Bölüm 16

240 12 2
                                    

  Görseldeki kıyafet nişan elbisesi 

                  .......

            Berk'ten 

   Evet bizde sıcak ve samimi bir aileydik fakat böyle balkon oturması annesinin önce benim sonra oğlunun ağzına sarma tıkalaması çok hoştu.Babasıyla aramız hala limoniydi.Ama o gece yaptıklarımı hak etmişti.

    İlk defa koltukta yatacaktım.Nazik zengin çocuğu havalarım bin beşyüzdü.Yine de mutluydum. Esma ile aynı evde uyumak güzel olabilirdi.Evlenmeden önce güzel bir provaydı.Bana salona koltuk açtılar Mert'in pijamalarından verdiler.Herkes yattı yarın işe buradan gidecektim.Sekreteri arayıp kıyafet ayarlamasını istemeliydim.İlk olmadığı için şaşırmazdı.Genelde dışarı da içkili sabahladığım zamanlarda bana kıyafet getirirdi.Hatta bir defasında beni bir otel odasında basmış beni kızın elinden kurtarmıştı.

    Yatağa yattım yastık biraz ince olsa da harika yumuşatıcı kokuyordu.Bazen Esma'dan da bu kokuyu duyduğumu fark ettim.Esma bugün ne kadar çok elbise denemişti.Ama o giydiği göbeği kısa elbise gerçekten akıllara zarardı.İçinde enfes görünüyordu.Bu yüzdende Murat'ta dahil dükkandaki bütün erkeklerin ağzının suyu akmıştı. Sanırım Esma'ya alışmaya başlıyordum.Daha fazla melatonin hormonunun etkilerine dayanamayarak bilinç evresinden çıkıp bilinç dışı evresine girdim.

     Sabah kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra sofraya geçtim. Esma da İronmanli pijamasıyla gözlerini ovuştura ovuştura gelip karşıma oturdu.Sonra başını kaldırıp bana baktı.O şaşkınlıktan benim burada olduğumu unuttuğu belliydi.Gülümsedim ''Günaydın '' dedim.Oda gülümsedi. Kahvaltımızı ettikten sonra ikimizde giyinmeye gittik.

    Ben aynı eşofmanlarımı giydim şirkete ilk kez böyle gidecektim. Esma'nın da hazır olduğunu anlayınca ''Hadi çıkalım seni de bırakayım işe '' dedim.Beraber aşağı indik.

    Arabanın kapılarını açıp kendi tarafıma ilerledim.Öküz Berk geri dönmüştü.Yolda telefonum çaldı.Hoparlöre alıp konuşmaya başladım.''Dinliyorum Merve.''deyip Esma'nın yüzüne baktım düşmüştü.''Berk Bey kıyafetlerinizi ayarladım.Bugün avukatlık ofisinden gelecekler gecikecekseniz saatini onlara bildireyim'' .''Merve ben hallederim oraya gidiyorum şuan zaten.İletmen gereken şimdilik bir şey yoksa kapatıyorum'' dedim.

    Ofisin önüne geldiğimizde ikimizde arabadan indik.Aynı anda şirkete girdik.Eşofmanla görünce kimse tanımamıştı.Esma odasına geçince bende Aysun Hanımın yanına girmek için sekreterin yanına geldim.Sekreterim onu arayıp geleceğimi bildirmiştir o yüzden direk konuya girdim.''Aysun Hanım odasında mı ?''.''Evet efendim ama beklediği önemli bir misafir var sizin randevunuz var mıydı?'' dedi.Kimdi bu benden önemli misafir anlayamamıştım. Hem belge imzalamak için ayaklarına kadar gelmiş hem de bekletiliyordum.Tam oturacağım sırada Esma geldi.Beni görmemişti.''Berk Bey içeri girdi mi '' dedi.''Esmaa buradayım girmedim gördüğün gibi ''.Sekreter bana şaşkın şaşkın bakarken ekledi ''Özür dilerim Berk Bey tanıyamadım sizi''dedi.Esma'ya dönüp ''Senin yüzünden işe eşofmanlarla geldim mutlu musun '' dedim.''Berk saçma sapan konuşmayı bırak da içeri gir.Ben mi dedim sana yüzük alacağımızı unutup maça git diye''.Sekreter konuşmadan bizi izliyordu.Yüzündeki şaşkınlık ifadesi her geçen an daha da artıyordu.Aklında dolaşan kelimeleri görebiliyordum .''Esma , Senin yüzünden , Yüzük , dünden kalma eşofman '' .

    Sesimize Aysun Hanım çıkmıştı.''Merhaba '' dedim .''Berk Bey ben kızlardan birini yollayacaktım keşke zahmet etmeseydiniz.'' dedi.''Önemli değil Esma'yı bırakacaktım zaten.Halledelim bir an önce bende gideyim bu kılıkla daha fazla dolaşmak istemiyorum '' deyip gözlerimi Esma'nın göreceği şekilde devirdim.İçeri girdik imzalamam gereken yerleri imzaladım. Aysun Hanım utana sıkıla söze başladı ''Berk Bey biraz özel olacak ama Esma'yı bıraktığınızı söylemiştiniz dimi ? '' .Kibar bir şekilde alakanız ne diyordu.''Evet öyle demiştim.Başka sorunuz yoksa ben çıkayım.İyi günler '' dedim. HAhah yaşasın kötülük Esma uğraşsın bakalım meraklı sorularla.Gitmeden odasına uğrayıp diğerlerini de meraklandırayım. 

Kötünün İyisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin