Încep prin a vă cere scuze, căci sunt conştientă de faptul că am lipsit extrem de mult timp. Să fiu sinceră, am renunțat cu totul a scrie această carte, din simplul motiv că nu mai simțeam nevoia. Nu îmi mai plăcea şi în sinea mea eram conştientă că da, e un subiect apus, jalnic, lipsit de sens şi logică. Am văzut că apăruse destul de multe idei prea asemănătoare cu a mea, aşa că am fost dezgustată. Am făcut, inițial, o pauză, apoi am zis să revin, dar când am recitit cele scrise, am simțit cum cerul îmi pică în cap. Pe lângă greşeli, creasem un adevărat clişeu, motiv pentru care am zis stop, până aici a fost să fie. Si nu intrăm decât rar pe cont, din motive pe care nici eu nu le găseam sens. Poate îmi era dor, nu ştiu exact. Într-o zi, o persoană foarte drăguță, m-a căutat şi m-a întrebat de ce am renunțat. După ce i-am povestit, la câteva zile m-a căutat din nou, propunându-mi să rescriem împreună cartea. Am refuzat, însă ea a insistat. Am fost încăpățânată şi am zis nu, până când m-a rugat să intru pe cont, deoarece am nişte surprize acolo. De curiozitate, am intrat, şi am găsit un mesaj si o recomandare ce mi-au înmuiat inima.RoseSombre a fost cea care, indirect, m-a trimis înapoi la conversația cu acea persoană şi am zis că da, rescriem cartea. Rose, vreau să îți mulțumesc, din nou, din inimă pentru tot sprijinul tău şi pentru faptul că ai fost aici, alături de mine. Ai fost un fan adevărat şi numai datorită ție am ajuns aici. Poate tu eşti singura care va citi acest anunț, dar eu sunt nevoită să îl fac, căci este vorba despre "Aleasa".
Noua carte pe care o scriu împreună cu SibellaBrakus se numeşte "Tărâmul îngerilor căzuți din cer" şi vrea să reprezinte o noua variantă, cu mult mai îmbunătățită a acestei cărții. Vă anunț că ideile sunt cu mult schimbate, asemenea numelor celor mai multe personaje. Unele noi vor apărea, iar termenul 'vampir' va contura o cu totul altă semnificație în povestea noastră. Vrem ceva original, care să surprinda şi care nu se va găsi prea mult în Wikipedia. Desigur că vor exista şi date cunoscute de toți despre vampiri, dar în cantități mici. De asemenea, tărâmul va fi unul propriu, creat de noi, şi va reprezenta o balanță între trecut şi viitor, între istoric şi modern. Cu alte cuvinte, acțiunea are loc în viitor, dar atacul unor antice creaturi, ia prin surprindere omenirea. Cum ceea ce stiu ei despre vampiri este surprins a fi legendă, nu fac față războiul şi pierd, vampirii astfel guvernând. Din moment ce sunt antice, regulele impuse vor fi altfel, motiv pentru care doar modul de a gândi şi percepe viața al oamenilor e modern. Reprezintă un echilibru cu greu susținut între ce a fost şi ce va fi, iar coperta, făcută de xenomorphius, asta vrea să surprindă.
Vă sfătuim a citi de la început, căci totul este schimbat şi doar puține idei sunt la fel. Am dorit să o numim rescriere deoarece unele personaje vor fi aceleaşi, la fel şi caracterul lor, precum şi nişte puține idei. În rest schimbăm totul.
Dorim să vă spunem că nu suntem cele mai bune şi că facem asta numai pentru a ne simți noi bine. Nu suntem sus, iar noi suntem conştiente de asta.
Mai jos aveți noua copertă şi descrierea. Vă anunțăm că începutul a fost postat şi că îl găsiți pe profilul SibellaBrakus.
" Cunoscuți drept creaturi ale nopții, vampirii trăiesc îmbrăcați în straiele unor legende, dar când lumea ajunge să fie amenințată de rafalele unor vânturi puternice, lăsând doar cadavre secate de sânge în urma lor, omenirea înțelege că sâmburele de adevăr ce încolțeşte lângă puternica rădăcină a miturilor, a dat viață unei generații ucigătoare.
Şi doar Geneviève Maurdant pare gata să țină piept copiilor întunericului. "
CITEȘTI
Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)
VampireVĂ ROG SĂ NU CITIȚI ACEASTĂ VARIANTĂ, CĂCI NU ESTE TERMINATĂ. EA ESTE RESCRISĂ ÎN COLABORARE CU SibellaBrakus. PE PROFILUL EI VEȚI ÎNTÂLNI NOUA VARIANTĂ A CĂRȚII. PENTRU MAI MULTE DETALII, CITIȚI ANUNTUL ("ANUNȚ: Tărâmul îngerilor căzuți din cer")