אז חזרתי חברות! אני כאן להישאר הפעם, והנה הפרק, לא הכי ארוך בעולם אבל מבטיחה לפצות בפעם הבאה! אוהבת אתכן ומצפה לתגובות על הפרק D:
***
ריו
"אז מה אתה רוצה לדעת עליה?" אליס היא ישירה ומאה אחוז נאמנה לאנה, התפלאתי שבכלל היא הסכימה לפגוש אותי. היא שוב שולפת את קופסת הסיגריות ושוב מציעה לי אחת, אני מנענע בראשי לשלילה, אנה אמרה שהיא לא אוהבת את זה, לפחות כדאי שאנסה להפסיק, ממילא זה מעולם לא עבד עלי כמו שזה עבד על אריק שלא מסוגל לעבור יום בלי לעשן. אני לא עונה לאליס על השאלה והיא מחייכת.
"בהתחלה חשבתי שאתה מתכוון להתחיל איתי או משהו כשביקשת שניפגש, אני שמחה שזה לא זה, אם כן הייתי מוציאה לך את העיניים ונותנת אותן לאנה במתנה." היא מחייכת.
"אני שמח שבטחת בי." אני אומר בגיחוך.
"אף אחד לא יודע על אנה יותר מדי," היא נאנחת, "אני אוהבת אותה, באמת, אבל היא לא מספרת יותר מדי על עצמה."
"תספרי לי לפחות את מה שאת יודעת? את מכירה אותה יותר זמן ממני ומה שבטוח, מה שתספרי לי היא לא תספר לי בחיים." אני מושך בכתפיי באי נוחות, אני לא אוהב את הרעיון של ללכת מאחורי גבה של אנה ולדבר עליה, אבל אני רוצה לדעת, אני מוכרח לדעת.
"כשנכנסתי לעבודה אנה..." היא שואפת מעט מהסיגריה ולאחר מכן מכבה אותה "היא לא כל כך אהבה לדבר איתי או עם מישהו בכלל, חוץ מהבוס שלנו, ג'ו."
"הבוס שלכם? לא ראיתי אותו." אני מנסה להיזכר.
"הוא בזמן האחרון לא בבית הקפה," היא מושכת בכתפיה באי נוחות "אבל הם מחוברים, בכל מקרה, אנה הייתה מתבודדת ומעשנת הרבה בהפסקות - זה לפחות היה הרושם שלי ממנה באותו הזמן," אליס מביטה מסביב "יום אחד אנה הייתה צריכה מחליפה, אחד האחים שלה לא הרגיש טוב והיא הייתה צריכה לאסוף אותו מהגן שלו. היא השתגעה נורא וזה היה מוזר - בבית הקפה כולם לקחו אותה בתור מישהי רגועה ושקטה, היא הייתה מאוד נסערת והפילה המון מגשים והאחראי משמרת לא אהב את זה." אנה? נסערת?
"האחראי משמרת התחיל לצעוק עליה, זה לא נראה לי הוגן לצעוק עליה על זה דבר כזה, הוא לא נתן לה ללכת הביתה אלא אם כן מישהו אחר לא יחליט לקחת את השולחנות שלה. לא הכרתי את אנה ולא התכוונתי להישאר עוד זמן בבית הקפה ממה שנדרש." היא חייכה מעט, "אנוכית? זה מה שאתה חושב? חשבתי לעצמי 'יש לה הורים, בטח אחד מהם כבר טיפל באחיה'"
אני מושך בכתפיי באי נוחות.
"אנה תפסה בי כל כך חזק שהרגשתי שהיא הולכת לשבור את היד שלי, היא אמרה שאין לה הורים, היא אמרה שזה רק היא והאחים שלה והמצב שלהם מספיק מחורבן כבר עכשיו והיא מתכוונת לצאת מכאן, עם מחליפה או לא, כי האח שלה חשוב לה אבל לאבד את העבודה הזו יהרוס את המשפחה שלה."
YOU ARE READING
הכל בסדר
Romanceאנה מעולם לא דיברה על חיי המשפחה שלה מול אנשים אחרים, בעיקר מפני שכל אדם שהיה שומע על מה שהולך בבית שלה, היה ממהר להרים טלפון למשטרה או למשרד הרווחה, והיא לא רצתה שזה יקרה. ריו מעולם לא ראה את הדברים בדרך שחבריו ראו אותם, הם תמיד חשבו שריו חי חיים י...