§ • Capitolul 4: Propunere • §

6K 313 17
                                    

                                     '' Every rule I had you breakin' ... ''

                                                                         Beyonce - Halo

                                    § • Capitolul 4: Propunere • §               

-" Spunei ca sunt ocupat momentan si nu o pot vedea! O s-o vizitez eu mai incolo. Pana atunci sa nu stea pe capul meu. ". I-a spus lui Erik in timp ce si-a pus o perna pe fata si a inspirat adanc. Cred ca ar fi mai bine sa plec. Am stat destul pe capul lor, dar nu am reusit sa cobor din pat ca mana sa o prinse pe a mea, tragandu-ma inapoi langa dansul. " Nu cred ca ti-am zis sa pleci! ". Am oftat adanc, dupa mi-am pus capul pe perna si cearsaful pe fata. " Du-te si zi-i acest lucru Cassandrei si ai grija sa nu faca vreo nebunie de-a ei! ".

-" Stiti doar cat de incapatanata este! Nu cred ca o sa o pot tine la distanta de camera d-voastra, mai ales daca va afla ca nu ati primit-o din cauza unei servitoare. ". Cand am auzit asta, m-am ridicat in sezut si i-am aruncat o privire criminala, strangand asternuturile moi ale patului in maini. Daca tot deranjez asa de mult si din cauza mea nu poate sa-l vada acea Cassandra pe Rege, cred ca cea mai buna varianta ar fi sa plec pana ce nu incep si eu sa-mi pun in joc crizele de dimineata!

-" Nu! Nu ai sa pleci nicaieri! ". Mi-a spus Regele, punandu-si intre timp o mana peste a mea parca impiedicandu-ma sa fac acest lucru. " Nu-mi pasa Erik! Daca va intra in camera asta, urmarile vor fi grave si pentru ea si pentru cei ce-mi stau in cale. Daca vroia sa ma vada si sa-mi ureze ' La multi ani! ', trebuia sa vina ieri si nu azi! Acum sa astepte! Tot daca are titlul de domnita, in fata mea tot o sluga ramane, deci sa nu indrazneasca sa faca o miscare gresita! Pe Devyl il iert ca e fratele meu si ca e zapacit, dar pe ea nu! Ne-am inteles? ". Vorbele lui erau dure si raspicate ceea ce m-a facut sa tresar, iar pe Erik sa faca o plecaciune. Deci daca Cassandra nu sta in banca sa, voi vedea si cealalta fata a Regelui? Acea fata de care toti se tem si pe care toti o descriu ca fiind un monstru?

-" Desigur, Majestate! Ii voi explica personal situatia si sa speram ca va intelege! Ma scuzati ... ". A zis Erik, dupa indreptandu-se spre usa.

In momentul cand aceasta s-a auzit inchizandu-se, Regele si-a indreptat privirea spre mine, inspirand adanc. Mi-am lasat-o pe a mea in jos. Era destul de nervos si nu prea imi placea culoarea rosiatica pe care o are ochii sai in acest moment. Cealalta mana a sa imi atinse barbia, ridicandu-mi capul la acelasi nivel cu al sau cand totul reveni la normal.

Acele oceane albastre si magice au reaparut, facandu-ma sa ma pierd din nou in ele. Mi-am revenit in clipa cand acesta m-a tras spre el, asezandu-mi capul pe pieptul sau, intr-un tarziu gasindu-mi un loc confortabil langa el.

-" Inca nu mi-ati raspuns la intrebare ... ". Am spus intr-un final.

-" Si care ar fi aia? ".

-" De ce ati anulat petrecerea? Sigur nu spargerea unor pahare v-a facut sa luati aceasta decizie, deci trebuie sa fie ceva mai grav. Ce s-a intamplat de cand am plecat de acolo? ".

-" De ce esti asa de curioasa? Conteaza atat de mult? Nu am mai vrut si am anulat-o, nici nu o vroiam! Nu trebuia sa se intample ceva special si nu cred ca ar trebui sa-ti dau tie socoteala. Pana la urma urmei esti o sluga, deci nu sunt nevoit sa-ti spun nimic. Ai un curaj mare, dar ai grija ca acesta sa nu-ti aduca moartea! ". M-a ' lamurit ' acesta nervos. Am suras usor si m-am indepartat de el. Aproape uitasem ca e un monstru si ca nu are niciun gram de armonie in inima lui, deci la alte cuvinte nu ma asteptam din partea sa. " Ma prefac ca nu am auzit ce ai spus! ".

-" Atunci esti un actor prost! ". I-am raspuns imediat fara a ma gandi de doua ori la ce-mi iese pe gura. Merita sa-i spun mai multe, dar degeaba! Nu ai cu cine vorbi! Am auzit cum un marait ii parasi buzele, facandu-ma sa-mi dai ochii peste cap. Cumva te-am enervat din nou, Majestate?

Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum