dlaczego cię kocham

36 4 0
                                    

Ym.....Ross tak ? Opowiedz mi dlaczego Cię kocham .

To było rok temu . Wracałem z imprezy . Było wcześnie bo 22-ej . Szedłem przez park . I w tedy zobaczyłem Ciebie . Osoba szła i mnie nie widziała. Podszedłem do niej .
- Hej jestem Ross Lynch . Co taka piękna dzoewczyna jak ty robi o tej godzinie sama ?
- Sądze że to nie jest Ci podszebne do życia . No chyba że książkę o mnie piszesz.?
Zakochałem się w biej nie świadomie . Pare dni potem spotkaliśmy się na urodzinach mojej siostry. Zostałaś na noc , spałaś u mnie. Byłem zadowolny . Potem mineło 4 lata przyjaźni tak właśnie zanmy się dłużej ale poczekaj do konca tej historii. Moja była Courtney nie dawała nam spokoju . Bo potem zostaliśmy parą znaczy dopiero miałem się o to pytać. Dwa dni potem zapytałem się Ciebie czy zostaniesz moją dziewczyną kiedy uslyszałem ,, Tak '' byłem szczęśliwy . Potem zaszłaś w ciąże ale straciłaś dziecko . Potem były oświadczyny. I na końcu ślub piękna biała suknia . I teraz mam z tą kobietą dziecko Elli . I Czekamy na Rocky. A ona z dnia na dzoeń kocha mnie bardziej niż te 6 lat temu. A ja mam dla niej nispodzodzinkę. Jedziemy na Hawaje .
Serio ? Pyta brunetka .
Jasne .odpowiadam.
I co taka dokładnie jest nasza historia ?
Tak właśnie taka . odpowoada bronzowooka .
No bo to nasza historia , historia Raury

Heart Made Up On You RauraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz