§ • Capitolul 3: Petrecere buclucasa • §

7.1K 310 12
                                    

                             ''  At first sight I felt the energy of sun rays

                                 I saw the life inside your eyes. ''

                                                                        Rihanna - Diamonds

                                 § • Capitolul 3: Petrecere buclucasa • §

-" Ati inteles, fetelor? Nu vreau nicio greseala! Seara asta este una unica. Nimic nu trebuie sa strice aceasta petrecere! ". Ne-a spus calaretul serios.

-" Deci ca sa inteleg mai bine, castelul va fi plin de vampiri? ". Am intrebat plictisita. Acesta si-a dat ochii peste cap si a oftat moment in care i-am zambit fals.

-" Domnisoara Blake ... Puteai tu sa nu comentezi? ". Mi-a zis vampirul oarecum satul de mine. " Da! Casa va fi plina de vampiri si vampirite, deci ar trebui sa-ti mai spun ca nu ai voie sa comentezi, sa fii rea sau sa nu te supui? ". Am aprobat acest lucru, el inspirand adanc. Se pare ca iarasi l-am cam enervat. " Sau sa nu mai enervezi pe nimeni! ". A continuat acesta, fetele incepand sa rada. Locuiesc de doua zile in acest castel si deja mi-am facut o reputatie nu prea buna in fata nimanui. Singurul pe care am incercat sa nu-l calc pe nervi a fost Regele. Am inteles ca nu prea reactioneaza frumos cand e nervos, dar cred ca a aflat de comportamentul meu, fiindca mi-a aruncat o privire destul de ciudata cand l-am vazut ultima data. " ... nu cred ca ai vrea sa-l superi pe Rege chiar de ziua lui! ". Asta a fost tot ce am inteles din ce mi-a zis. Uppps ... Si-a batut gura de pomana! " Ne-am inteles? "

-" Da, domnule Erik! ". I-am zis zambitoare.

-" Pardon? De unde stii ... ".

-" Am sursele mele! ". L-am intrerupt in clipa cand mi-am dat seama de ceea ce vroia sa-mi spuna. Defapt stiu asta de la o servitoare cu care m-am certat ieri. Mi-a spus ca daca nu o ascult o sa ma spuna domnului Erik si din cate am vazut doar el se ocupa cu linistea in castelul asta.

-" Atunci puteti merge sa incepeti ultimele pregatiri. In seara asta voi ii veti servi pe invitati. Aveti grija cum va imbracati! " Dupa ce ne-a spus si aceste lucruri s-a indreptat spre iesire, dar s-a oprit in momentul cand prezenta Regelui a fost anuntata de un vampir. Erik ne-a facut semn sa formam sirul indian, ceea ce am facut imediat. De data asta am executat ordinul fara a sta pe ganduri. Nu mai vreau vreo buza umflata. Cand acesta a intrat in camera, am facut o plecaciune, toti coborandu-ne privirea in pamant. Acesta s-a oprit in dreptul lui Erik.

-" Totul e in regula? ". A spus acesta in timp ce ne-a privit lung.

-" Da, Majestate! Am vorbit cu fetele si am avertizat-o din nou pe domnisoara Blake. Totul e pregatit pentru seara asta! ". Acesta a inceput sa rada, eu chicotind. Chiar ca am devenit un pericol in acest palat! " Va ajunge si Domnita Cassandra? ". Regele a oftat si a iesit din camera, clipa in care m-am asezat pe scaun. " Nu e timp de stat! Trebuie sa-ti faci treaba! ".

-" Cred ca de data asta tu l-ai suparat pe Rege! ".

-" Iti faci griji pentru dansul? ". Mi-a spus Erik razand. M-am incruntat si m-am ridicat de pe scaun. Am deschis gura si am vrut sa-i spun vreo doua, dar Fiona veni langa mine si mi-a pus o mana la gura. " Vroiai sa spui ceva? "

-" Doar ca abia asteapta petrecerea din seara asta! ". A raspuns Fiona in locul meu. Am inspirat adanc cand vampirul a iesit din camera. Fiona si-a luat mana de la gura mea si si-a incrucisat bratele la piept. " Daca nu as fi eu, ce ai face? "

-" Cine e Cassandra? ". A intrebat o fata moment in care am inceput sa rad, dupa m-am indreptat spre bucataria palatului.

-" Poate iubita lui. De ce nu il intrebi personal pe Rege? ". Am ' lamurit-o ' pe respectiva persoana.

Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum