§ • Capitolul 15: Un nou inceput • §

5K 244 28
                                    

                     '' In another life I would be your girl
                        We keep all our promises be us against the world
                        In another life I would make you stay
                        So I don't have to say you were the one that got away
                        The one that got away. ''

                                                   Katy Perry - The one that got away

                                     § • Capitolul 15: Un nou inceput • §

~~~ Flashback ~~~

Karen

 Ascuns in spatele biroului privesc pasii repezi, dar calculati ai felinei apropiindu-se tot mai mult de mine. Sunetul tocurilor este ritmic, parfumul ei cuprinde incaperea. Cu o miscare simpla, isi sprijina intreaga greutate a corpului in palmele delicate ce acum sunt lipite pe suprafata stralucitoare si fina a biroului. Se apleaca si fara sa ezit, zambesc cand lasa la vedere un decolteu adanc. Inclin aprobator din cap, multumit de ceea ce vad si privesc tinta spre acei ochi verzi ce transmit doar ura oriunde in jurul lor. O combinatie perfecta intre un ten mai alb ca laptele si o podoaba rosie, superba. Zambet larg, picioare lungi, talie de viespe si o rochie de culoarea cafelei, scurta, mulata. Imi dreg glasul si imi lipesc spatele pe spatarul scaunului pentru a putea admira mai bine zeita din fata mea. Zambeste draceste si brusc boxerii imi devin mai stramti cand se aseaza, fara a intreba, pe birou. Isi intoarce bland capul pentru a relua contactul vizual cu mine si cu extrem de mult curaj, intinde mana si ia paharul ce ascunde lichidul rosu si delicios din a mea. Imi musc buza incercand sa nu fac auzit un ras isteric si privesc cu dorinta vampirita ce bea fara a gandi de doua ori continutul acelui pahar. Clipesc repede si raman uimit de tupeul pustoaicei, dupa intreb pentru a doua oara '' Cine esti? ''. 

-'' Señor ( domnule ) del Monte! E o onoare sa va intalnesc! Se aud multe despre dumneavoastra! ''. Raspunde roscata intr-un sfarsit. Ridic intrebator o spranceana si oftez zgomotos. 

-'' Serios?! Si as putea intreba si ce anume? ''. 

-'' Blake! ''. Spune atat de repede incat nu-mi vine sa cred ca a pronuntat acel cuvant pe care as fi dat orice ca sa-l pot uita. Icnesc disperat si ma trezesc izbind cu putere trupul firav al fiintei din fata mea de cel mai apropiat perete. Tipatul de durere al acesteia e un cantec divin pentru urechile mele si zambesc in coltul gurii cand imi simt muschii incordandu-se. Ochii imi ard si dorinta de a gusta sufletul vampiritei imi pulseaza puternic prin vene. Printr-o usoara pocnitura din degete camera se intuneca, iar obisnuitul cerc de foc o inconjoara. 

-'' De unde o cunosti? ''. Strig cand ajung in dreptul ei. Surad cand raspunsul intarzie sa apara si fara ezitare, degetele mi se lipesc de gatul acesteia apasand cu putere punctele vitale. Ii simt mana extrem de rece atingand-o pe a mea, parca implorandu-ma sa ma opresc. Dar dimpotriva! Pamantul devine inexistent pentru ea si ma pregatesc sa ii mai fac cunostinta cu vreun perete, dar glasul inabusit al acesteia ma opreste.

-'' Copilul ei ... Traieste! ''. Inghit in sec si fara sa-mi dau seama vointa imi cedeaza. Imi indepartez tremurand mana ce aproape a ucis fara motiv si ma intorc pentru a intrerupe contactul vizual cu acei ochi, acum rosii de la plans. Oftez adanc cand imaginea acelei nopti ia nastere din nou in mintea mea, noapte pe care am regretat-o ani de zile, noapte in care am avut curajul sa iau cu mine viata fiintei dragi in Infern. '' Esti nebun! ''. Marai gutural cand aceste doua cuvinte rasuna ca un ecou in mintea mea si mai repede decat credeam, creierul ordona monstrului din mine sa ma posede. Cu o grija imensa ma intorc, nu inainte de a inspira adanc.

Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum