Murat gelir gelmez onu odaya sıkıştırdım.Ne kadar bildiğim küfür varsa nefes bile almadan sıraladım.''Annem kolayca solacak bir çiçek peki ya ben.Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun? Beni beni Berk'ini ''.İzlediğim Aşk-ı memnunun en savunmasız anımda dışarı çıkmasına mı yanayım yoksa evleneceğime bilemedim.
Sonra bütün arsızlığımla Murat'a dönüp '' Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakalım dostum göster bakalım yengeni '' . Olan bana oluyordu ama anlam veremediğim şekilde Murat sinirliydi birazda üzgün.Ne olduğunu sormak istedim ama bana cevap vermeden odadan çıktık.
Bugün işe gidemeyecektim anlaşılan üzerimi değiştirip Murat'ın yanına indim.Arabaya bindim ama Murat hala konuşmuyordu.Gülmesini umarak ''Uçur bizi kaptan '' dedim.Ama bu bile etki etmemişti.
Anlaşmalı olduğumuz avukatlık ofisinin önünde durdu.Dışarıya bakmaya başladı.Gelen giden insanları izliyorduk.Her çıtır geçişinde '' Nolur bu de ya nolurrr '' diye yalvarıyordum.O cevap vermeden bakıyordu suratıma anlıyordum ki o da değildi.
Kesin yüzünde kocaman beni olan , hayatında bırak kuaföre gitmeyi kuaförün önünden bile geçmeyen , ağda girmemiş ormanları olan balık etli kız beliriyordu.
Allah'ım ne olur öyle bir kız olmasın vallahi artık yanımdan geçen kızların bacaklarına bakmayacağım derken Murat beni dürttü.Bu kız hayallerimde olandan çok farklıydı.Simsiyah belinin biraz üstünde düz saçları vardı.Beyaz teni güneşin altında olduğundan daha güzel görünüyordu.Yüzünü çok görememiştim ama giyim tarzı kötü değildi.Siyah dar paça kumaş pantolunu üzerine giydiği önü kısa arkası uzun beyaz şifon gömleği bordo çantası ve siyah kalın topuklularıyla şık bile diyebilirdim.
O içeri girdiğinde ''ne iş yapıyor avukat mı ?'' diye sordum.Sadece kafasını salladı.Eve gitmek üzere arabayı çalıştırdı.Eve girer girmez odama girdim ne yapacağımı düşünmem lazımdı.
Ne yapıp edip o kızı elde etmeliydim.Gerekirse köprüyü geçene kadar ayıya dayı demeliydim. Evlendikten sonra her şey eskisi gibi giderdi.Gelsin keyif masaları gitsin anne dırdırı.Erken havaya girmiş kızı nasıl ikna etmem gerektiğini düşünmeliydim.Ya da bu düşünme işini akşama bırakıp şirkete gitmeliydim.
......
Babam elini ayağını çektiğinden beri şirket CEO'su olarak yüküm ağırdı.Yazılım mühendisliği bitirip Amerika'da doktoramı yapmıştım.Yani sadece babadan kalma olduğu için değilde bu işin ehli olduğum için CEOydum.Atahan Grup olarak bir kaç şirketimiz daha vardı ama en büyük ciroyu benim bulunduğum Atahan Yazılım sağlıyordu.Murat Avmlerle ilgileniyor Ege abimde İzmir'de ki Kozmetik fabrikasının başında duruyordu.Bizim zenginliğimiz deden gelmiyordu.Babam başlatmış Amcam onu desteklemiş beraberce şirketleri büyütmüşlerdi.Şimdi bizde mirasımıza sahip çıkıyorduk.
Murat ile benim aramda yaş farkı yoktu.Biz süt kardeştik.Ne yengem ne de annem bizi ayırmazdı.Bizde ayrılmazdık ama ben her zaman sorunlu bir tip olmuştum bu yüzden de Murat hep arkamı toplamak zorunda kalmıştı.Yağmur tarafından terk edildiğimde bana en çok destek olan kişiydi.Çoğu zaman içki masalarından toplamış bazen de kızların koynundan almıştı.O Firdevs'ten ayrıldığında benim kadar dağılmamıştı.Halbuki benden zor şeyler yaşamıştı Firdevs onunlayken başkasından hamile kalmıştı.İki süt kardeş aşkta kaybedip işte kazanıyorduk.
....
Takım elbiselerimi giyip odadan çıktım.Kızıma atlayıp yola koyuldum.Şirketin kapısının önüne arabamı park edip içeri girdim.Etrafıma bakındım asayiş berkemal gözüküyordu.Sağ taraftaki misafir koltuklarından biri seslendi.Kızgın bir şekilde o yöne doğru döndüm.Firdevs miydi o? Ben mi yanlış görmüştüm.Bir kez daha baktım gerçekten oydu.Onunla uğraşacak halim yoktu.Güvenliğe dönüp dışarı atmalarını söyledim.Huzurla yönetici asansörüne ilerleye bilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötünün İyisi
ChickLit'' Sen benim gökyüzümsün '' dedi genç kız adama. '' Sen benim kutup yıldızımsın '' dedi adam sensiz ben artık evimin yolunu bile bulamam diye tekrarladı içinden. ...... #Hayatını adadığı ve her şeyini verdiği adam tarafından aldatıldığı yetmezmiş g...