" And my heart won't beat again
If I can't feel him in my veins
No need to question
I already know "
Little Mix - DNA
§ • Capitolul 1: Cosmarul devine realitate? • §
Intunericul a pus stapanire pe camera mea de ore bune. Nu stiu ce ora e, nu stiu in ce moment al zilei ma aflu. Dimineata, dupa-amiaza sau seara, pentru mine inseamna acelasi lucru. Stau inchisa intre patru pereti si nu indraznesc sa privesc lumea nici macar prin geam. Mi-e frica sa fac asta, mi-e frica sa nu fiu vazuta de un monstru insetat de sange si sa ajung sluga lui. Rar, chiar foarte rar mai ies si eu din casa si asta se intampla doar din rugamintile Fionei. Zice ca daca stau sechestrata in camera asta toata viata mea, o sa innebunesc. Mereu ne certam din acest motiv. Spune ca odata si odata tot o sa ajung sluga unui vampir si o sa fiu nevoita sa-i ascult orice moft daca nu vreau sa-mi zboare capul, asa cum a patit mamele noastre. Da ... Mamele noastre au murit ucise de aceste creaturi ale noptii. Din cate am putut intelege de la ceilalti servitori care erau de fata in acel moment, " Stapanul " in grija caruia era fiinta care mi-a dat viata, s-a enervat destul de tare cand mama a indraznit sa-i spuna " Nu! ". Acesta i-a poruncit sa ma aduca si pe mine sa invat sa slujesc, iar mama nu a fost de acord cu acest lucru. Niciodata nu si-a dorit sa ma vada jucaria unui vampir. Venea foarte rar acasa si tot timpul avea urme de lovituri de la dansul, dar nu se plangea. Nu avea voie sa o faca! Tot daca o vedeam o data pe saptamana sau luna, eu eram fericita. Stiam ca va veni, stiam ca in curand o sa o pot imbratisa si am sa pot sa-i soptesc cat de mult o iubesc, pana intr-o zi ... Imi amintesc foarte bine acea zi. Eram doar o pustoaica de 12 ani. Ploua, era frig. Stateam in bucatarie si priveam cum stropii de apa se izbesc violent de geam. Cineva a batut in usa. M-am ridicat incet, fara a face vreun zgomot si m-am apropiat tremurand de bucata mare de lemn negru din fata mea. Credeam ca era ea, dar nu eram convinsa de acest lucru. Putea fii si un vampir. Dupa multe minute de gandire am deschis-o. Era Fiona. Plangea si tinea in mana o scrisoare. Mi-a intins-o si mi-a facut semn sa citesc, fiindca nu putea sa-mi vorbeasca din cauza lacrimilor. Am citit-o cu glas tare, iar la fiecare cuvant rostit cate un nod imi astupa gatul. Acea scrisoare imi aducea vestea mortii mamei mele. Simteam cum picioarele imi amortesc, lumea parca prabusindu-se asupra mea. Murise ... Singura persoana in care aveam incredere s-a dus! Eram orfana, eram distrusa! Nici macar nu am reusit sa-mi iau adio de la ea. De acum nu o mai puteam vedea niciodata. Nu mai aveam nici tata, nici mama, ci doar o fata de 14 ani care avea aceasi soarta ca si mine. Fiona, cea mai buna prietena a mea, m-a ajutat enorm din acel moment. Ne-am ajutat reciproc! Tatii ne-au fost ucisi in razboiul declansat de acesti monstrii fara gram de iubire si mila in inima lor, cand nici nu eram nascuta! Nu mi-am cunoscut niciodata tatal si nu am nicio poza cu el. Nu stiu cum arata, cum era el. Mama nu imi vorbea niciodata de acesta. Poate ii era greu sa o faca!
Au trecut ani buni de atunci. Acum am 18 ani, dar in fiecare moment retraiesc acele clipe oribile din viata mea. Am pierdut tot doar din cauza acestor vampiri. Nici la scoala nu m-am mai dus de frica lor. Nu vroiam si inca nu vreau sa fiu vazuta de niciunul dintre ei! Chiar nu imi doresc sa am aceiasi soarta ca si mama mea! Deja am fost vazuta de vreo doi sau trei, dar spre norocul meu nu am fost obligata de acestia sa le fiu sluga. Mi-au propus asta, dar tot timpul raspunsul era " NU! " . Locuiesc cu Fiona de doi ani. Nici ea nu si-a gasit inca un Stapan, dar e constienta ca intr-o zi va fi nevoita sa o faca. Cand eram mica credeam ca vampirii sunt buni si romanci, adica asa imi spunea mama. Cred ca era nevoita sa o faca, dar cu timpul mi-am dat seama ca sunt defapt opusul! Rai, egoisti si nemilosi ... Acestea sunt adjectivile cu care putem caracteriza sufletului unui vampir. La fizic totul se schimba! Nu am vazut multi vampiri, dar pe cei pe care i-am cunoscut aratau excelent! Daca le-ar fi si interiorul la fel ca si exteriorul, totul ar fi un basm! Este si un Rege, Vladimir Alexander Dominus ... Cel mai rau si crud vampir al acestei lumi. Toti il compara cu Diavolul! Nu l-am vazut niciodata, dar dupa descrierea multor persoane nici nu mi-ar face placere sa-l cunosc. In fiecare an, oamenii sai vin in fiecare oras al acestei lumi si iau noi sclave pentru palat. Regelui nostru ii cam place sa se distreze, dar nu cu aceasi fata. Se spune ca niciuna nu a reusit sa-l cucereasca, nici macar vampiritele! Nu se culca de doua ori cu aceasi femeie!
CITEȘTI
Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)
VampireVĂ ROG SĂ NU CITIȚI ACEASTĂ VARIANTĂ, CĂCI NU ESTE TERMINATĂ. EA ESTE RESCRISĂ ÎN COLABORARE CU SibellaBrakus. PE PROFILUL EI VEȚI ÎNTÂLNI NOUA VARIANTĂ A CĂRȚII. PENTRU MAI MULTE DETALII, CITIȚI ANUNTUL ("ANUNȚ: Tărâmul îngerilor căzuți din cer")