Oke dit hoofdstuk is zo cringy, be prepared.
"Wat ben je nou aan doen?" Vraagt Scarlett, het meisje met wie ik drie jaar geleden vrienden ben geworden.
Ik schrik op uit m'n gedachten.
"Huh wat?"
Scarlett zuchtte en schudde haar hoofd.
We zitten in het laatste uur en dan ben ik eindelijk vrij van school, nou ja ik moet nog trainen. Ik zit op lacrosse, als enige meisje. Vaak geven mensen kritiek op me of lachen mensen van het andere team tijdens een wedstrijd me uit. Lacrosse is een sport, dan kan er toch geen meisje meedoen?
De hele dag heb ik al onderbuikgevoel, niet heel fijn. Het is alsof er iets heel belangrijks gaat gebeuren. Ik probeer het gevoel maar gewoon van me af te schudden en er niet aan te denken.
De bel gaat en ik ga naar mijn kluisje. Ik open hem, haal mijn sportkleren eruit en ga naar de kleedkamer. Ik kleed me om en loop naar het lacrosse veld. De coach fluit en we beginnen, ik zie dat Scarlett er nog niet is, vreemd normaal is ze er allang om te kijken.
Als ik aan de beurt ben doe ik de bal in mijn stok en ren richting het goal. 2 jongens proberen me te tackelen maar ik ontwijk ze en gooi de bal in de hoek van de goal. Zo ging het een aantal keer door, tot het einde van de training. Ik had tussendoor ook al gezien dat Scarlett was gekomen.
Ik liep naar Scarlett toe, die naar de training keek.
"Hey" begroette ik haar. Ze kijkt dromerig voor zich uit, wat maar één ding kan betekenen: Eli. Oftewel haar grote crush.
"Hé dagdromer" zei ik toen ze niet reageerde terwijl ik met mijn vingers knip voor haar gezicht. Hierdoor schrikt ze op uit haar gedachtes en kijkt ze geschrokken naar me.
"He he eindelijk wakker?"
"Ik moet je iets vertellen" zegt Scarlett.
"Je hebt met Eli" zeg ik droog.
"Hoe weet jij dat??" Haar ogen waren groot en keken me aan vol verbazing
"Ik ben al 3 jaar je beste vriendin, natuurlijk weet ik dat" zei ik enthousiast. "Ik ben zo blij voor je!!" Zei ik terwijl ik haar knuffelde.
(Op de fiets)
Ik keek Scarlett vragend aan, ze begreep mijm blik en begon te vertellen."Oke, dus na de les ging ik eerst naar mijn kluisje en toen kwam Eli eraan" ik schonk haar een ga- verder-blik toen ze stopte. "Hij stond dus naast me en zei dat hij me om 7 uur vanavond ophaalt en toen kuste hij me!!" Schreeuwde Scarlett bijna uit enthousiasme.
"Serieus?!? Waar kwam dat opeens vandaan???" Ik was verbaasd. Zo snel, en plotseling.
"I know right?" Antwoordt ze blij terug.
"En wat gaan jullie doen??" Vraag ik geïnterresseerd naar haar date vanavond
"We gaan varen!!" Zegt Scarlett.
"Oh mijn god dat is zo romantisch" zeg ik "je moet dan wel een jurk of een rok aandoen, dat past er goed bij" ik zie dat ik hier naar links moet en zeg gouw gedag tegen Scarlett die met haar hoofd in de wolken zit.
Thuis aangekomen zeg ik mam en pap hallo. Ik help mee met het eten maken, we we eten biefstuk met sla en aardappelen. Mijn favoriete eten! Tijdens het koken voel ik een gespannen sfeer.
Bij het eten is de sfeer nog meer gespannen en pap en mijn stiefmoeder kijken me met medelijden aan.
"Oke wat is er hier in hemels naam aan de hand?" Vraag ik achterdochtig.
"Skyler ga eens zitten zegt mijn moeder. Ik ga zitten en kijk haar vragend aan, wat is er nu weer? En waarom had ze zo'n serieuze toon?
" we gaan verhuizen"
An
Hey! Ik schreef dit boek toen ik 14 was, dus het kan nogal onlogisch/snel zijn. Maar, later wordt het verhaal wel betrr kan ik je beloven want ik ben het aan het editen😂 je moet gewoon even door her begin heen denk ik.
JE LEEST
Too Curious, Teen Wolf S3A
FanfictionHaar ouders komen met het nieuwtje dat Skyler's leven zal veranderen. Ze gaan verhuizen naar Beacon Hills. Is dit echter wel een goed idee? Wanneer blijkt dat er een seriemoordenaar rondloopt wikkelt Skyler zich in een situatie dat haar einde kan be...