Hudba: Bring Me The Horizon - Blessed With A Curse
(1,453 slov)
Do Manchesteru, kde kapelu čekal další koncert před tisíci fanoušky, jsme dorazili před půl třetí. Andy si prý musel něco zařídit, a když jsem se ho ptala, jestli zařizování nepočká na jinou chvíli, odbil mě slovy, že v tu jinou chvíli budeme na cestě zpět do Londýna.
Měla jsem po krk těch jeho řečí. Všichni mi v tuhle chvíli lezli na nervy. A já se každou uplynulou minutou rozhlížela po místě, kde bych byla dost daleko od všech nechutných povah lidí. Ale v Manchesteru, kde se konal dvoudenní Rock festival, to jaksi nešlo a já tu mám taky nějakou práci - líčení.
Teď ale stojím opřená zády o konstrukci našeho provizorního stanu a sleduji dění kolem. Párkrát se přistihnu, že pokukuji po stanu o dobrých pár metrů dál. Na střeše stanu jsou vyražená pouze tři písmena, která se mi na takovou vzdálenost nepodařilo rozluštit.
Odvrátila jsem zrak od stanu, který mě k sobě táhl jako magnet, a ze zadní kapsy černých roztrhaných džín vytáhla svůj telefon. Někde vzadu mě hlodá chuť zjistit si něco o té kapele, se kterou budeme pozítří vystupovat. Bring Me The Horizon. Naťukala jsem do vyhledávače název kapely a začetla se do první informace, která se mi na displayi ukázala.
Britská metalcoreová kapela pocházející z Sheffieldu v Yorkshiru.
Povytáhla jsem obočí nad touto zprávou. Metalcore? Já sama si poslechnu leda tak rock, ale k žánru, kde se z plných plic screamuje a zpívá se o zradě a pokrytcích, jsem se ještě nedokopala. Sklonila jsem hlavu a začetla se dál.
Původně začínala tato skupina s deathcorem, avšak později začala do své hudby zapojovat elektroniceké prvky (o tuto práci se postaral Skrillex) a tvorba skupiny se přiklonila k metalcoru. Od roku 2006 do roku 2013 vydali 4 studiová alba. Od Roku 2015 experimentují s rockem a elektrem.
Jak někdo může říct, že hudebníci experimentují? Tenhle poznatek mě donutil přeskočit o pár odstavců a podívat se na složení kapely.
Oliver Sykes - zpěv.
Kousla jsem se do rtu a klikla na odkaz, který se mi pod jménem frontmana kapely nabízel. Když se mi stránka načetla, zobrazila se dobrá miliarda fotek onoho Olivera Sykese, muže který byl potetovaný snad všude. Nejvíce mě zaujaly růže na jeho krku.
Zavřela jsem stránku s obrázky a najela na jeden blog, který se věnoval jeho životu. Nikdy jsem nemusela, když se někdo hrabal v mém životě, ale zjistit si něco málo snad není trestné.
Oliver Scott Sykes. Už jen tenhle první odstavec, kde se nacházelo jeho jméno, mě nutil číst dál. Narozen 20. listopadu 1986 v Austrálii, kde žil do svých pěti let. Pak se jeho rodina odstěhovala do Stockbridge v Anglii.
V 16 letech společně se svým kamarádem Alexem Turnerem (ten je nyní členem indie rockové skupiny Arctic Monkeys) založil projekt Olisaurus, na jehož myspace nahráli pár půlminutových songů. Spojovali v nich prvky deathcore a elektra. V té době Oliver kromě zpěvu zkoušel hrát i na kytaru a bubnovat.
Po přečtení těchto dvou odstavců mi v hlavě prolítla slova "frajer". Ne v pohrdání, ale v obdivu. Znám plno lidí, slavných lidí, kteří se proslavili přes myspace a nevidím v tom nic špatného.
V roce 2008 vyšlo album Suicide season, které je všechny proslavilo. V té době začal mít Oli problémy s hlasem, které má doteď. Byl závislý na ketaminu a měl sebevražedné myšlenky. Jeho ženou je tatérka Hannah Pixie Sykes.
ČTEŠ
Malevolence » Ashley Purdy [C]
FanficMinulost nesmažeš, vždycky s tebou půjde jako stín, který ti připomíná horší časy. Jessica O'Neil přišla o svou práci kosmetické poradkyně v Anaheimu, a tak se společně se svou spolubydlící Aleiciou pouští do osudové šance. Přes inzerát na interne...