Bölüm 9

262 14 1
                                    

    Yarınım olan hikayenin adını Kötünün İyisi olarak değiştirdim.İnşallah beğenirsiniz Desteklerinizi esirgemeyin :)

                    ......

         1 Hafta öncesi

        Berk'ten 

     Bembeyaz bir odadaydık.Yer duvarlar hatta yatak bile beyazdı. Yağmur göğsümde uyuyordu.Onun nefes alışverişini izlerken bir yandan da saçlarıyla oynuyordum.Kokusu aynı yasemin gibiydi.Teni pürüzsüz sateni andırıyordu.Ben onu izlerken birden uyandı masmavi gözleriyle bana baktı.Sonra yanımdan kalkıp gitti.Gitme diye bağırdım bana dönüp bakmadı bile.Arkasından koştum koştum koştumm... 

    Ona yetiştiğimde yanında uzun boylu bir adam vardı.El eleydiler. Yağmur bir an dönüp bana baktı sonra yine gözlerini ona çevirdi.Parmak uçlarına kalkıp onun dudağına bir buse kondurdu.Sonra el ele yürümeye başladılar.Gitmek istiyordum gidemiyordum.'' Hayırrrrrrrrr'' diye bağırdım.

     Uyandığımda yine sudan çıkmışa dönmüştüm.Olayın üzerinden iki yıl geçmiş olmasına rağmen nasıl aynı rüyayı gerçekmişçesine görüyordum.Onu saçlarına dokunduğuma kokusunu duyduğuma yemin edebilirdim.

    Yataktan kalkıp duşa girdim.Soğuk suyu açıp öylece altında durdum.Bağırmak istiyordum.Yağmurdan nefret ediyordum  ya da etmiyordum eğer onu sevdiğimi kabul edersem daha da yaralanacağımı düşündüğüm için böyle söylüyordum.O iş bitmişti artık Yağmur beni değil onu tercih ettiğinde bitmişti.Peki bu rüyalar neyin nesiydi.Bana gelmiyorsa rüyalarıma da gelmemeliydi.

    Bugün şirkete gitmeyecektim.O yüzden rutin duş seansımı uzun tutmuştum.Banyodan çıkıp belime bir havlu doladım.Saçımdan akan suların omuzlarıma düşmesine izin verdim.Öylece ayna da kendime bakıyordum.Kim bu baklavalara şu yakışıklı yüze hayır diyebilirdi ki .Ama Yağmur demişti.

    Dolaptan baksırımı alıp giydim.Öylece odanın içinde bir sağa bir sola gidip geliyordum.Murat içeri girdi.'' Hadi Berk oğlum hala hazır değil misin?Düğün oğlum bu kim bilir kaç tane kız düşüreceksin '' dedi.'' Ya bi si*tir git sabah sabah huzur ver azcık '' dedim.

   ''Ama aşkım kalbimi kırıyorsun '' beni yatağa attı.Biz böyle yatakta kavga ederken odaya yardımcılardan biri girdi.'' ayy çok özür dilerim '' deyip çıktı.''Lan peze*enk senin yüzünden adımı gay e de çıkacak '' dedim.Güldük.Dolaptan üzerime bir şort ve tişört alıp üzerime giydim.Beraber kahvaltıya indik.

    Tüm gün koşuşturmanın ardından düğünün yapılacağı alana geldik.Ben yorulmuştum. ''Benden bu kadar içmeye gidiyorum '' dedim.Ege abi nereye lan der gibi baktı.Gerçek abim olsa bu kadar severdim onu kıramazdım içme planlarımı biraz erteleyebilirdim.'' Koçum yengeni sen alsan kuaförden '' dedi.''Olur ama gelinin kız kardeşini bindirmem her yeri sim yapar o'' dedim.Gülüştüler.

   Kapının önüne park ettiğim güzeller güzeli kızıma baktım.''Hey yavrum hey hepsi senin mi '' dedim.Arabanın az ilerisinde olan kız önce sinirle kafasını kaldırdı benim gibi bi taş olduğunu görünce de bir şey demeden geçip gitti.Jeepime dönüp ''Benim güzel  Grand Cherokee'um bütün kızlar yalan tek gerçek sensin.'' dedim.

