Tieto dni, mesiace pokračovali každý deň. Bola som šťastná že mám kamarátov, síce neboli to kamaráti takí čo by ste sa išli s nimi pobicyklovať, hrali hry, alebo chodievali jeden k druhému. S týmito sa chodievali len slopať a fajčiť, mne to ale neprekážalo. Ja som bola šťastná že mám nejakých kamarátov a ostatných som mala totálne v riti. Hlavne Denisa a Veroniku. A keď som sa aspoň v nejaký deň fajnovo ožrala a sfajčila aspoň som na nič nemyslela. Páčilo sa mi to. Mama pravdu nevedela. Mama si myslela že som sa len zmenila ako normálna teenegerka že chodievam spať ku kamarátke, alebo chodievame na nejaké výlety. Aspoň takto som ju musela klamať. Nemôžem jej predsa povedať že jej decko začalo húliť a slopať nie?
Raz v jeden deň čakám kedy príde po mna Filip, konečne zaklopal niekto na dvere a kto tam samozrejme nestal Denis. Hneď som sa snažila buchnúť dvere späť no Denis tam dal ruku. "Lei, nechcem aby si sa bavila s tou bandou" povedal. "A čo sa mi tu ty prosím ta snažíš povedať? Je to snáď moja vec čo robím, ským chodím von a podobne." Odpovedala som Denisovi. "Lea, ta zberba tých báb a chalanov niesu dobrá oni ta nezavedú na dobre chodníčky spravia s teba len obyčajnú feťačku." Nenechal sa. "Radšej budem feťáčka ako žiť s kurevnikom ako si ty. A ty by si má zas cely život podjebával s mojou (naj)lepšou kamarátkou a bohvie kedy by som sa to dozvedela. Takže už konečne ma nechaj žiť a vypadni." A zabuchla som silno dvere, už ich nevedel nijak pridržať. Chcel mi ešte niečo povedať ale už som nevedela čo chce povedať keďže to nestihol.
O 10 min na to po mňa prišiel Filip. Asi začali bezomňa lebo som cítila ako s neho riadne cítiť alkohol. Ale nevadilo mi to, išla som sa aj ja konečne odreagovať a zabudnúť na všetko čo sa dnes udialo, hlavne s Denisom.
Keď sme boli všetci v úžasnej zábave, a ja som mala už dosť vypité tak zazvonil nejaký typek na dvere. Filip išiel ihneď otvoriť. Nakoniec sa zistilo že to bol Filipov kamarát Matúš. Po asi hodine keď sme už všetci boli poriadne napití a zhulení Matúš vytiahol čosi čo som nevedela zistiť čo je, keďže sa mi riadne točila hlava. Filip došiel ku mne a povedal "Lea pozri, nechceš vyskúšať niečo nové"? Pozrela som sa na to zaostrila som a potom som zistila že je to injekcia s heroinom. Nestačila som ani odpovedať a už mi ju pichol rovno do žily. Pozrela som sa na to a nemala som slov. Už som sa naozaj necítila ako normálna baba vychovaná normálnymi rodičmi ale nejaká odporná hnusná feťáčka vychovaná ulicou. Ale zapáčilo sa mi. A veľmi.
"Daj mi ešte Filip." Povedala som zrazu. "Už nemôžem Lea, neni všetko len pre teba. Nechaj aj ostatným. Ale sľubujem že vždy keď pôjdeme na nejakú párty tak to tu budeš mať len pre seba." Odpovedal mi Filip. "Prosím Filip. Ešte trosku, o nič iné ta neprosím." Prosila som. Tak teda mi ešte trošku pichol aby ostalo aj iným, a ja som sa cítila ešte väčšmi ako v siedmom nebi.
Keď prišiel na každého rad a každí si vpichol svoju dávku, ja som dopíjala svoj 3 štamprlík whiskey. Pomaly som sa postavila, dnes som chcela urobiť mame radosť že prídem domov, akože som u žiadnej kamarátky nespala. No ako som sa postavila, hneď sa mi zatočila hlava a ďalej si nepamätám, odpadla som...
Tak ako sa Vám páči ďalšia časť? Ospravedlňujem sa že naozaj sem pridávam strašne malo, ale ukončila som školu na Slovensku a presťahovala som sa do Nemecka kde aj pracujem takže na písanie je naozaj málo času. ale skúsim ti napraviť. Vy mi zatiaľ môžte napísať či sa Vám to páči alebo nie :-)
Vaša
Ladylline
YOU ARE READING
Zamilovaní až po uši ✔️
Teen FictionLea je normálne vychované dievča ktoré chodí do školy, neblicuje ani nič podobné. Kamarátov moc nemá má len jednu najlepšiu kamarátku Veroniku. Chlapcov moc nerieši, ale chcela by sa už spoznať konečne z niakým novým objavom ktorý by sa jej možno po...