Na druhý deň som sa Denisa spýtala čo to malo znamenať, a aký kolega chodí jeho otcovi pomáhať. Ved Denis hovoril vraj on chodiť otcovi pomáhať.
"Ty mi akože klameš alebo čo?" spýtala som sa Denisa. "V čom?" nechápal a ja som myslela že sa hrá na sprostého. "No v čom asi, najprv mi hovoríš že chodíš pomáhať otcovi a preto ma zanedbávaš a pravda je taká že mi klameš a k tvojmu otcovi chodí kolega" už som zvýšila hlas. "Počúvaj ma moja drahá Lee, ja ti nemám prečo klamať. Môj otec to myslel tak že keď chcem ísť niekam von, tak ako vždy zas zavolá kolegu, nie že kolega mu pomáha mu vždy. Už chápeš?" ale po tom už zvýšil hlas aj on. "Aha fajn dobre. Ale čo tie ostatné veci ktorým nechápem?" vydýchla som si ale aj tak som nechápala. "Akým zas?" povedal a už bolo vidieť že je nasratý. "To ako si mi hneď pustil ruku keď si zbadal rodičov. Nebodaj ma podvádzáš? " toto som sa asi nemala pýtať lebo ako som dopovedala tak vybuchol ako sopka. "Lea to čo si o mne myslíš? Nenapadlo ta že aj chalan môže byť hanblivý pred svojími rodičmi keď im ukazuje prvýkrát frajerku?" kričal až sa mu penilo z ust. "Ach dobre Denis, prepáč. Nenapadlo ma to. Nikdy som nemala priateľa, musíš ma pochopiť." povedala som mu kľudne ale on sa nedal. "Ty radšej pochop samú seba aké kraviny sa pýtaš, a keď si to dáš do poriadku v tej tvojej hlavičke potom sa mi ozvi. Ahoj" odišiel a ja som tam ostala stáť ako prikovaná.
Prišla som domov, hodila sa na postel a rozplakala. Prečo som taka hlúpa keď neverím svojmu frajerovi? Pýtala som sa samej seba no nechápala som. Skúsim ho vyhľadať zajtra v škole a porozprávať sa s ním, a ak nebude chcieť tak mu dám pár dní, možno potrebuje oddych pár dní a ja mu ich veľmi rada doprajem.
Dvanásta časť konečne TU. Ja sa veľmi ospravedľnujem že sem pridávam raz za uhorský rok a ešte k tomu sú niektoré aj krátke ale ja vážne nestíham tak ma prosím pochopte. Ďakujem, aj tak vás všetkých ľúbim 💜
P.S mimochodom urobme si takú hru aby som vedela komu všetkému sa páči tento príbeh tak hlasuje sem, to bude znamenať že sa vám páči celý príbeh. 😉 snáď sa páči aspoň niekomu. A ešte ráz ďakujem.
Vaša
Ladylline
VOCÊ ESTÁ LENDO
Zamilovaní až po uši ✔️
Ficção AdolescenteLea je normálne vychované dievča ktoré chodí do školy, neblicuje ani nič podobné. Kamarátov moc nemá má len jednu najlepšiu kamarátku Veroniku. Chlapcov moc nerieši, ale chcela by sa už spoznať konečne z niakým novým objavom ktorý by sa jej možno po...