פרק 19 (אנה)

276 32 5
                                    

היי לכם!

אז פרק חדש 3:

~

"תקשיבי, כלבה." רוז מסננת את המילים בכעס, "את אולי חושבת שהצלחת להשיג אותו, אבל שתינו יודעות שזה לא יחזיק הרבה."

"מה את רו-" אני אומרת ונקטעת, "את הורסת כל מי שמסביבך וזה כולל את המשפחה שלך, אז אל תהרסי גם את ריו, הוא שלי." רוז מפנה לי את גבה ונעלמת בין ים התלמידים בבית הספר.

אני בולעת את רוקי, בדרך כלל המילים שהיא אומרות לא מכאיבות לי, למעשה, לא אכפת לי שתאמר מה שהיא רוצה אבל כשהיא השתמשה בידע שלה עלי כדי להכאיב לי, היא בהחלט הצליחה. להרוס את ריו? איך אני, יכולה להרוס אותו? כלומר, הוא זה שהסיכויים אומרים שיבגוד בי ראשון, לא ככה?

אני נאנחת, אני גם מסתלקת מהמקום.

ריו היום לא הפסיק לנדנד על זה שהוא רוצה לבוא לג'ו אנד צ'לסי, הוא רוצה לראות איפה אני עובדת ועם מי ואני - אחרי עינויים רבים שעברתי - הסכמתי. לכן כשראיתי אותו מדבר עם אריק בלעתי את רוקי, מעולם לא ממש יצא לי לדבר עם אריק למרות שידעתי שהוא חבר טוב של ריו.

"אה, היי." אני מביטה בריו.

"היי." הוא מחייך.

"אז את אנה, מה?" אריק מחייך גם הוא, "לריו עדיין יש את הטעם של ריו." 

"הטעם של ריו?" שאלתי וריו משך בכתפיו באי נוחות.

"הוא אוהב נמוכות, למרות שכולן נמוכות לידו." אריק סקר אותי, "עם שיער גלי, עדיפות לבלונד." 

"אולי כדאי שהוא יצא עם רוז." אמרתי ואריק חייך.

"הכי חשוב, הוא אוהב בחורות חריפות." ואני הבטתי באריק במבט טיפה מופתע.

"תסתום כבר, אנה בואי נלך," ריו מסיט את מבטו מאריק "נדבר אחר כך אריק." ריו אומר, הוא כורך את זרועו סביב כתפיי ואנחנו הולכים אל ג'ו אנד צ'לסי.

"בחורות חריפות, מה?" אני צוחקת.

"אריק סתם דפוק." ריו אומר, הוא רוכן אליי ומדביק נשיקה על שפתיי, טוב, זה בהחלט משתיק אותי.

"אז מה אתה בדיוק רוצה לראות שם?" אני אומרת ומושכת בכתפיי, "זו רק אני, מסתובבת עם כמה מגשים ואוכל ומחייכת אל אנשים כדי לקבל טיפ." ריו בתגובה צוחק.

"אז זה אומר שאם אני נותן טיפ אני זוכה לחיוך?" הוא מגחך.

"תגיד מה שתרצה, אתה תשלם לי אם אעשה את זה." אני מחייכת ואז נושכת את שפתיי בעדינות, אני מודעת לכך שריו שונא שאני עושה את זה ותמיד אחרי זה הוא מנשק אותי, ולא סתם בקלילות, נשיקה רצינית שגוררת יחד איתה אווירה רצינית.

"אנה." הוא ממלמל, אלוהים, הקול שלו.

כל כך עמוק.

כל כך... מושך.

הכל בסדרWhere stories live. Discover now