Το παρελθόν δεν το διαγράφεις, απλά επιλέγεις να μην το θυμάσαι...
-Σταμάτα πια, μην το παίζεις αθώος, εντάξει? Ξέρω πολύ καλά πως δεν είσαι!!
-Έλενα κόψε τις μαλακίες γιατί θα το μετανιώσεις.
-Α ναι? Και για πες ρε άγριε άντρα, τι θα μου κάνεις?
Βρισκόμαστε εδώ και λίγη ώρα στο αυτοκίνητο του Ίαν με προορισμό το ''σπίτι της πρόβας'' και κυριολεκτικά ''σκοτωνόμαστε''. Δεν θέλει να παραδεχτεί ότι το παρατράβηξε αυτή τη φορά. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Αφότου λοιπόν κοιμηθήκαμε μαζί εκείνη την αξέχαστη νύχτα των 18ων γενεθλίων μου, γίναμε και επίσημα πλέον ζευγάρι. Παραδεχτήκαμε ότι είχαμε αρκετά συναισθήματα ο ένας για τον άλλον, αλλά υποσχεθήκαμε πως η σχέση μας θα είναι ουσιαστικά ελεύθερη, χωρίς να ασκεί πίεση ο ένας στον άλλον. Εξάλλου και εκείνος δεν ήταν έτοιμος ακόμα για να συνάψει μια κανονική σχέση. Μου μίλησε και για την πρώην του, τη Χρύσα. Ναι, εκείνη που τον πλήγωσε τόσο πολύ που πλέον φοβάται να ξαναερωτευτεί.
Όσο για τον Άγγελο, αποφάσισα να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία. Μου είπε πως δεν αντέχει να με χάσει από τη ζωή του, έστω και αν παραμείνει ο κολλητός μου και συμφώνησα να συνεχίσουμε να είμαστε κολλητοί, τονίζοντας του βέβαια πως δεν θα μπορέσω ποτέ να τον εμπιστευτώ όπως παλιά. Τον συμβούλεψα να προχωρήσει επιτέλους τη ζωή του και να μην με περιμένει άλλο. Εκείνος υπάκουσε τη συμβουλή μου και υπέκυψε στο φλερτ της Φωτεινής. Για την ακρίβεια, εκείνη μου είχε εξομολογηθεί πως νιώθει συναισθήματα για εκείνον και εγώ απλά διαμεσολάβησα έτσι ώστε να γίνει κάτι μεταξύ τους.
Αυτόν τον ένα μήνα λοιπόν που έχει περάσει, εγώ με τον Ίαν ζούμε τον δικό μας έρωτα, η Φωτεινή με τον Άγγελο προσπαθούν να συνυπάρξουν, αν εξαιρέσουμε βέβαια τους αμέτρητους καβγάδες τους, ενώ η Νάντια με τον Αντρέα ζουν το δικό τους δράμα από τη μέρα που ο Αντρέας της πρότεινε να αρραβωνιαστούν. Ήταν επόμενο να συμβεί κάτι τέτοιο. Ο Αντρέας είναι 27 χρονών και σίγουρα πλέον θέλει να φτιάξει τη ζωή του με εκείνη που θεωρεί την πιο κατάλληλη για εκείνον. Από την άλλη βέβαια, η Νάντια είναι μόλις 17 χρονών και έχει όλη τη ζωή μπροστά της. Λογικό είναι να μην θέλει να αρραβωνιαστεί τόσο νωρίς. Όσον αφορά τη δική μου σχέση με τους γονείς μου, και για την ακρίβεια με τον πατέρα μου, πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Και σαν να μην έφταναν όλα, στα προβλήματά μας προστέθηκε και άλλο ένα. Και αυτό έχει το όνομα Χρύσα.
YOU ARE READING
One more song
Teen FictionΕκείνος ένας επιτυχημένος τραγουδιστής της ροκ με χιλιάδες θαυμάστριες. Εκείνη μια ταλαντούχα κοπέλα με υπέροχη φωνή και τεράστιο θαυμασμό για εκείνον. Όταν η 18χρονη Έλενα γίνεται ξαφνικά βασική τραγουδίστρια του συγκροτήματος του τραγουδιστή Ίαν...