Bölüm 15

227 8 1
                                    

Görsel Seçilen Alyans (Taşları pırlanta)

                                 .......

      Nişan tarihi koymamızın üstünden 1 hafta geçmişti.Nişan hazırlıklarıyla annem ve Hanife teyze ilgileniyordu.Bana yüzük seçimi ve kıyafet seçimi kalmıştı.Ama Berk'in yoğunluğu arasında bunları nasıl halledeceğimizi bilmiyordum.Formalite de olsa evleniyordum ve elimden geldiğince en iyisi olması için uğraşıyordum.

     Berk'i arayıp yüzük seçimi için cumartesi gününü ayarlamasını istemiştim.Umarım unutmaz yarın gideceğimizi gerçi hiç umudum yok ama.İşten çıkacaktım ama eve gitmeye bile üşeniyordum.Son bir gayret masadan kalkıp çantamı aldım.Asansörle aşağı indim.

    Kapıdan çıkarken karşıda Audi'sine yaslanmış güneş gözlükleri gözünde bir çocuk duruyordu.Gerçi çocuk az gelirdi bildiğin taş, kas yuvası, meteor hatta Burak Özçivit çakması biri duruyordu.Beni görünce gülümsemeye başladı.Dikkatli bakınca Murat olduğunu fark ettim.Şimdi eve de bırakırdı beni.Bu düşünceyle benimde yüzüme büyük bir gülümseme yayıldı.

    Yanına yaklaştığımda ''Merhaba Esma '' dedi.''Merhaba.Birini mi bekliyordun'' dedim.''Evet '' dedi.Bozulmuştum benim için gelmemişti demek ki.Geçen geldiğinde ne ara kız yaptı diye düşünürken onun kahkahasıyla kendime geldim.Ne gülüyon be slk! der gibi baktım.''Beklediğim kişi geldi.Hadi bin gidelim '' deyip kapımı açtı.Bende oturdum.Eve doğru gidiyorduk ama hiç konuşmuyordu.

   Aramızdaki sessizliği o bozdu. '' Eski sevgilin bir daha rahatsız etti mi ? '' dedi.Nereden çıkmıştı bu soru ki.''Aslında bir kez Bursa'ya yanıma ama ağzının payını alıp  döndü.Bu nereden geldi aklına ? '' dedim.Bilmem der gibi baktı sonra yine  sessizliğe gömüldü.

      Eve gelmiştik.'' Teşekkür ederim getirdiğin için ama bir şey söylemek için mi gelmiştin? '' dedim.''Oralardan geçiyordum.Sana uğrayayım diye düşündüm.Nişan hazırlıkları nasıl gidiyor?''dedi.Niye bana uğradığını anlamamıştım ama '' İyi gidiyor.Annemler sağolsun iş bırakmıyorlar'' dedim ve güldüm.Oda güldü.''Tekrar teşekkürler'' deyip arabadan indim o giderken arkasından el salladım.

     Evde annem rahat bırakmıyordu.Bugün yine bir yığın şey seçtirmişti dekorasyon için. Yorgunluğumu bahane edip odama geçtim.Uzun zamandır film izlememiştim. Minionlu şortlu pijamalarımı giydim.Bilgisayarımı kucağıma alıp yatağa geçtim.

     Ne izlesem diye film sitelerinde gezinirken.''Esselamualeyküm ya bejing'' adında bir film buldum.Endonezya ve Çin ortak filmiydi.Kapalı bir kız başrol oynuyordu.Erkek başrol de yakışıklı görünüyordu.İzlemeye karar verdim.Aldatma sahnesiyle başlayan filmde kendimi bulmuştum. Kızın ismi de Esma'ydı. Esma ilk aşkını kaybettikten sonra hayatının aşkını yakaşamıştı bende aynı şeyleri yaşayabilir miydim? Ağlaya ağlaya filmi bitirdim.Ne aşklar varmış be dedim kendi kendime.

           ........

   Sabah 10 gibi kalkıp kahvaltı ettim duşa girip hazırlandım.Saat 1 e geliyordu.Evden çıktım biraz gezer alışveriş yaparım Berk'te o arada gelirdi.Gratis , Watsons , Zara , Koton , Polo , Wakko, Boyner derken kendimi kaybetmiştim.Saat 4 e geliyordu ama Berk hala aramamıştı.Hemen aradım ''Berk neredesin '' dedim sinirli bir şekilde.''Maçtan şimdi çıktım.Ne yapacaksın nerede olduğumu ? '' dedi.Sinir kat sayım daha da artmıştı.''Yüzük Berk'' dedim.''Hemen geliyorum'' dedi kapattım.

     Sinirli bir şekilde bankta otururken Murat geldi.Onu görünce sevinmiştim.En ihtiyacım olan anlarda nasılda çıkıp geliyordu.''Hayırdır burnundan soluyorsun '' dedi.''Berk işte yüzük alacaktık unutmuş maça gitmiş'' dedim.Güldü.Resmen ilkokul çocukları gibi ispiyonlamıştım Berk'i.''Ee hadi kalk biz bakalım o gelene kadar sana '' dedi.Güldüm.

      Dükkana gireceğimize yakın Murat'ın telefonu çaldı.Bana '' Sen önden git ben geliyorum 5 dakikaya '' dedi.Bende girdim dükkan gerçekten lüks duruyordu.Benimse üzerimde kot ve tişört vardı.''Hoş geldiniz Efendim size nasıl yardımcı olabilirim'' dedi.''Alyans bakacaktım '' dedim.bana yolu gösterdi.Hiç birini beğenmiyordum.Sonra kutuda özel duran iki alyans fena gelmedi.''Şunu deneyebilir miyim '' dedim.''Şey efendim o özel tasarım bu yüzden epey pahalı isterseniz başka model bakalım'' dedi.Ben şok olmuştum beni züğürt sanmıştı.Tabi böyle üniversite öğrencisi gibi gezersem olacağı buydu.Kendimi toparlayıp ''Önemli değil bakabilir miyim ? '' dedim yeniden.Arkamdan kahkahayla gülen Berk ve Murat'ın sesini duydum.''Kız hoş geldiniz Murat bey , Berk Bey '' dedi.

      Murat gülmeyi bırakıp istediğim yüzüğü vermesini söyledi.Kız şaşırmıştı.Berkte gelip elini omzuma attım.Ona kızarak baktım''Tamam hatun kızma vallahi unuttum yüzük alacağımızı sen beni evden çıkarken niye aramadın '' dedi. Allah'ım hatun lafı bir erkeğe bu kadar mı yakışırdı.Kıza bana dedi bana der gibi bakmayı ihmal etmeden Berk'e trip atmayı sürdürdüm. Yüzüğü alıp parmağıma taktım. Elimi havaya kaldırıp yüzüğün güzelliğine baktım. Oda yüzüğü taktığı elini elimin yanına kaldırdı.Sonra bana bakıp gülümsedi.Sonra da Murat'a beni tutmasını söyleyip dükkanın içinde gezinmeye başladı.Sanırım tektaş bakıyordu.Bana göstermeden kıza uzattı ''Bu modelin onun parmağına uyanını paketler misiniz '' dedi.Berk parayı ödedi çıktık.

    ''Evet beyler asıl işkence şimdi başlıyor nişan elbisesi almaya gidiyoruz '' dedim.Berk sözüm biter bitmez kaçmaya başladı.Murat tahmin etmiş olacak ki onu ensesinden tutup sabitledi.Ama ikisi de hareket etmiyordu sadece birbirlerine bakıyorlardı.''Hadi aşkınız bittiyse gidelim '' dedim.

