Bölüm 31

163 6 0
                                    




Berk'ten


Yatıştırmaya çalıştığım sinirlerimi Murat ile bir olup yeniden yükseltiyordu. İltifat duymak hoşuna gidiyor hanımefendinin.

Şu Ömer meselesini takmamaya karar vermeme rağmen Esma'ya yakın davranamıyordum. Ama şuan en büyük suçlusu Murattı. Ne zaman gidecek acaba ?

Tamam Esma'nın arkamdan gelmesini beklemiyordum ama bu kahkaha sesleri de biraz fazla oluyor sanki. En iyisi giyinip işe gitmek.

Giyindikten sonra su içmek için mutfağa girdim. Kahvaltıya devam ediyorlardı. Bende suyumu içerken onlara ters ters baktım. Evden çıkarken kapıyı sertçe çektim.

Arabama binip şirketin yolunu tuttum. Eskiden buraya sık sık gelirdim ama evlilik meselesinden beri gelememiştim. Bu dönemde ciddi bir personel değişimi olmuştu.

Kapıdan girdim. Şirkette görünür bir değişim yoktu. Asansöre doğru ilerledim. Kadının biri arkamdan bağırıyordu. Dönüp baktım ''Buyurun '' dedim. '' Efendim orası yönetici asansörü sizi öbür taraftakilere kadar eşlik edeyim '' dedi. Bu kız yeni gelmişti ve beni tanımıyordu. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Karşıdan Asistanım Lale koşarak geliyordu. Yanıma gelip ''Hoş geldiniz Berk Bey '' dedi. Kızın yüzü mor kırmızı sarı sonra yeşil oldu. Bu surat ifadesine bayılıyordum. Kıza hiçbir şey demeden Lale'nin çağırdığı asansöre bindim.

Lale odama kadar bana eşlik etti. Odam şirketin en üst katındaydı. Ankara'dan farklı olarak denize bakıyordu. Geniş sayılırdı içeride büyük bir çalışma masası ve toplantı masasının yanında gri renk koltuk takımı vardı.

Masama oturdum. Çalışmayı özlemiştim. Kaza düğün balayı derken tam odaklanamamıştım. Hevesim geçmeden dosyalara daldım.


Esma'dan


Balayından geldiğimizden beri neredeyse 1 hafta geçmişti. Berk ve ben her gün işe gidip geliyor. Gerekmedikçe konuşmuyorduk. O zaten işten sonra genelde dışarı çıkıyor eve gece yarılarında ben uyuyunca geliyordu.

Buraya gelmeden önce ayarladığım avukatlık bürosunda stajıma devam ediyordum. Herkes gerçekten sıcak kanlıydı. Beni çok hızlı aralarına almışlardı. Ama evli olduğumu söylememiştim. Gerek yoktu zaten bir formalite evlilikti ya da platonik benim sevgim vardım sadece. Ona kızgın olsam da sevdiğimi inkar edemezdim.

İşten çıkıp eve geldim. Canım anneciğimin aldığı audi r8 ile gidip geliyordum. İçeri girip odama çıktım. Üzerime rahat bir şeyler giyip mutfağa indim. Mantarlı tavuklu sote ve pilav yapacaktım. Yanına da yeşil salata yaptım. Ben yeyip bulaşıkları makineye koydum. Odama çıkıp duşa girdim.

Yemek yapmak zor gelmiyordu ama temizlik işi beni yormaya başlamıştı. Üç kat ev temizlerken bitmiyordu. Eve birilerini almak şarttı. Berkle de bu gece bu konuyu konuşmalıydım.

Aşağı indiğimde Berk mutfaktaydı. Yanına gittim yemeye başlamamıştı. Bende yemeği ısıtıp servis ettim. Ama hiç konuşmuyorduk. Ben tabağı koyarken '' Afiyet olsun '' dedim Oda ''Teşekkürler '' dedi.

Tam mutfaktan çıkacakken yardımcı meselesi aklıma geldi geri dönüp karşısına oturdum. ''Berk eve yardımcı alsak ben çok yoruluyorum. Yemek neyse de temizlik gerçekten tek kişi olacak gibi değil '' dedim.

''Tamam ara temizlik şirketini istersen 2 kişi göndersinler. Yatılı olmasın ama ''

''Tamam '' dedim. Yerimden kalkarken'' Yerken benimle otursan tek yemeyi hiç seviyorum. '' dedi. Şaşırmıştım bense beni görmek istemediğini sanıyordum. Hele de beni öylece bırakıp gittiği gün. Sadece kafamı aşağı yukarı salladım.

Kötünün İyisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin