"We gaan verhuizen"
De wereld stopt voor een paar tellen. Al snel wordt verwarring verplaatst door onbegrip en boosheid.
Verhuizen nu alles eindelijk helemaal prima gaat, nu ik eindelijk het gevoel heb alles op een rijtje te hebben.
"WAT? waarom? het is hier prima! ik heb veel vrienden, zit in het lacrosse team, jullie hebben een goeie baan en-"
"dat is het juist, je vader is overgeplaatst naar een andere stad, of nou ja eigenlijk dorp" kapte mam me af.
Ik kijk mijn vader aan
"waar?"
"Calofornië, Beacon Hills" zegt hij.
"Maar dat is veel te ver weg!! Ik kan Scarlett dan nooit meer zien!!"
"Tuurlijk wel, in de vakanties kan je naar haar toegaan en zij naar ons" suggeert pap rustig.
"Ik kan hier alles toch niet achterlaten, ik heb net eindelijk een goed leven!!" Schreeuw ik en stamp boos naar mijn kamer.
Ik voel de tranen opkomen en val met mijn gezicht op bed. Waarom juist nu? We zijn hier gelukkig, toch? Ik begraaf mijn gezicht in mijn kussen en huil. Weer moet ik iedereen achterlaten.
Ik schrik wakker van mijn telefoon die overgaat. Scarlett belt me.
"Hey Scar" zeg ik.
"Ik heb net mijn date gehad, het was de beste ooit! Op het eind zoende hij me!" vertelt Scarlett.
"Oh echt?!? Wat super voor je!!" probeer ik nog blij en vrolijk te doen.
"Oké vertel me maar wat er is" ze kent me zo goed.
"Niks echt waar" als ik Scarlett over wil halen moet dat veel moeite gaan kosten.
"Ik geloof je nog steeds niet, je weet dat je alles kan vertellen" oké Scar is beter in iemand overhalen dan ik.
"Kom maar naar mijn huis dan"
10 minuten later gaat de deurbel en Scarlett komt binnen, ze merkt meteen dat ik heb gehuild. Voor ik het weet word ik meegetrokken door Scar naar mijn kamer.
"En wil je me nu vertellen wat er aan de hand is??" vraagt ze bezorgt.
"Ik ga verhuizen naar Californië" zeg ik verdrietig.
"Je gaat wat?!" haar mond valt open. "Wanneer? Waarom? "
"volgende week en mijn vader is overgeplaatst voor zijn werk als agent naar een dorpje genaamd beacon Hills" leg ik uit. Nog steeds kijkt Scarlett me ongelovig aan.
"En het is geen grapje" piept ze.
"Nee, was het maar zo" en dan trekt ze me in een stevige knuffel die ik echt nodig had.
Als Scarlett weggaat droog ik mijn tranen weer en ga liggen op bed. Al snel dommel ik in slaap.
********
Het geluidje van dat je je gordel om moet doen gaat aan. Over een paar minuten gaat het vliegtuig opstijgen. De stewardessen zijn bezig met de uitleg voor als er iets gebeurt. Ik kijk uit het raam en denk terug aan net, toen ik Scar huilend moest achterlaten, mijn ogen zijn zelf ook nog een beetje rood, ik weet het zeker. Scarlett ga ik zo erg missen.
JE LEEST
Too Curious, Teen Wolf S3A
FanfictionHaar ouders komen met het nieuwtje dat Skyler's leven zal veranderen. Ze gaan verhuizen naar Beacon Hills. Is dit echter wel een goed idee? Wanneer blijkt dat er een seriemoordenaar rondloopt wikkelt Skyler zich in een situatie dat haar einde kan be...