    2 kat üst kata çıkıp bir sürü mağaza gezdikten sonra Sherri hill mağazasına girdik. İçeri girdiğimizde yanımdaki iki CEO ile fazlaca hürmet görüyordum.Önce yeni hint esintisi olan elbiselerden denemeye başladım.

     Göbeği açık üstü kırmızı altı siyahtı.Boyu epey kısaydı ama gerçekten güzeldi.Giyinip kabinden çıktım.Berk Muratla konuşuyordu bana arkası dönüktü. Murat onunla konuşmayı kesip bana bakmaya başladı bende etrafımda bir kez dönüp ellerimle eteğimi tutup prenses selamı verdim.Berk te bu hareketime şahit olmuştu. Murat'ın gözlerinde hayranlık vardı.Berk'in gözlerinden ise alev çıkıyordu.Etraftaki herkes bize bakıyordu.Ben hemen kabine geri döndüm 

     Bu sefer üstü dantel ama yine göbeğimi açıkta bırakan kısa kollu krem bir büstiyer altına da krem düz bir etek olan kombini giydim.Dışarı göstermek için çıktığımda Berk'in gözlerinde ki alev azalsa da beğenmediği kesindi.Ama yanına gidip kulağına '' Zaten formalite evlilik değil mi Berk '' dedim.

    Bir kaç dar elbise denedikten sonra gece mavisi yere kadar üzerinde mavi gül detayları olan bir elbise giydim.En çok bunu beğenmiştim.Hem usturuplu hemde yakışmıştı.Dışarı çıktım Berk'in gözlerindeki hayranlık görülmeye değerdi.Güzel kızdım onlara güzel gamzelerimle sırıttım.

     Üzerimi değiştirip dükkandan çıktık.Elbiseyi almıştık Berk elinde taşıyordu.Ayakkabı da bakmalıydım ama bugün gerçekten yorulmuştum. Müsait bir zamanda tek başıma  bakabilirdim.Saate baktığımda 8 i geçiyordu.Karnımın guruldadığını yeni fark etmiştim.Berk ''Esma acıkmadın mı yiyelim öyle gidelim.Sanırım bayılacağım '' dedi.Güldüm.''Hadi yiyelim''  dedim.Onlar iskenderi götürürken ben sadece ton balıklı salata yiyordum.Çünkü o elbisenin içinde bugün ki gibi durmalıydım. Berk gülerek ''Doydun mu ? Bir salata daha söyleyeyim mi ? '' dedi.İnsanlık neydi emek neydi karşısındakiyle empati yapmak neydi ? Güldüm ama aç olduğum doğruydu.Murat '' Benim tabağımdan yiyebilirsin istersen '' dedi.'' İnsanlık ölmemiş ama teşekkür ederim  '' dedim.

       Tatlı yemek istediklerinde zar zor engel oldum.Berk'in telefonu çalmaya başladı.Cebinden çıkarıp açtı.''Buyur hayatımın anlamı '' dedi.Şok olmuştum hani Murat'ın yanında belli etmeyecektik. Yüzüne kızgın kızgın baktım.''Yarım saate bırakırım çok mu özledin beni '' dedi. O beni aldırmadan konuşmasına devam etti. Sonra bana '' Esma telefonun nerede '' dedi.''Ne yapacaksın '' dedim kızgın kızgın. ''Annen annemi aramış sana ulaşamadığı için kızı ne zaman eve bırakacaksın diye soruyor annem '' dedi.Hemen telefonuma baktım annem 10 kez babam 5 kez aramıştı.Yine beni fena bozmuştu.

      Alışveriş merkezinden çıktıktan sonra beni Berk eve bıraktı. Annemler onunla olduğum için hiç sorun çıkarmamışlardı. Annem onu bize davet etmişti.Bütün gece balkonda oturup sohbet ettik.Saatin 2 olduğunu fark ettiğimizde annem kalması için ısrar etti.Oda kabul etti.

     

Kötünün İyisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin