§ • Capitolul 13: Adio! • §

4.6K 261 34
                                    

                      '' I'm coming home
                        I'm coming home
                        Tell the World I'm coming home
                        Let the rain wash away all the pain of yesterday ''

                                     Diddy - Dirty Money - Coming Home ft. Skylar Grey

                                          § • Capitolul 13: Adio! • §

Se spune ca te poti indragosti oricand, oriunde, de oricine fara ca macar sa-ti dai seama. Se spune ca iubirea e sfanta, un sentiment pe care il simti doar o singura data in viata. Sa iubesti e poate cel mai frumos lucru, simti mereu acelasi gol in stomac, aceiasi fluturasi gata sa-ti posede intregul corp. Cand esti langa el, totul se schimba. Lumea ti se da peste cap, sentimentele sunt puternice, cateodata prea puternice incat nici tu nu sti ce ti se intampla. Iti bantuie mintea atat ziua cat si noaptea, dorinta de al avea creste tot mai mult in tine. Te schimbi, gandurile ti-s invadate in fiecare minut de acei ochi pe care ii iubesti atat de mult, pentru care ai face orice ca sa nu-i perzi. Oricat ai vrea nu poti fugi de acest sentiment niciodata. Mereu o sa te ajunga din urma, mereu o sa te gaseasca oriunde te-ai ascunde, mereu o sa te faca sa versi lacrimi de fericire sau durere. Iubirea nu are limite, varsta sau reguli, totul se joaca dupa dorinta fiecaruia. Uneori crezi ca nu aveai cum sa te indragostesti de acea persoana. Sunteti diferiti, foarte diferiti, dar o faci si nu poti ascunde acest lucru nici daca ai incerca!

Cam asta am patit eu. Iubesc, dar nu vreau sa o fac. Mi-as dori sa pot inchide aceasta iubire intr-un loc in care nimeni nu are acces si sa fug cat mai departe de ea, dar imaginea chipului sau ma va urmari oriunde m-as duce. Am invatat sa ma descurc singura de mica. Nimeni nu poate stii ce s-a intamplat cu adevarat in trecutul meu, nimeni nu-mi poate vedea durerea, suferinta ce-mi mistuie sufletul. Nimeni nu ma poate intelege, nimeni nu ma poate ajuta, dar cu toate astea am avut grija sa nu fiu distrusa, sa nu las trecutul sa-mi transforme viata intr-un cosmar. Mereu am avut grija de mine, nu am permis nimanui sa se joace cu persoana mea. Eram puternica, eram ambitioasa, eram rea. Stiam sa-mi ascund sentimentele foarte bine, nu iubeam si nici nu vroiam sa o fac, pana cand l-am intalnit!

La prima vedere e un barbat normal, irezistibil care are orice doar batand din palme. Un barbat dorit de orice femeie, obisnuit sa aiba totul sub control, dar cand il cunosti mai bine iti mai seama ca e Diavolul in persoana. Bestia cu sange rece se arata imediat. Nu se controleaza, nu gandeste limpede, nu e cel de care te-ai indragostit. Ura si rautate transmite oriunde paseste, teama te cuprinde imediat. El e demonul ce a reusit sa mi se strecoare pe sub piele, cel care a reusit sa darame zidul ce bloca calea spre inima mea. A gasit-o si s-a jucat cu ea si inca o face. Ma raneste, dar nu ii pasa. Inca continua sa-mi infinga sageti otravitoare in inima, dar nu ma poate face sa-l urasc. E arma perfecta pentru a ma distruge, e sansa lui de a profita. Stie ca il iubesc si asta o sa ma trimita la moarte sigura.

" -Chiar asa? Cam cat de mult te fac sa ma iubesti? Curiozitatea ma omoara! "

Cuvintele lui imi rasuna ca un ecou in minte. Inca incerc sa descoper ce se ascunde in spatele lor. Nu am curajul sa-l privesc, mi-e teama sa o fac. Stiu ca inca nu a plecat, stiu ca inca ma priveste si asteapta un raspuns din partea mea de ore bune. As vrea sa-i pot zice ceva, dar cuvintele nu-mi parasesc gatul. Parca le e frica de a nu spune din nou o prostie ca cea precedenta. M-a auzit si asta o sa ma distruga incet-incet. Mi-am facut rau singura, m-am distrus complet pronutand acele lucruri in preajma sa. Ii convine, simt asta. Ii place sa stie ca mereu voi fi a lui indiferent ce mi-ar face, ii place gandul ca mereu o sa trezeasca in mine mai multa iubire. Sunt ascunsa undeva in umbra sa si mi-e frica sa pasesc in fata lui. Ma domina, mereu o va face chiar si daca as pleca. Niciodata nu o sa pot uita ca el e cel care a reusit sa ma faca sa iubesc, ca el e singurul care reuseste sa controleze demonii din mine. Se joaca cu mine, iar eu sunt proasta care ii permite acest lucru. La dracu cu toate! 

Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum