§ • Capitolul 7: " Sper doar sa merite ... " • §

5.1K 289 31
                                    

                         ''    I would hold you in my arms

                              I would take the pain away

                              Thank you for all you've done

                              Forgive all your mistakes

                              There's nothing I wouldn't do

                               To hear your voice again.  ''

                                                               Christina Aguilera - Hurt 

                           § • Capitolul 7: " Sper doar sa merite ... " • §

-" Majestate?! ... ". Am facut o scurta plecaciune dupa ce mi-am amintit cine se afla in fata mea. " Ce faceti aici? "

-" Nu te bucuri sa ma vezi? ". Spune si inchide usa. 

-" Nu m-a anuntat nimeni ca voi avea musafiri si ma gandeam ca ati incurcat camera. Sper ca asta sa fie motivul din moment ce am lamurit ceva aseara. ". Mi-a zambit scurt si s-a apropiat mai mult de mine. M-am dat cativa pasi in spate, pastrand distanta de el. " As prefara sa ramaneti acolo. Daca nu sunteti prin preajma mea e mult mai sigur. ". I-am spus dupa ce mi-am adus aminte de ultimele intamplari neplacute petrecute cand eram prea apropiati.

-" Ce ti-a facut? Cat de mult te-a atins pana ce am ajuns? ". Un zambet mi-a conturat buzele. Abia ma abtineam sa nu rad. Deci de asta a venit? Sa-mi ia un ' interviu ' ?

-" Chiar nu inteleg la ce va referiti? Nimeni nu mi-a facut nimic. Dupa cate vedeti sunt vie si sanatoasa. ". Ii zic prefacandu-ma ca nu ii inteleg intrebarile. A suras usor si s-a sprijinit de pat, incrucisandu-si bratele.

Pozitia pe care tocmai a luat-o ii dadea un aer rebel. Temperamentul sau cand superior si dur, cand jucaus si rebel il faceau liderul cel mai potrivit pentru lumea asta, exceptand faptul ca e un vampir si asta ii distruge perfectiunea. Daca nu ar lasa demonul ce sta ascuns in inima sa sa puna stapanire pe el, ar fi cu adevarat o zeitate in persoana. Pacat ca cealalta parte din el strica tot ce te atrage, pana si exteriorul. Cand este controlat de acea creatura insetata de sange tot farmecul, toata frumusetea, tot ce te face sa-l iubesti dispare, lasand liber un monstru! Daca ar incerca sa se controleze, daca ar reusi sa-si faca demonii sa-l asculte ar reusi sa fie cine nu a reusit nimeni pana acum.

In acest moment, pot spune ca stau si-l privesc pe Adonis. Ce tot spun? Adonis e o nimica toata pe langa el ... Camasa alba ce avea manecile suflecate si primii nasturi descheiati lasand la vedere un abdomen bine facut, parul negru usor ciufulit, ochii albastrii, pielea alba ca laptele il faceau un personaj din basme. Chiar nu inteleg de ce gandesc acest lucru. Eu ar trebui sa-mi iau gandul de la el si sa ma joc cu sentimentele lui, sa-l fac sa plateasca pentru chinul si suferinta pe care mi-o provoaca mereu, dar nu. Eu trebuie sa simt ceva pentru el si sa-mi doresc sa fie mereu langa mine, sa-i simt in orice moment gustul buzelor, atingerile lui pline de pasiune ce ma fac sa ma cutremur. O sa ajung sa fiu obsedata de el daca nu incetez sa mai simt ceva pentru el. Stiu, defapt sunt sigura ca niciodata nu va reusi sa se controleze si tot timpul ma va face sa sufar. Cateodata chiar mi-as dori sa nu fi existat o Anna Blake pe lumea asta sau macar sa nu fii existat vampiri. Poate acum era mai bine, poate ma indragosteam de cineva normal si poate ii aveam pe ai mei langa mine. Nu il cunosc, dar il plac. Cum vine asta? Cum poti fii indragostit de cineva pe care nu il cunosti asa de bine? Sigur sunt doar niste ganduri de-ale mele, niste mici fiorii care s-au gandit sa puna in miscare sentimentul de iubire, dar care nu stiu defapt ce inseamna sa iubeasca. Cateodata ma intreb ... Daca as ajunge sa-l cunosc mai bine ca acum, oare voi gasi ceea ce caut? Oare voi gasi un strop de umanitate in el?

Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum