Aradaki gerginlikten doğan elektrikten tüm ülke aydınlanacak kadar elektrik geçiyordu.Kendimi riske atıp Esma'nın elini tutup onu kendime çektim.Olası 3.Dünya savaşını engellemenin gururuyla etrafıma baktım. Kaçmak için bahane arıyordum. Esma'ya annemlerin bizi beklediğini hatırlattım işe yaradı ve kazasız belasız dükkandan çıktık.
''Esma balayı için Bodrum'u düşünüyorum ama '' dedim. ''Ama ne ? Benim fikrimi soruyorsan fark etmez yarın alışveriş yapalım işte balayı için zaten gezip tozacağız ayrı da olsa '' dedi. Ayrı da olsa ne demekti ya. Demek tek gezmek istiyordu. Benim için fark etmezdi ben her gece birin,i bulurdum kendime.
Annemlerle bindallısıyla kınasıyla dağıtılacak süsüyle her şeyi alıp dükkandan çıktık. Ne zor bir şeymiş bu düğün alışverişi ya.
Sırada bir tek gelinlik vardı ama onuda benimle almayacaklardı.Bende İlk bulduğum elektronik mağazasına girip kendimi kaybedene kadar gezdim.Mac dükkanında kendini kaybetmiş ergenler gibi her aletinin önünde şaşkınlıkla durdum. Kendime İstanbul'daki evimiz için playstation 4 aldım tabi birazcıkta oyun.
Bir erkeği mutlu etmek ne kadar kolaydı. Oysa bir kadın öyle mi ? Makyaj malzemesi alsan ben çirkin miyim ? Kıyafet alsan ben güzel giyinmiyor muyum ? Parfüm alsan kötü mü kokuyorum ? Ayı alsan ben çocuk muyum sen bana olgunlaşamamış mı demek istiyorsun derler. Erkeğe su alsan hiç birbir şey yapamasa yüzünü yıkar ne iyi kadın der.
Gelinlik aldıkları dükkandan Murat'ta onlarla beraber çıktı bu peze*enkin bunlarla işi neydi ya . Kocası olarak ben bile gelinliği göremezken.
Çok kızgındım arabaya bindiğimiz halde hiç konuşmamıştım. Konuşmaya da niyetim yoktu. Annem konuşturmaya çalıştırsa da başaramayacağını anladığında oda pes edip sustu. İndiklerinde Esma '' görüşürüz '' deyip arabadan indi hiç cevap vermedim arabadan iner inmez gaza basıp gittim.
Annem bir problem olduğunun farkındaydı ama sormaya da cesaret edemiyordu. Bende daha fazla dayanamayıp '' Murat'la Esma'yı sakın bir daha ben yoksam bir araya getirme anne '' dedim. ''Bilmiyormuş bizim orada olduğumuzu merak etme senden önce kimse görmesi Esma'yı gelinlikle onun yanımızda olduğunu öğrenince yanımıza çıkmadı ben yanına girip beğendim gelinliği. '' dedi. Anlam veremediğim şekilde onu kimseyle paylaşamıyordum ama aşık değildim olmayacaktım da .
Ertesi gün gidip ikimiz içinde bir sürü kıyafet aldık. Ona deniz için 3 tane bikini birtane de mayo aldık bana da iki şort alıp kozmetik dükkanlarından birine girdik. Deniz sütü deniz kremi bronzluk için yağlar alıp çıktık. Uzun zamandır haftalık tatil yapmamıştım.Param vardı ama tatil için zamanım yoktu .
.......
Kına günü gelip çatmıştı. Hala İstanbul daki evimizi gidip görmemiştik. Ama daha da göremeyecektik. Biz balayındayken annem gidip eksiklerini tamamlayacaktı.
Esma'yı alıp kuaföre götürecektim.Sadece Esma'yı olsa iyi bizim trakyalı güzelin adetlerine göre yakın akrabalarını da biz götürecektik. Ne kadar Murat'tan nefret etsem de işe yarayacak bir araba da o getirecekti kuaföre.
Esma'ların kapı önüne gelince aradım çıkmaları için. Bindallı kutusunu gelip almamı istedi hamalda olmuştuk artık. Murat arabasını benim arabanın arkasına park ederken bende apartmandan yukarı çıkıyordum .Kapıyı çaldım tanımadığım bir kız kapıyı açtı ''Buyrun '' dedi. Yanına gelen kız ona dönüp '' Salak o misafir değil damat '' dedi öylelikle beni içeri aldılar.
Mutfağa kadar bütün odaları gezerek gittim sonunda Esma'yı bulmuştum. Yedi tane yaşlı kadının arasında kalmış bir şeyler dinliyordu. Bana kurtar beni der gibi baktı.Kıyamadım sesimi kontrol eder gibi yapıp öksürdüm. Herkes bana bakıyordu. ''Esma gidelim '' deyip kapıya doğru yürümeye başladım utanmasam koşarak kaçardım. Ama olsun bu gece benim bekarlığa veda partim vardı.
Esma kutuyu elime tutuşturup beni aşağı postaladı.Arkamdan o ve kuaför sürüsü de geldi. Kızların bir kısmı bizim arabaya kalanı da Murat'ın arabaya sıkıştı.
Giderken bana zorla bluetoothu açtırıp telefonlarından bütün kızlar toplandık açıp hep beraber bağıra bağıra söylediler. Kafamı camdan çıkarıp imdat diye bağıracak hale gelmiştim. Ben cinnet geçirmeden kuaföre geldik. Esma indi bende arkadan kutuyu alıp kuaföre girdim.Bütün bakışlar bana döndü. Umursamayıp arkasından devam ettim kutuyu bırakıp çıktım.
Arkadaşlarım bana veda partisi olarak bir barda yer ayırtmıştı. Bu gece gelsin karılar kızlar. Ama önce bu kızları alıp kınanın olacağı yere götürecektim.Bir kez daha omuzlarım düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötünün İyisi
Chick-Lit'' Sen benim gökyüzümsün '' dedi genç kız adama. '' Sen benim kutup yıldızımsın '' dedi adam sensiz ben artık evimin yolunu bile bulamam diye tekrarladı içinden. ...... #Hayatını adadığı ve her şeyini verdiği adam tarafından aldatıldığı yetmezmiş g...