Nemohla jsem se otočit. Prostě jsem tam stála a zírala před sebe. K mému zděšení jsem ale pořád slyšela kroky zprava i zleva, takže jsou tři, pomyslela jsem si. A najednou bylo ticho, věděla jsem že za A) není možnost útěku za B) mám pocit, že se nemůžu ani bránit. "Sama venku a potmě?" ozval se známý hlas za mými zády. Najednou jsem zapomněla na svůj strach. Rychle jsem vytáhla mobil z kapsy a posvítila nejdřív doprava a pak i doleva, ale nikdo nikde. Přiměla jsem se otočit dozadu a ocitla jsem se Tomášovi tváří v tvář. Byli jsme od sebe jen několik centimetrů. To mě ovšem nezajímalo a já ho rychle objala. Slyšela jsem, jak se usmál a pak mě lehce nadzvedl. Já se od něj po nějaké době odlepila a podívala jsem se mu do očí, nejdřív v nich byl soucit, ale během minuty v nich bylo pohrdání a Tomáš se hlasitě rozesmál. Já se to snažila ignorovat a zeptala jsem se: "Je tu ještě někdo?"podívala jsem se na něj tázavě a doufala jsem, že ho svým upřeným a nezlomným pohledem donutím se alespoň trochu uklidnit. Měla jsem pravdu. "Ne, není." řekl ochranářským tónem a pokynul mi, abych šla za ním. Zprvu se mi nechtělo, ale natáhl ke mě ruku a já mu jí podala. Dovedl mě na vyhlídku, která byla kousek od chaty. Byl to nižší kopeček, ale bylo z něj krásně vidět na město, které bylo daleko za kopcem, ale hlavně na hvězdy. Seděli jsme a nic jsme neříkali. Pak mi došlo, že jsem se vlastně šla jen převlíknout a taky jsem si vzpomněla na to, co se před 10ti minutama stalo před dveřmi mého pokoje. Podívala jsem se zpátky k chatě a on pochopil. Zvedl se a podal mi ruku, já pomoc přijala, ale když jsem si stoupla stál najednou o moc blíž, než bych bývala chtěla. Podíval se mi do očí a jemně se usmál. Z toho úsměvu mi přešel mráz po zádech. Už jsem byla připravená ho pobídnout, abychom jsme šli zpátky k chatě, ale v tom přitiskl svoje rty na ty mé. Cítila jsem mravenčení v břiše a bezmyšlenkovitě jsem mu polibek opětovala. Přitáhl si mě blíž, ale mě konečně došlo co to dělám. Odstrčila jsem ho a dala mu facku. Pak jsem se otočila, takže jsem ani neviděla jeho reakci a utíkala jsem pryč. Chtělo se mi brečet. Přece mám ráda Dana a ne Tomáše, tak co blázním?!
Doběhla jsem k chatě a musela jsem se trošku uklidnit. Najednou jsem se ale zase strašně polekala. Za zády mi se ozval něčí hlas: "Jsi v pořádku?" leknutím jsem nadskočila a otočila jsem se. Přede mnou stál Dan a starostlivě si mě prohlížel. "Kde si byla?" zeptal se, ale když viděl jak se tvářím přestala ho ta otázka zajímat a obejmul mě. Byla jsem mu za to vděčná, alespoň na chvíli se mi přestala třást kolena. "Půjdeme za ostatními, nebo si chceš jít lehnout?" zeptal se mě potichu a pořád mě držel. "Půjdeme za nima..." řekla jsem a poodtáhla jsem se od něj, abych se mu mola podívat do očí. Usmál se "Tak jdeme." pustil mě a nabídl mi ruku, já jí chytla a pevně se ho držela. Došli jsme k lavičce před chatou a sedli jsme si naproti sobě.
Povídali jsme si asi do jedenácti, až za námi přišel Petr, chvíli se bavil s námi a pak řekl, ať už jdeme na pokoje, že zítra bude rušný den. Vešli jsme do pokoje a já okamžitě zaplula do koupelny. Potřebovala jsem ze sebe smýt ty Tomášovi doteky. Stála jsem asi 20 minut pod horkou sprchou a jen přemýšlela. Pak jsem vylezla, utřela se a oblékla se do pyžama. Vešla jsem do pokoje, kde se na mě upřeli čtyři tázavé pohledy. Byla tu i Hanka "Ahojky." řekla a podívala se na můj úbor. Měla jsem na sobě vytahané kostičkované šortky a růžové tričko. "Měla by si se převlíknout." řekla Jana a pak dodala: "Za chvíli přijde Dan s Tomášem, tak ať se tě neleknou." všechny jsme se zasmály a já si šla vyndat legíny, tričko a mikinu. "Budeme hrát BANG!" ozvalo se ještě za mnou, než jsem vlezla do koupeny, abych se převlékla. Když jsem vyšla Dan už byl tady a zrovna říkal: "Tak Tom nepřijde, prej už je unavenej. Našel jsem ho v posteli a koukali z něj jen oči a nos, vypadal jako malá holka, která schovává cucfek." řekl a zasmál se. Zasmála jsem se společně s ostatními, ale věděla jsem úplně přesně proč nechce přijít - PROTOŽE JSEM TADY JÁ. A taky jsem věděla co schovává od peřinou - ČERVENÝ FLEK OD MOJÍ FACKY!
Posadili jsme se do kruhu na zemi a Hanka začala rozdávat karty. Seděla jsem mezi Péťou a Danem. Najednou někdo zaklepal a Týnka šla otevřít. Chvíli se tam s někým bavila a pak vešla zpátky do pokoje s Tomášem v patách...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Tak jo doufám, že se vám tahle kapitola líbila, je sice kratší, ale zase výživná. Díky za přečtení a budu ráda z každý názor a připomínku, co k tomuhle příběhu budete mít.
Dobrou noc :3
ČTEŠ
Jak to všechno bylo...✔
RomanceOn pro ní byl vším, ona pro něj nic, On jí ublížil, ona pochopila, On si uvědomil, ona odešla... Najdou se? ....takže jak to všechno bylo?