Ekşın öncesi son bölüm :) Ben yazarken çok eğleniyorum umarım sizde okurken seviyorsunuzdur .Desteklerinizi bekliyorum
*******
Arabadan indik anahtarı valeye verdik.Mekan düşündüğüm daha görkemliydi.Binanın içine girdik.Kaybolmamız ihtimali söz konusu olacak kadar büyük bir yerdi.Düğün sahipleri de bunu düşünmüş olacak ki misafirler için düğünün olacağı bahçe tarafına doğru uzanan çiçeklerden yol yapılmıştı. Ben şaşkın ve mest olmuş bir şekilde etrafımı izlerken abim kolumdan dürtüp '' Ağzının suyunu topla '' dedi.
Abimle kol kola salona girdik.Bu kadar güzel bir mekan olmasaydı muhtemelen düğüne gelmezdi. Çünkü düğünler kızların kesildiği potansiyel gelin bulma mekanlarıydı benim için.Sırf bu yüzden abimin koluna girmiştim.
Fazla egoist değilim ya da kendimi beğendiğim için değil bu tavrım hayat beni böyle olmaya zorluyor.Çünkü lisedeyseniz ne okuyacağınızı , üniversitedeyseniz ne zaman bitireceğinizi, onu bitirdiğinizde ne zaman evleneceğinizi evlenirsenizde ne zaman çocuk yapacağınızı sorarlar.Mahalle baskısınında kanunda yeri olmalı.Onlara da cezai işlem uygulanmalı mesela ev hapsi , dedikodudan men falan.
Sevgili ebeveynlerim arkadaşlarını gördükleri için mekanın en göz önünde bulunan masasına oturmuşlardı.Ben hiçbir şey yapmadan etrafımda gelip gidenleri izliyordum.Sıkılmıştım abimde yeni yaptığı sevgilisiyle mesajlaşıyordu.Telefonumu çıkardım.İnstagram , snapchat , twitter hepsini karıştırıp internetimin kotasının içine ettim.
Sıkıntım geçmemişti.Hem biraz dolaşmak hem de lavaboya gitmek için yerimden kalktım.Abim nereye gittiğimi sordu '' tuvalete sen biricik manitocuğunla ilgilen '' dedim kulağına tripli bir ses tonuyla güldü.'' Emir büyük yerden sen istersin de ilgilenmem mi ? Çabuk git gel '' dedi.
Ortada ki grubun arasına karışmamak için havuzun kenarından geçerek bahçeden çıkmaya karar verdim.Yavaş adımlarla havuzun kenarından geçerken ayağım kaydı.Kendimi bir anda havada buldum.Havuza düşmem beklediğimden uzun sürmüştü.Yavaşça gözlerimi açtım karşımda yumuşacık bakan iki kahverengi göz vardı.Bu gözleri daha önce görmüştüm.Sonra beni sımsıkı tutan kaslı kolları hissettim.Aman Tanrım didim galiba cennete düştüm bana gılmanı erken verdiler.Hala hiçbir şey söylememiş öylece gözlerine bakıyordum.
''Prenses bu senin hayatını ikinci kurtarışım.Ben halimden memnunum fakat karşıdan sinirli bir şekilde gelen sanırım sevgilin'' dedi.
'' Yoo benim sevgilim yok ki '' dedim hala şoktaydım kucağında olduğumu hatırlayıp hemen indim.Abim omuzlarımdan tutup bir şeyim olup olmadığını sordu.'' İyim abi sakin ol.'' Dedim.Gülümsedi.
İzmit'te Ömer'i sinir etmem de bana yardımcı olan çocuğa dönüp ''Merhaba Murat bey nasılsınız? '' dedi.Şaşkındım nasıl olurda tanışırlardı.'' Abi siz tanışıyormusunuz '' dedim.Abim tekrar güldü bu sefer ona Muratta eşlik ediyordu.'' Evet düğününe geldiğimiz babamın arkadaşının oğlu '' .
Ben şok ben vefat ne desem bilemedim kaslı çocuğun gittiğine mi yanayım yok can kurtaranımın aile dostumuz olduğuna mı ?Ahh talihsiz başım diye ağıt yakıp ellerimi dizlerimin üzerine vurmak üzere harekete geçecektim ki Murat'ın üzerinde beyaz bir gömlek ve siyah mı lacivert anlayamadığım bir pantolon olduğunu fark ettim.Hemen kendimi toparlayıp '' Evlenen abiniz mi '' dedim.Sesimde ki mutluluk sanırım belli olmuştu ama olsundu meteor taşım bana kalmıştı.
