§ • Capitolul 8: Criminala?! • §

5.4K 270 26
                                    

                             '' Can you feel me when I think about you

                                With every breath I take

                                Every minute no matter what I do

                                My world is an empty place. ''

                                          Selena Gomez & The Scene - A Year Without You

                                        § • Capitolul 8: Criminala?! • §

Durerea insuportabila de cap m-a facut sa ma trezesc si sa realizez ca ma aflam intr-o loc total necunoscut, cel putin asa credeam. Intunericul ce isi puse amprenta in orice unghi al camerei nu-mi permitea sa vad nimic, iar o liniste ca din mormant domnea in perimetrul meu. Unde sunt? Cum am ajuns aici sau mai bine zis, cine m-a adus aici? Gandurile imi erau tulburate de durerea ce-mi framanta incontinuu tamplele. Imi simteam corpul rece, poate mai rece ca un cub de gheata si oboseala imi apasa punctele vitale. Ce s-a intamplat cu mine? Tot ce imi amintesc e ca am acceptat sa-l insotesc pe Devyl in acea plimbare si cum am avut sansa de a vedea dupa atat timp de sechestru exteriorul acestui palat si asa renumita ' Padure Magica ' . Dupa asta nimic, totul fiind acoperit de o ceata imensa. Ce am facut in tot acest timp? Unde sunt si unde naiba e el?

Am incercat sa ma ridic punandu-mi toata forta in maini, dar doar am incercat. Am gemut infundat cand spatele mi se izbi violent de salteaua rece a patului, iar un fior imi strabutu sira spinarii. Am strans cearsaful moale puternic in maini incercand sa-mi gasesc puterea pe care o pierdusem de ceva vreme. Nu puteam sa ma misc, iar aerul parca devenea inexistent. Respiram din ce in ce mai greu, corpul fiindu-mi complet inghetat si pot pune pariu ca sunt mai alba ca varul. E normal sa uiti tot ce ai facut in ultimele minute, ore sau poate zile? Cine stie de cand sunt aici si cat timp am stat lesinata.

Am oftat si am deschis ochii cu speranta ca voi reusi sa vad ceva, dar nimic. De ce eu? De ce toate trebuie sa mi se intample mie? Din toate fetele de pe planeta asta, eu trebuia sa fiu cea care sa pateasca toate astea? De ce nu puteam avea o viata normala? Cat o sa mai fiu nevoita sa suport toate aceste lucruri?Vreau sa am o viata normala, lipsita de tot ce inseamna supranatural, dar nu si de el. Daca renunt la toate astea risc sa-l pierd si asta imi apasa inima cel mai tare.  Il vreau doar pentru mine, doar al meu. Nu suport gandul ca l-am pierdut doar din cauza mea. Defapt inca nu il am si nici nu cred ca o sa reusesc sa-l am vreodata, dar ma multumesc doar stiind ca e aici. Ma bucura faptul ca va fi in preajma mea chiar daca tot ce vrea de la mine e doar o noapte, o aventura si dupa nimic. Stiu ca nu o sa poata sa simta ceva pentru mine, nici nu are ce sa simta pentru o muritoare. Nu sunt prima care s-a gandit sa il faca doar al ei. Mii de fete au incercat ceea ce incerc eu acum si niciuna nu a reusit. Eu de ce as face-o?

O mica raza de lumina m-a facut sa pierd sirul gandurilor. Imi indrept capul spre sursa si oftez cand aceasta dispare. Inspir adanc si incerc sa ma ridic, dar vocea mult prea cunoscuta a cuiva m-a oprit.

-" Nu te chinui! Esti slabita! ". Am simtit cum si-a pus mana pe fruntea mea. Am suspinat si mi-am lasat corpul sa se relaxeze pe patul moale.

-" Macar acum sunt sigura ca ma aflu in palat sau te-ai gandit si tu sa-mi faci o varsa? ". I-am spus printre suspinele de durere. " Stii ce mi s-a intamplat si cum am ajuns aici? ".

-" Nu iti aduci aminte? ".

-" La ce durere am de cap, nu mare lucru! ".

-" Inca nu te-ai incalzit? ". Spune in timp ce isi aseaza o mana pe gatul meu.

Aleasa (CITIȚI ANUNTUL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum