{5} pattern?

536 23 1
                                    

"Waarom volg je ons?" Vraagt Stiles. Sott en Stiles hadden zich omgedraaid en kijken me aan.

"Volgen? Ik loop naar mijn kluisje toe. Waarom zou ik jullie volgen?" Zeg ik, hopend dat het overtuigend klonk, overtuigend genoeg om me niet te verdenken tenminste.

Scott plaatst zijn hand op de achterkant van zijn nek "Sorry, het leek er nogal op dat je ons volgde"

"Maakt niet uit, niks mis met een beetje voorzichtig zijn toch?"

Ze knikken en lopen de andere kant op. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond. Gelukkig geloofden ze me.

Na school ga ik kijken bij de lacrosse training. Ik zie dat Scott, Stiles en Isaac ook in het team zitten. Scott en Isaac zijn heel goed, maar de rest niet echt. Ik snap niet waarom ik geen auditie mag doen, "alleen omdat ik een meisje ben?" dat laatste zei ik per ongeluk hard op. Blijkbaar was Lydia naast me komen zitten.

"Wat?"

"huh, oh zei ik dat hardop" zei ik snel. Ik voel me rood aanlopen. "Zijn ze altijd zo slecht?" vraag ik snel

"Nee, vorig semester waren er nog 2 jongens bij. Het team was toen veel beter" zegt ze.

"Waar zijn ze nu dan?" vraag ik.

"Uhm, Jackson is naar Londen en Boyd ging op vakantie met zijn ouders, we weten niet wanneer hij terug komt" zegt ze.

Boyd? Dat is die jongen waar Scott en Stiles het over hadden!

"Waarom vraag je dat eigenlijk?" zegt Lydia.

"Nou ik eh vroeg of ik auditie mocht doen en het mocht niet van de coach, maar zo te zien heeft het team goede spelers nodig, niet dat ik heel goed ben ofzo" zeg ik snel.

"Oh oke, je hebt deels wel gelijk" zegt ze.

Ik zeg doei en ga weg van het ongemakkelijk moment.

Op de fiets terug naar huis denk ik na. Dus Boyd en Erica hebben iets te maken met Scott, Stiles, Lydia, het donkerbruinharig meisje en Isaac?  Blijkbaar is er een pack van alfa's en heeft de vermissing van het meisje Heather er iets mee te maken denken ze. Maar wat die pack van alfa's is, ik heb geen idee. Ik zie dat ik al thuis ben.

Ik ga weer oefenen voor lacrosse en rek en strek. Ik ga een paar keer in de split en spagaat en doe wat radslagen met een flik flak.

Ja dat is nog iets, ik zat heel lang op turnen en had een best hoog niveau. Ik kan voor mezelf zorgen, ik weet hoe ik om moet gaan met mensen die me aanvallen ik heb namelijk ook een tijdje op karate gezeten, daar was turnen heel handig bij.

Het is al laat en het is donker buiten. Ik kijk uit mijn raam en zie 2 figuren rondlopen, of nou ja eigenlijk rennen. Ze zien er verwilderd uit. Als ik beter kijk zie ik dat het mensen zijn, maar hebben ze nu.....  klauwen? En hun ogen zijn geelig?? Ik doe mijn ogen dicht en schud mijn hoofd. Ze zijn nu verder in de straat. Ik zie nog iemand, Isaac?? Hij rent richting het bos. Ik heb zo'n gevoel dat ik maar beter niet op onderzoek uit moet gaan en blijf binnen.

Ik heb Scarlett alles verteld. Ze zegt dat ik het me inbeeld, dat ik moe ben. Het is logisch. Maar het is toch niet zo.

Ik reed naar het ziekenhuis waar Tan werkt om haar eten langs te brengen. Ik ga naar binnen en loop langs een kamer als ik 2 bekende stemmen hoor.

"Emily, heather, de jongen die Lydia vond bij het zwembad, alledrie waren ze maagd. Ze hebben allemaal dezelfde 3 verwondingen. Gewurd, doorgesneden keel en ingeslagen hoofd"

Is er een serie moordenaar? Ik verstijf voor een moment. Een seriemoordenaar in dit dorp? Waar ik woon? Ik wil het niet geloven, maar het zou de moorden verklaren.

Too Curious,  Teen Wolf S3AWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu