Obyčajná feťáčka

118 6 0
                                    

Prebrala som sa na druhý deň v mojej izbe. Našťastie mi nebolo nijak extra zle tak som zišla dolu a mama hneď vo dverách

"keď chodíš na tie vaše výletiky a spávať ku kamoškám, nevedela som že tam aj pijete" povedala a ja som len pozerala ako puk. No super mama vie že som pila, LEN PILA!!?? O heroine nespomenula nič tak asi jej to nevykecali. Počkať ale vlastne kto? Veď ani neviem ako som sa sem dostala. "No hej mami dali sme si trošku, veď nie som už malá tak čo?" povedala som jej. "Nie niesi malá to je pravda ale vieš veľmi dobre ako dopadol dedko." povedala mi so smutným výrazom. Potom sa len usmiala a buchla má zo srandy po ramene a všetko bolo Ok. Uff ako som si vydýchla.

Mama sa nikdy nemôže dozvedieť že si picham heroin. Inak to je naozaj pravda ani som si to po pravde neuvedomovala, už bol október a ja o mesiac mám 18. Ako ten čas beží. Po dlhom rozmýšľaní o mojich narodeninách ktoré mám až o mesiac som si povedala že si vybehnem dať horúcu sprchu, a pozriem po 100rokoch na Facebook či tam neni niečo nové. Sprcha mi prišla vhod, a najme taká horúca, dnes bolo naozaj dosť nechutne upršané počasie, veď ako na jeseň.

Neskôr keď som sa prihlásila na Facebook mi prišla od Filipa správa či by sme sa mohli stretnúť. O 20 min má už čakal pred dverami.

"No čauko, ty si v tomto tak skvelá baba. Napíšem ti, a hneď aj pre teba idem. Na inú babu by som musel čakať hodinu kým by sa ešte vyfintila." povedal mi a hneď sme aj vyrazili.

Keď sme dorazili na naše obľúbené miesto plného chlastu a heroínu opäť som sa cítila ako v siedmom nebi. Samozrejme zas som si pichla väčšiu dávku ako všetci ostatní dokopy ale mne to nevadilo, cítila som sa bombovo. A čo sa týka chlastu tiež som mala nejaký ten pohárik v sebe, ale dnes som to nejak nepreháňala hlavne s alkoholom. Keď som cítila že mám dosť som jednoducho povedala Filipovi či by má mohol odprevadiť domov.

"Lea teraz? Veď vždy si s nami až dokonca, čo chceš zrazu tak skoro ísť?" Opýtal sa má. "Necítim sa nejak extra dobre, chcela by som ísť domov si radšej ľahnúť. Ale ak nemáš čas nevadí, kľudne pôjdem pešo veď niesom na tom až tak zle dnes že by som to nezvládla." Povedala som ale Filip má nejak ani nevnímal tak som proste odišla. Prechádzka mi urobí aspoň dobre.

Vonku bola riadna kosa a ešte k tomu aj riadna tma. Muselo byť minimálne takých 6-7 stupňov. Ako som tak išla som za sebou počula divné zvuky. Trocha mi to nahnalo strach tak som zrýchlila do kroku, ale tie zvuky išli zároveň so mnou. Zrazu má niekto chytí za plece a otočí a koho nevidím Denisa.

"Čo ty zas odomňa chceš? Nikdy má neneháš na pokoji? Už má nechaj žiť!" povedala som mu jednoducho a rázne. "Lea je veľmi neskoro a ty sa tu potuluješ takto sama? A kde si bola fuj tiahne s teba alkohol. Určite si si pichala aj ten odporný heroin čo? Ty si sa načisto zbláznila??! Chceš dopadnúť naozaj ako taká obyčajná fetáčka? Mne naozaj na tebe záleží a ty sa takto jednoducho ničiš! Spamätaj sa preboha!!" Vykričal mi ale ja som ho mala totálne na háku. "Počúvaj má ty zbabelý kurevnik. Ty má tu velice špehuješ, hovoríš mi tu básničky typu ako ti na mne záleží ale nepozrieš sa na seba však? Ako si má podjebal s mojou (naj)lepšou kamarátkou. Môžeš sa hanbiť. A to či budem fetáčka alebo som je už len a len moja vec. Ja už s tebou nič nemám spoločne. Zbohom! A už má nevyhľadávaj!!!" Povedala som a odišla som s plačom domov.

Od tých nervov na Denisa som prišla domov veľmi rýchlo. Bohužiaľ som tak trieskala že som zobudila maminu. "Lea ty už si doma? A nespala si u kamarátky? A prečo plačeš? Stalo sa niečo?" Vypytovala sa. "Mama nie len sme sa pohádali, tak som nakoniec išla domov. Všetko je v poriadku idem si ľahnúť. Dobrú." A odišla som do izby. Bola som rada že si mama nevšimla že mám vypité. Hlavne som si ľahla a už som sa snažila na nič nemyslieť...

Pokračovanie nabudúce. ❤️

Vaša
Ladylline

Zamilovaní až po uši ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora