Chodenie

169 13 2
                                    

Prešlo pár týždňov a ja a Denis sme začali spolu chodiť. Tie mesiace boli nádherne, milovali sme sa, každý deň sme boli spolu a keby mohol dal by mi aj modré z neba. MILOVALA SOM HO.

Začalo už leto a onedlho začínajú aj letné prázdniny. Tešila som sa, vedela som že na Denisa budem mať viac času. V jeden deň sa ma spýtal "a nešli by sme niekam na niaku stanovačku? Alebo niekde kde budeme len my dvaja." už zopár mesiacov sme spolu chodili, ale nikdy mi nedal návrh či by sme nešli k nemu. "A k tebe pôjdem kedy? Alebo ma nikdy nechceš predstaviť tvojím rodičom?" spýtala som sa. "Ale moja drahá Lee, na všetko je čas, nezvyknem dievča nosiť domov hneď, ako s ňou začnem chodiť." stále mi hovoril Lee, už som si nejak na to zvykla, a od neho sa mi to aj páčilo keď mi tak hovoril. "Dobre, som zvedavá kedy to bude" povedala som. "Už čoskoro" a pobozkal ma.

Keď som prišla večer domov zapla som si hneď  facebook. Keď nemôžme byť spolu, aspoň si píšeme, niekedy až do rána. Ale nie vždy, niekedy chodí pred polnocou preč, vraj je unavený a musí sa vyspať. Na facebooku sme sa dohadovali že by sme išli zajtra, zajtra je sobota, že by sme išli niekam ku jazeru stanovať alebo tak, na jednu noc. Súhlasila som a išla hneď za mamou jej to oznámiť. Mama našťastie chcela aby som bola šťastná, takže mi nezakazovala nič. Ja som vedela aká bude jej reakcia. "Dobre Lea, ale v nedeľu na obed nech si doma, v pondelok už ideš do školy" povedala. "Ja viem mama, a keď už sme pri tom do školy sa ide posledný týždeň" odpovedala som. Na to mi nepovedala apsolútne nič, tak som išla ešte do izby sa dohodnúť s Denisom kedy ma vydvihne ráno u nás, a ešte do rána sme si písali.

Zajtra sa nevstávalo do školy, ideme len na stanovačku a to sa môžem kľudne vyspať aj v jeho aute...

Čauteee, tak deviata čaš je na svete, je kratšia ako tie ostatné ale som z rodinou v Nemecku a chcem si ich užiť. Ale poponáhľam sa ako budem vedieť. Tak čo páčila sa vám časť? 😉 komentíky potešia ❤️

Vaša
Ladylline

Zamilovaní až po uši ✔️Where stories live. Discover now