'' I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story
Baby, just say yes. ''Taylor Swift - Love Story
§ • Capitolul 14: Probleme cu un strop de iubire • §
Suspin cand simt din nou aceasi atingere familiala pe pielea mea inca inflacarata si din pura dorinta imi las capul pe spate cand baza gatului imi este usor mangaiata. Ma foiesc prin asternuturie albe si pufoase ale patului, incercand sa fac atingerile straine ce devin din ce in ce mai indraznete sa dispara. Dar nu se opresc, dimpotriva. Pielea continua sa-mi fie tachinata de varful a doua degete reci, iar corpul meu pare sa raspunda la orice miscare a lor. Simt cum aerul se imputineaza odata ce valurile de caldura incep sa-mi loveasca trupul deja scufundat in placere si dorinta. Firele de par ce-mi acopera fata sunt inlaturate de dosul palmei persoanei care tocmai imi tulbura somnul si linistea. Imi intorc capul si nu ezit sa gem infundat cand isi trece unghia peste buzele mele. Incerc sa ma ridic, dar mana sa ma opreste. Spatele mi se izbeste de saltea, determinandu-ma sa ma incordez. Fiori imi strabat sira spinarii si imi umezesc buzele in momentul cand respiratia sa fierbinte imi loveste chipul. Il simt mult mai aproape de mine, bataile inimii accelerandu-se cand pieptul mi-e strivit de al sau. Tresar si imi asez mainile tremurande pe un abdomen bine facut. Il imping, dar nu da niciun semn ca ar avea de gand sa se miste. Oftez in timp ce toata puterea acumulata in aceste trei zile este depusa in palmele care acum sunt lipite de suprafata fina a patului. Tot daca stiu ca rezultatul va fi negativ, mai incerc inca o data sa ma ridic. Sfarsesc ca data trecuta, poate din cauza greutatii ce-mi preseaza corpul sau cel mai probabil de vina sunt buzele fierbinti ale strainului lipindu-se de gatul meu. Trupul mi se cutremura sub atingerea sa plina de dorinta, si fara voia mea, mainile incep cercetarea corpului care ma poseda. Imi infing puternic unghiile in spatele acestuia cand imi incolteste o bucatica de piele. Geamatul meu se impleteste cu maraitul lui, moment in care imi las mainile sa atinga din nou cearsaful. Imi musc buza inferioara cand imi saruta apasat obrazul stang, un suspin auzindu-se imediat. Prind curaj si deschid ochii, dar esarfa ce ii acopera nu-mi permite sa vad nimic inafara de marea de intuneric in care sunt inecata. Imi apropii cu grija mainile de ea cu speranta ca de data asta voi reusi sa o indepartez, dar imi prinde incheieturile inainte sa o ating. Mi le ridica deasupra capului, impreunandu-si intre timp degetele cu ale mele.
-'' Anna ... ''. Vocea in soapta a sa formeaza un ecou in camera sau poate, doar in mintea mea. Icnesc disperata cand creierul se trezeste la realitate si imi permite sa analizez mai bine situatia. Tocmai, spatiul mi-a fost invadat, iar intimitatea pe care oricine ar trebui sa o aiba in propria casa, mi-a fost data uitarii. In camera mea, in patul meu se afla un nenorocit cu ganduri nu prea curate dupa cate observ. I-am permis sa ma atinga si cel mai rau lucru e ca, corpul meu a raspuns in tot acest timp atingerilor sfidatoare ale acestuia. Imi smuncesc mainile din ale sale, dar strange mai tare si tot cu ce ma aleg, e doar un suspin. '' Fi cuminte, scumpo! Nu o sa musc, cel putin nu prea tare! ''. Continua cand se asigura ca buzele ii sunt lipite de lobul urechii mele. Un fior imi loveste stomacul, iar caldura ma invaluie. Oh! As cunoaste vocea asta dintr-o mie!
-'' Alexander, coboara naibii din pat si iesi din casa mea! Acum! ''. Tip in timp ce incerc sa-mi eliberez corpul de sub al sau.
-'' Mi-ar placea sa te aud tipandu-mi numele in alta ipostaza! ''. Sopteste si se apasa mai tare in mine, astfel imobilizandu-ma. Scancesc si inghit in sec, facand in acelasi timp o ultima incercare, imposibila, de a scapa.
CITEȘTI
Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)
VampireVĂ ROG SĂ NU CITIȚI ACEASTĂ VARIANTĂ, CĂCI NU ESTE TERMINATĂ. EA ESTE RESCRISĂ ÎN COLABORARE CU SibellaBrakus. PE PROFILUL EI VEȚI ÎNTÂLNI NOUA VARIANTĂ A CĂRȚII. PENTRU MAI MULTE DETALII, CITIȚI ANUNTUL ("ANUNȚ: Tărâmul îngerilor căzuți din cer")