'' Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side ... ''
Cascada - Everytime we touch
§ • Capitolul 6: Jocul tau pe regulile mele • §
Ma foiam prin asternuturile moi ale patului intr-una. Nu puteam dormi. Imi era somn, eram obosita, dar nu reuseam sa adorm. Intamplarile petrecute in ultima vreme nu imi permiteau sa fac asta. Imi bantuiau mintea si nu ma lasau sa stau linistita nici macar cinci minute! Am oftat si am inchis ochii. Ce naiba se intampla cu mine? Simt ca nu mai sunt eu! Sunt schimbata ... Mult prea schimbata! Parca ieri ma ascundeam de vampiri si azi ma lupt sa ajung in inima unuia? De ce fac asta? Cum pot crede ca un vampir poate iubi? Ei nu au habar de acest sentiment, la fel ca mine! Eu vreau sa ajung in inima lui, dar marea mea temere e daca il iubesc! Simt ceva sau nu pentru acel sugator de sange? Nu stiu ce inseamna sa iubesti. Nu am stiu niciodata! Niciodata nu am avut parte de acest sentiment. Unica mea dorinta era sa nu ajung ce a fost mama mea. Toata viata mea am incercat sa fug de slugarie si nu am avut timp sa las dragostea sa-mi bata la usa. Habar n-am daca am sentimente fata de el, dar stiu ca de fiecare data cand il vad ma invaluiesc toti fiorii posibili si imposibili, iar cand e langa mine ma incalzesc pe loc si uneori ma mir cum de inima nu-mi sare din piept la cat de tare pulseaza. Despre ochii lui ce sa mai zic?! Inca din prima secunda cand i-am vazut, m-au facut sa ma pierd in albastrul magic pe care-l au. E prima data cand ma simt asa in preajma unui barbat!
Razele palide ale lunii mi-au luminat fata. Am deschis usor ochii si mi-am indreptat privirea spre fereastra. Puteam vedea foarte bine luna printre draperiile intredeschise. Ochii mi-au ramas atintiti asupra ei. Era asa de frumoasa in seara asta! Am zambit, dar nu pentru mult timp. Zambetul a disparut cand umbra unei persoane ' acoperi ' acea portiune de geam. Am inghitit in sec si am clipit repede. Umbra inca era acolo si parca acum era mult mai mare. Chiar ca nu am mai dormit de ceva vreme. Am inceput sa am halucinatii! Am inspirat adanc si mi-am intors capul spre perete. Am simtit o adiere nu prea placuta, dupa prezenta cuiva in camera. Am inchis strans ochii. ' Nu e nimeni in camera, Anna! Sunt doar eu si cu afurisita asta care doarme neintoarsa! '. Mi-am spus creierului meu care deja incepea sa-mi trimita tot felul de fiori in corp. ' La dracu, Anna! Ce ai ajuns? O gaina? Intoarce-te! Daca e sa mori, asta e! '. Am continuat cand am auzit pasii respectivului sau respectivei prin camera.
M-am intors si m-am ridicat in sezut pe pat, clipa in care adierea de vant de acum un minut reveni. Am suspinat si mi-am pus capul pe perna. Deci nu am innebunit! Cineva a fost aici! Dar ce se intampla daca nu ma intorceam? Incepe sa-mi fie frica sa mai si dorm! M-am ridicat incet si am iesit din camera avand grija sa nu o trezesc pe Fiona. Intunericul domnea peste tot, in loc in loc mai aflandu-se cate o lumanare care sa lumineze cat de cat drumul. M-am dus in bucatarie si am luat din frigider o sticla cu suc de mere. Mi-am turnat intr-un pahar, dupa m-am asezat pe un scaun, sprijinindu-mi capul de masa. Oftam din minut in minut. Nu e destul ca am destule probleme pe cap, dar mai nou primesc vizite neanuntate de la vampiri. Cateodata imi doresc sa nu ma fi nascut!
-" Nu ai somn? ". Aceste cuvinte parca m-au trezit din vraja in care eram supusa. Mi-am ridicat lenesa capul si am privit spre sursa, dar mi l-am intors imediat. Am inspirat si expirat de mai multe ori. La naiba cu toate! Exact acum te-ai gandit sa apari si mai ales fara tricou pe tine? Eu ma chinui sa imi fac ordine in ganduri si vi tu si mi le dai din nou peste cap! Chiar nu ai un tricou in camera aia sau ar trebui sa-ti aduc unul in schimbul celui pe care mi l-ai dat? Ce-as vrea sa-i spun in fata toate astea, daca mi-as gasi cuvintele si daca as avea curajul sa te privesc mai ales in acest moment! Daca ma pierdeam in ochii tai, acum ce o sa mai fac? " Sa inteleg ca nu ai? ". Am afirmat cu o simpla miscare din cap. " Asa de suparata esti? Chiar nu ai de gand sa-mi spui niciun cuvant? ". Cat de multe ti-as spune daca as putea! " Anna! ". A spus acesta intorcandu-ma spre dansul. Am dat de dracu!
CITEȘTI
Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)
VampireVĂ ROG SĂ NU CITIȚI ACEASTĂ VARIANTĂ, CĂCI NU ESTE TERMINATĂ. EA ESTE RESCRISĂ ÎN COLABORARE CU SibellaBrakus. PE PROFILUL EI VEȚI ÎNTÂLNI NOUA VARIANTĂ A CĂRȚII. PENTRU MAI MULTE DETALII, CITIȚI ANUNTUL ("ANUNȚ: Tărâmul îngerilor căzuți din cer")