''Evet abim seninle tanıştığıma çok memnun oldum ''dedi.Ayy benim düşünceli erkeğim beni İzmit de gördüğünü belli etmek istemedi.Damatlık puanına yakışıklılığının yanına bir de anlayışlılık için bir artı eklemeliyim tabi kaslarıda unutmamak lazım.
Kendi düşüncelerime dalıp sorusuna cevap vermeyi unutmuştum.İkisi de cevap vermem için bana bakıyorlardı.'' Bende tanıştığıma memnun oldum.Az önce beni rezil olmaktan kurtardığınız içinde teşekkürler '' dedim.Gülümsedi sanırım bu gülüş içinde bir artı koymalıydım.Hemen yanlarından ayrılmalıydım yoksa ben yarına kalmadan çiçeği çikolatayı alır babasından Allah'ın emri Peygamberin kavliyle istemeye giderdim.
Abime dönüp '' Ben lavaboya gideyim '' dedim.Oda 7 numaralı bakışı olan dur bende geliyorum bakışını attı annem sağolsun bakışlarla iletişim kurmayı öğrenmiştik.Murat'a dönüp '' Bir ara görüşelim arayı soğutmadan '' dedi.Beni de götürmesi için elimden gelen her şeyi yapacaktım.
Tuvalate gittim.Ellerimi yıkadıktan sonra yüzümü yıkamak için avuçlarımı suyla doldurdum ama böyle bir gece de makyajsız kalmayı göze alamadığım için suyu boşaltıp ellerimi kuruladım.
Tuvaletten çıkarken Elif'le meteor taşım hakkında konuşmaya devam ediyorduk.Duvara çarptığımı sanıp durdum.Kafamı kaldırdığımda ukala bakışlı iki gözle karşılaştım.'' Önüne baksana '' dedi.'' Özür dilerim bilemedim bir öküzün önüme kamp kuracağını '' dedim.O okulaysa ben daha ukalayım ama öküz demekle ayıp mı etmiştim bilemedim.
Onu takmayıp abimin yanına geldim o benim çarptığımı görmemişti pek mühim biricik sevgilisiyle tartışıyordu.Bende yanına gelip '' Hadi bitanem masamıza geçelim '' dedim.İkisinde de sessizlik oluştu.Abim 8 numaralı öldün sen bakışını attı.Ölmek için çok olduğumu düşünüp '' Hadi abi geçelim ayaklarım koptu '' diye yeniledim cümlemi.
Masaya geçtik.Olağan sıkıcılığında düğün devam ederken ara ara Murat'la göz göze geliyorduk.İkinci kez dans parçası çaldığında abim beni dansa kaldırdı.Çiçek alır , alnımdan öper ama daha önce hiç dans etmemiştik şaşkındım.Tabiki teklifini hemen kabul edip dansa kalktım.
Dans ederken pek sevimli yengeciğim(!) hakkında soru yağmuruna tuttum onu ama çabuk sıkıldı.Daha bir parça bitmemişti ki oturmak istedi.Kötü çocuk ben ne kadar zamandır kimseyle dans etmemiştim.Aslında ben hiç dans etmemiştim.Sadece sallanıyordum.Belkide sıkılmayıp benden utanmıştı.Avukat ama dans edemeyip sallanan kız.Adımı tarihe yazın.Yapılacaklar listeme dans öğrenmeyi de yazmalıydım.
Masaya oturup biraz daha sıkıldıktan sonra kalktık.Aynı masada oturduğumuz babamın arkadaşları da bizimle gelecekti.Kapıda arabamızı beklerken nereye oturacağımı düşünüyordum.Abimi dürttüm sormama gerek lakmadan '' Tepeme '' dedi.Haykırarak güldüm sonra etraftaki herkesin bana baktığını farkedip abimin arkasına saklandım prenses elbisemden bile utanmıştım.Önümüzde bir araba durmuştu abimin arkasında olduğum için içindekini görememiyordum kafamı uzattım.Bu meteor taşımdı.
'' Mert sanırım kalabalıksınız isterseniz bırakabilirim '' dedi.Abi ben giderim demek istedim ama abim anlamış olacak ki '' Tepemde yerin '' dedi.Şansımı kaçırmıştım.'' İstersen annemle babamı bırak bende Ahmet amcaları bırakayım '' dedi.Oda kabul etti ve arabaya bindiler bende giden arabanın arkasından baktım melül melül..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötünün İyisi
ChickLit'' Sen benim gökyüzümsün '' dedi genç kız adama. '' Sen benim kutup yıldızımsın '' dedi adam sensiz ben artık evimin yolunu bile bulamam diye tekrarladı içinden. ...... #Hayatını adadığı ve her şeyini verdiği adam tarafından aldatıldığı yetmezmiş g...