§ • Capitolul 20: Sub clar de luna. • §

6.4K 243 55
                                    

Inainte de toate, cred ca ar fi momentul sa-mi cer scuze pentru ca am postat asa de tarziu. Stiu ca au trecut in jur de doua saptamani si mai stiu ca poate v-am suparat dar, credeti-ma ca acest capitol a fost cel mai greu de scris de pana acum. Poate nu am fost si inspirata, nu-mi pot da seama de ce a durat atat. E mult mai greu decat credeam sa scriu despre asa ceva si, poate, si acesta a fost un motiv al intarzierii mele. Am citit si recitit de mai bine de zece ori acest capitol si tot nu stiu daca e bun sau nu! Nici nu vroiam sa postez, chiar ma gandisem sa-l sterg si sa schimb actiunea, dar noptile pierdute scriindu-l nu mi-au permis sa fac asta. Pana la urma, l-am postat... Nu stiu cat de reusit e si pentru asta am nevoie de parerile sincere ale voastre. Spune-ti fara jena ce am gresit, absolut tot ce doriti... Chiar vreau sa stiu! Daca v-am dezamagit, imi cer enorme scuze de pe acum. O sa vedeti mai jos despre ce este vorba... Va pup dulce si va urez o vacanta placuta! Ne recitim cel mai probabil intr-o saptamana, depinde... Trebuie sa postez si la noua mea carte '' Altfel de Îngeri '', fiindca astept de mult timp sa scriu capitolul 1 ( acolo sunt inspirata ). Pana atunci, LECTURA PLACUTA!

Oh, nu uitati de melodia de la media! Dati pe repeat daca e necesar; fara ea mie chiar mi se parejalnic capitolul. Stiu ca e o melodie mai veche, dar e singura care m-a ajutat sa-l scriu ( chiar habar n-am de ce; sunt o ciudata )!           

                     '' Every night in my dreams
                        I see you,
                        I feel you
                        That is how
                        I know you go on.
                        Far across the distance
                        And spaces between us
                        You have come 
                        To show you go on ''
                                

                                                       Celine Dion - My Heart Will Go On                        

                                    §  Capitolul 20: Sub clar de luna. • §

Fiecare avem parte de fel si fel de momente in ceea ce numim noi, viata. De iubire, bucurii, reusite, tradari, lacrimi si suferinta. Mereu exista acea clipa in care te intrebi '' Ce am facut sa merit asta? Cui am gresit? '' ; cand vrei sa se intample orice numai sa poti disparea... Orice ai face, intotdeauna ajungi sa platesti cu sute de lacrimi amare pentru o secunda in care ai indraznit sa zambesti; sa suferi, sa plangi, sa cazi si sa lupti pentru a fi acolo unde ti-ai dorit mereu sa ajungi. Viata e nedreapta cu toti si, mai devreme sau mai tarziu vom trai si momentul in care ne vom da seama de acest lucru.

Niciodata nu credeam ca soarta ma va purta pana aici, ca voi trece cu brio si peste acest obstacol ce mi-a fost pus in cale cu ura de persoane la care nici nu ma puteam astepta. Pentru nici macar pret de o clipa, nu constientizam faptul ca o sa ma lovesc din plin de gustul intepator al tradarii si suferintei, ca voi da piept in piept cu cel mai mare cosmar al tuturor, realitatea. Cu valuri de lacrimi parasindu-mi involuntar ochii; frica, nevoia si dorinta de a fi cineva alaturi de mine in acele momente inselatoare pulsand tot mai puternic in venele inghetate, am gasit in adancul sufletul meu puterea de a ma ridica si de a merge mai departe in ciuda ranii adanci ce-mi macina inima cu fiecare minut respirat. Nu am privit inapoi, niciodata nu am vrut sa o fac si nicicand nu o voi face! Voi inainta increzatoare spre viitor, ma voi bucura de prezent cat pot mai mult si voi uita trecutul sangeros ce-mi bantuie visele si distruge sperantele... Voi fi doar eu, eu si dorintele mele! Acum ca, dupa munci speculare, am reusit sa obtin ceea ce mi-am dorit dintotdeauna, nu o sa mai permit nimanui sa intervina intre mine si visele mele, intre noi. 

Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum