'' I've been ignoring this big lump in my throat
I shouldn't be crying tears will follow
Weaker days I'm stronger now i
So I say theres something missing ''Rihanna - What Now
§ • Capitolul 12: Ura sau iubire? • §Am suspinat si mi-am deschis incet ochii cand cel de-al doilea ciocanit s-a facut auzit. Totul era inca in ceata, cel mai propabil din cauza oceanului de lacrimi ce nu inceta sa-mi umezeasca chipul. Singurul lucru pe care il puteam observa e cum intunericul a pus stapanire pe intreaga camera. Cat timp am stat oare aici? Am oftat si am incercat sa ma ridic, dar ameteala si poate oboseala au facut ca trupul sa mi se prabuseasca din nou in acelasi loc. Simt cum un fir de electricitate imi strabate imediat sira spinarii, facand astfel ca si ultimul gram de putere sa-mi paraseasaca corpul lasandu-ma lipsita de aparare. Capul ma doare extrem de tare, la fel si mana dreapta. Am oftat din nou si din nou si din nou, eliberandu-mi sufletul de suferinta, de durere. Vreau sa scap de acest chin, vreau sa renunt la tot. M-am saturat sa plang mereu, sa sufar din cauza lor! Mi-am ridicat incet mana, un suspin desprizandu-mi-se de pe buze. Am lasat-o sa cada din nou pe podea, moment in care am tipat scurt. Cioburile. Am uitat de ele! Le-am tinut in mana tot acest timp. Am deschis pumnul si mi-am muscat buzele de durere. Am inchis ochii si am permis inca unei lacrimi sa-mi loveasca obrazul ce era mai rece ca gheata. Simteam cum aluneca usor pe acesta, dupa murdarindu-mi bluza si mai apoi podeaua. Le-am oprit pe celelalte din a se face vazute si mi-am sters cu dosul palmei dara umeda si fierbinte lasata de lacrima. Imi urasc viata! Viata?! Asta nu se numeste viata, ci Iad! Castelul asta e Iadul, iar eu un simplu prizonier blocat in spatele portilor inflacarate la fel ca restul fetelor din acest palat. Diferenta e ca lor le place aici, pe cand mie nu! Urasc tot ce tine legat de el si inclusiv pe insusi persoana lui! El m-a facut asa, din cauza lui sunt in acest moment inchisa aici. El e singurul vinovat pentru tot ce traiesc, pentru tot ce am patit de cand am pasit in blestematul asta de palat! Nu Cassandra, doar el! Iubirea pe care i-o port m-a adus aici si acum se pare ca se va risipi si ea odata cu suferinta mea. E prima data cand iubesc, dar nu pot spune acest lucru sincer. Un al treilea ciocanit m-a determinat sa-mi dau ochi peste cap si sa oftez. Liniste! Asta e tot ce cer in acest moment! Nu vreau altceva decat liniste si sa fiu lasata singura, fara companie sau certuri!
M-am ridicat in capul oaselor si m-am sprijinit de primul lucru pe care l-am avut in cale pentru a-mi mentine echilibrul. Am gemut de durere cand mi-am asezat mana ranita pe acel lucru solid, dar am decis sa ignor aceasta durere si sa ma indrept spre cel mai apropiat intrerupator, dar picioarele nu pareau a fi de acord cu mine. Am mai ramas cateva minute nemiscata, dar ciocaniturile ce nu se mai opreau din a se face auzite, m-au facut sa-mi iau inima in minti si sa inaintez. Intr-un tarziu am dat de o usa si am intrat in camera ce se ascundea in spatele ei. Am aprins becul si am zambit cand am vazut ca eram in baie. M-am apropiat de cada si am dat drumul la apa. Mi-am lasat hainele sa alunece usor pe corp pana ce au atins pamantul. Am suspinat cand am vazut ca in unele locuri culoarea movie predomina, iar niste mici zgarieturi puteau fi observate. Of! M-au distrus!
Am intrat in apa fierbinte si am gemut la contact. M-am lasat pe spate pana ce corpul mi-a fost complet acoperit de apa si spuma. Mi-am sprijinit capul de marginea rece a cazii si am inchis ochii. Liniste, in sfarsit liniste si relaxare. Nu prea am avut parte de asa ceva in zilele astea, asa ca voi profita la maxim de acest lucru. Cine stie ce ma asteapta ziua de maine!
Gandurile mi-au fost imediat alungate de zgomotul unei usi deschizandu-se fortat. Am tresarit si m-am ridicat in sezut, privirea atintindu-mi-se spre usa intredeschisa a baii. Imediat aceasta se izbi violent de perete facandu-ma sa tip scurt. Am ramas nemiscata, ochii ramanandu-mi atintiti spre ea. Spre norocul meu nu intrase nimeni, dar puteam observa cum usa ce permitea accesul in camera mea era deschisa, iar lumina din exterior patrundea in interior. M-am aplecat spre primul prosop vazut si m-am ridicat usor infasurandu-mi imediat corpul in el. Am iesit din cada si m-am apropiat cu teama de usa, dar inainte sa ies am inspirat adanc. M-am uitat in jurul meu, dar nimic. Nicio urma nu dovedea ca cineva fusese aici. Am inchis usa si am aprins becul moment in care am zarit o tava plina de mancaruri pe pat si un biletel. M-am dus langa ele si am luat biletelul.
CITEȘTI
Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)
VampireVĂ ROG SĂ NU CITIȚI ACEASTĂ VARIANTĂ, CĂCI NU ESTE TERMINATĂ. EA ESTE RESCRISĂ ÎN COLABORARE CU SibellaBrakus. PE PROFILUL EI VEȚI ÎNTÂLNI NOUA VARIANTĂ A CĂRȚII. PENTRU MAI MULTE DETALII, CITIȚI ANUNTUL ("ANUNȚ: Tărâmul îngerilor căzuți din cer")