Bölüm 11

250 13 0
                                    


       Toplantı bittiğinde Berk ve gelen ekibiyle aşağı indik onları geçirmek için. Arabaya bindi.Ben arkalarından bakarken camdan kafasını çıkarıp '' Seni işten alırım '' dedi. Yanımda ki herkes bana bakıyordu.Kızlar abim ile geldiği gün onu görmüşlerdi.ama yine de onlarda şaşkın görünüyorlardı.

     Aysun Hanım hiçbir şey demeden yukarı çıktı.Ekipte onu takip etti.Tabi bende arkalarından gittim.Masama oturup çiçeğe baktım.Teşekkür etmeliydim.Hemde numaramı vermiş olurdum.Hemen telefonumu alıp mesaj yazmaya başladım.'' Çiçek için çok teşekkür ederim.Ama özür dilenecek bir şey olduğunu düşünmüyorum E.K '' yazıp yolladım.Eski dava dosyalarına geri döndüm.Dosyaları okurken bir gözüm hep telefondaydı.Aradan 2 saat geçmesine rağmen hala cevap yoktu.

         Çıkmamıza az kalmıştı.Cevap vermediğine göre almaya da gelmezdi.Salak kafam kendi kendime gelin güvey olmuştum.Elin CEO'su onca taş kız dururken bana mı bakacaktı sanki.''Bakışlarınla telefonu hareket ettirmeye mi yoksa delmeye mi çalışıyorsun '' dedi biri arkamdan.Sesin sahibini hemen tanımıştım.Arkamı döndüm odanın kapı girişinde duran Berk'e cevap vermediğinden bu bakışlar der gibi baktım.Oda zihnimi okumuşçasına '' Eğer mesaj atsaydım mesaj attığımda ki yüz ifadeni göremeyecektim.Kendim gelip bakmak istedim '' dedi.Gülümsedim.''Çantanı al da çıkalım '' dedi.Çantamı alıp çıktım.

     Arabanın önüne gelene kadar hiç konuşmadık.Tam kapımı açacakken telefonu çaldı benden uzaklaşarak telefonunu açtı. Hararetli bir konuşma yapıp yanıma geldi.İşi olduğunu ve gitmesi gerektiği bugün bir şeyler yapamayacağımızı ama beni eve bırakabileceğini söyledi.Bende arabayla geldiğimi buna gerek olmadığını söyledim.Arabama kadar bana eşlik edip ben giderken arkamdan baktı.Bende gözden kaybolana kadar dikiz aynasından onu izledim.Yol boyunca ne yapacağımı düşünmek yerine onu gülüşünü düşündüm.Derin konuları akşama bırakmalıydım.

      Eve girip çantamı odama bıraktıktan sonra salona geçtim.Annem kapıdan girerken beni tepeden tırnağa süzdü.Bir şey söyleyecek olup sustu.Yüzüne bakıp 'Söyle anne bir şey mi oldu ?'' dedim.Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı '' Oldu Esma şu haline bak sen böyle ne yapmaya çalışıyorsun biz seni böyle mi yetiştirdik? Hadi günaha giriyorsun benim evimde kalıp beni niye günahına ortak ediyorsun.Seninle çarşıya gitmeye utanıyorum sıkıldım bu sorumsuzluğundan ister kendini hazır hisset ister hissetme artık umurumda değil.En yakın zamanda örtüneceksin.Yok ben örtünmem diyorsan ya bu evden çıkacaksan ya da evlenip gidesin anladın mı '' dedi.

       Şok olmuştum.Ne demekti senden utanıyorum.Ben böyle olmak istiyordum bu müslüman olmadığım anlamına gelmezdi ki örtünmek istemiyordum.Ama bunun en büyük sebebi yıllardır bana bu konuda baskı yapmalarıydı.Dizlerimde duran ellerime düşen gözyaşımla kendime geldim.Ne diyeceğimi bilemiyordum.Kapıdan babam girdi.Ondan yardım istercesine gözlerine baktım annemden daha ağır konuşacağını nereden bilebilirdim ki.''Esma bu kılığın ne ? Amacın bütün erkeklerin sana bakması mı ? Arkadaşlarım bu senin kızın mı dediklerinde ne kadar utanıyorum biliyor musun ? Artık kendine bir çeki düzen ver yapmak istemediğim şeyleri yapmak zorunda bırakma.Bursa da ne bok yediğini bilmiyorduk.Buraya gelince düzelecek diye beklerken gittikçe daha da kötüye gidiyorsun.Ali Bey 'in oğlu ile ilgili evlenme konusunda itiraz istemiyorum.'' dedi.

       '' Avukat kızım var derken hiç utanmıyorsunuz.Gururlanmayı biliyorsunuz.Siz sadece kendinizi düşünüyorsunuz kendinizle övünmeyi seviyorsunuz.Sırf siz üzülmeyin diye hiç sesimi çıkarmıyordum yaptıklarınıza.Babana bile güvenmeyeceksin lafına kanıt olmak için mi beni dünyaya getirdiniz.Berk meselesine gelince onunla evleneceğim sevmeden umarım öyle mutsuz olurum ki sizde vicdan azabı çekersiniz '' dedim.Çantamı alıp kapıyı sertçe çarparak evden çıktım.Arabaya oturdum ne yapacaktım şimdi kime gitmeliydim.Kimim vardı ki onlardan başka.Kaldıramıyordum artık en sevdiklerimden yediğim kazıkları.

Kötünün İyisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin