Part 15

104 8 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

What if I say he is not like the others?


1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ

Όσο περνούν οι μέρες το έχω καταλάβει πλέον. Εκείνος δεν είναι σαν τα άλλα αγόρια που έχω γνωρίσει. Είναι τελείως διαφορετικός. Τόσο ιδιαίτερος. Τόσο μοναδικός. Αυτό είναι μάλλον που με ελκύει τόσο πάνω του, εκτός βέβαια της υπέροχης φωνής του και των πανέμορφων εκφραστικών ματιών του. Εδώ και μια εβδομάδα είμαστε σχεδόν μαζί. Έχουμε τονίσει όμως ότι αυτό που έχουμε δεν είναι σχέση, απλά περνάμε καλά, χωρίς αισθήματα ο ένας για τον άλλον, αν και εγώ νιώθω πολλά για εκείνον. Ελπίζω μόνο να μην το μάθει ποτέ. Δεν θα του το πω έτσι και αλλιώς.

Βρισκόμαστε εδώ και λίγη ώρα στο ''σπίτι της πρόβας'' οι δυο μας και περιμένουμε τους άλλους για να ξεκινήσουμε. Εκείνος κάθεται στον καναπέ και εγώ πάνω στα πόδια του. Πόσο μου αρέσει όταν το κάνει αυτό και με τραβάει πάνω του...!

-Δεν μου λες εσύ μικρή? Γιατί τρέμεις?

-Εγώ? Ούτε καν ρε.... (απάντησα ψευδώς).

Και βέβαια έτρεμα. Πώς να μην τρέμω όταν με έχει αγκαλιά εκείνος? Ευτυχώς όμως εκείνη τη μέρα είχα μια δικαιολογία διαθέσιμη.

-Ε καλά το παραδέχομαι. Έχω λίγο άγχος που η μαμά σου θέλει να με γνωρίσει.

-Άραξε ρε. Θα σε συμπαθήσει σίγουρα, είναι πολύ καλός άνθρωπος η μάνα μου. Αν και την Κατερίνα δεν τη συμπαθούσε. Έλεγε ότι είναι σνομπ.

-Ίαν αλήθεια η Κατερίνα είναι τόσο σνομπ και ξινή όσο δείχνει?

-Όχι ρε συ, καμία σχέση. Αν την γνωρίσεις περισσότερο θα καταλάβεις ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται.

-Μπαα, δεν θέλω να την γνωρίσω καλύτερα. Και Ίαν... εμμμ... (δίστασα λιγάκι)..

-Λέγε...

One more songWhere stories live. Discover now