Ráno Denis prišiel pre mňa až domov. Moji rodičia si ho za tých pár mesiacov veľmi obľúbili, a ja som bola šťastná že moji rodičia majú radi niekoho kto je mojou súčasťou. S rodičmi som si prehodila pár slov, len šťastnú cestu a nech si dávame pozor.
Bohvie ako to mama myslela. Už som si len nasadla do auta a vyrazili sme.Cesta bola taká akú som predpokladala, dlhá a únavná. Zrazu som sa prebrala keď sme boli na mieste. Až vtedy som si uvedomila že som prespala celú tu cestu tam.
"Ahoj láska, vyhajaná?" ozval sa Denis. "Aj hej, len mám pocit akoby som bola celá dolamaná" odpovedala som. "To je fajn že si sa ako tak vyspala, lebo ti zaručím že tuto noc tak skoro spať nepôjdeme" povedal Denis. Už som nič nepovedala. Iba som rozmýšľala nad tým čo povedal Denis pod tým že nepôjdeme tak skoro spať. Ale zas naopak sme na stanovačke, niesom doma aby som si išla ľahnúť kedy sa mi zachce.
Ako sme prišli boli sme obaja aj celkom hladní, tak sme si povedali že čo keby sme si išli niečo chytiť do nedaľekého jazera. Keď sme prišli k jazeru tak bolo už úplne horúco že som mala chuť si ísť do ňho zaplávať. "Láska ak máš chuť tak si choď zaplávať, ja zatiaľ budem chytať." Tak som teda išla. Čo sa týka rybárčenia aj tak som s toho ľavá kedže sme nikdy na ryby nechodili, určite by som nechytila ani jednu. Už som bola vo vode vyše hodiny a bolo mi aj celkom chladno, tak som vyšla von a išla som za Denisom.
"Ahoj, akurát som už chcel ísť za tebou a povedať ti že večer príde môj kamarát s frajerkou a donesú niake fľašky, vypijeme si snáď trocha nie?" Opýtal sa ma. "Ale Denis ja som nikdy nepila alkohol." povedala som. "Nevadí, ochutnáš a keď ti nebude chutiť tak proste nebudeš piť. Ja ťa nútiť nebudem." A dal mi pusu na líce. "Inak už sa pomaly aj zvečerieva a ja som chytil iba 2 ryby, urobíme si ich na ohni aby sme boli najedení kým príde Barbora so Štefanom." Povedal a ja som súhlasila. Nemôžme byť predsa hladní. Keď sme sa najedli akurát prichadzáli Denisoví kamaráti.
"Ahoj ja som Štefan a toto je moja priateľka Barbora ale volaj ju Barbi." Povedal Štefan a mala som pocit že je naopak aj Barbiným hovorcom. "Ahoj" mi povedala Barbi. Dlho sme sa našťastie nezvitávali a rovno naliali piť. Mne naliali vodku s džúsom. Tá vodka smrdela strašne, ale nechcela som pred nimi vyzerať jak debil tak som začala piť aj ja. Denis mi povedal že najprv musím vypiť vodku na ex a potom to zapiť džúsom, inak by som sa mohla rýchlejšie opiť. Pili sme už asi hodinu a ja som sa dostala do fajn nálady, že sa mi brutálne začala točiť hlava. Neskôr Barbi so Štefanom zaspali skôr ako my, a my sme sa tam ešte zabávali a dopíjali fľašu aby v nej zbytočne neostalo. Keď sme dopili celú fľašu tak sme si išli ľahnúť aj my. Na Denisovi som videla že pije často lebo mu nebolo až tak zle jak mne. Vyzeral lepšie ako ja.
Keď sme sa doteperili do stanu tak ma tak strašne naplo že som z neho hneď musela výjsť, a zrazu som mala pocit že tá vodka vyšla zo mňa celá. Keď sme si konečne ľahli tak ako naschval som nemohla zaspať lebo bol pri mne Denis. Úplne prvý prvučičký krát spať pri chlapcovi. A v ten moment mi nepomohla ani tá hnusná vodka aby som zaspala. A Denis nespal tiež. Pozerali sme si navzájom do očí, kým ma nezačal krásne a vášnivo bozkávať. Bozkávali sme sa asi polhodinu a odrazu mi zašepkal do ucha "chceš to?" Ja som sa vtedy cítila ako blázon. Chcela som to, ale bála som sa. "Ale Denis ja som ešte panna a bojím sa" povedala som. "Neboj budem opatrný" a začali sme sa zase bozkávať až kým nedostal povolenie že som už pripravená. Vtedy do mňa vnikol úplne pomaly a opatrne a bolo to s ním nádherne. Už som vedela prečo mi rodičia povedali aby sme si dávali pozor.
Keď sme skončili mala som pocit že už niesom až taká opitá. Keď sme zaspávali pri sebe tak som si priala nech táto chvíľa nikdy neskončí.
Desiata časť na svete a ja sa moc ospravedlňujem že mi to nejde rýchlejšie ale neni čas. Ak sa vám teda kapitolka páčila, môžte zanechať komentíky. :) ❤️
Vaša
Ladylline
KAMU SEDANG MEMBACA
Zamilovaní až po uši ✔️
Fiksi RemajaLea je normálne vychované dievča ktoré chodí do školy, neblicuje ani nič podobné. Kamarátov moc nemá má len jednu najlepšiu kamarátku Veroniku. Chlapcov moc nerieši, ale chcela by sa už spoznať konečne z niakým novým objavom ktorý by sa jej možno po...