    Kuaförün önünde durup indim.Kuaförden içeri girdim.Yenge tabi Ege'yi beklerken beni görünce biraz yüzü düştü.'' Hazırsanız gidelim'' dedim saate bakıp ekledim '' Hala zamanımız var isterseniz bir yerlerde durup fotoğraf çekilebilirsiniz '' .Hepsinin gözleri parladı bu kız milleti instagrama fotoğraf atamasa erkek milletinin vay haline dedim kendi kendime.Büyük nimetti bizim için.Yengeyi öne aldım.Kalan kızlarda arkaya doluştular. Gölbaşından geçerken göle yakın bir yerde durdum.Fotoğraf çekildiler.

    Düğünün olacağı otele geldik.Arabayı yine aynı yere park ettim.Annemler de gelmişti.Gidip yanaklarından öptüm.''Elleme beni Berk.Bu gece de burada kız bulamazsan ben bulacağım '' dedi.Bilirdim dediğini yapardı ama ben bir şeyler yapıp yine gönlünü alırdım.Hep beraber içeri girdik misafirler gelmeye başlamıştı.

     Karşıda kırmızı elbiseli çıtır biz kız vardı.Usul usul yanına yaklaştım.Hangi kız cazibeme karşı koyabilirdi ki ? Onu da alıp salondan çıkıyordum ki annemle göz göze geldik.''Onu gelin almam '' dedi dudaklarını oynatarak bende ona öpücük attım.

     Kızı önce içmeye götürdüm sonra otele o duşa girdiğinde  bir kağıda '' Güzel bir geceydi.Teşekkürler '' yazıp bıraktım.Düğüne dönmeliydim.

    Yolda Murat'ı arayıp düğünün bitip bitmediğini sordum.Oda ''Lan pi* yine hangi kızın koynundasın bu gece bari yapma '' dedi.''Çok konuşma geliyorum.Otelin içine geç'' dedim.Ben tuvaletin önünde beklerken kızın teki gelip bana çarptı utanmadan bide öküz dedi ama bu gece cenabetliğimle hak etmiştim bu lafı cevap vermeden dışarı çıktım.

              ...... 

   Düğünün üstünden 3 gün geçmişti.Sabah kalkıp rutin duşumu alıp kahvaltıya indim.Annem yine sinir küpüydü.Bu sefer ne için fırça yiyecektim acaba ? '' Evleneceksin '' dedi.Annemi uzun zamandır bu kadar ciddi görmemiştim.

    ''Anne ben daha gencim hayatımı yaşıyorum.Beni diri diri toprağa mı gömeceksin '' dedim.Yüzündendeki ciddiyeti bozmadan '' Sen gençliğini yaşayacaksın diye ben cehennemde yanamam bıktım senin kız meselelerinden eve sarhoş gelmelerinden aileni kur'' deyip sofradan kalktı.Babam ''Ben karışmam''  dedi. ''Anne lütfen '' dedim.'' Yok bu dediklerimi  yapmayacaksan soy adını değiştir şirketteki hisselerinden vazgeç.Biz ölünce hayır kurumuna bağışlanır bari sevap işlemiş oluruz '' dedi.

    Annem daha da ciddileşiyordu.Olaya hemen el atmalıydım.''Tamam da kimle evleneceğim '' dedim.''Onu da buldum merak etme çok iyi bir ailenin kızı '' dedi.Yanmıştım ben kim bilir hangi çirkini bulmuştu.Yandı gülüm keten helva.Bu yakışıklılığım ziyan olup gidecekti.

    ''Eee fotoğrafı falan yok mu'' dedim.''Bekle bizzat tanıştıracak Murat seni'' dedi.Ulan Murat sende mi işin içindesin benden çekeceğin var.

            ...... 

Bölüm biraz kısa oldu ama bir sonraki bölümde telafi edeceğim :)

Kötünün İyisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin