Şaşkınlığımı gören Bora kolumu bırakmıştı.
Evet, babası hakkında hiçbir şey bilmiyordum.
Ne yani benim hakkımda konuşmuyorlardı?
''Baban hakkında hiçbir şey duymadım Bora ne saçmalıyorsun? Babanın bu konuyla ne alakası var?''
İkimiz de sakinleşmiş, birbirimize şaşkın şaşkın bakıyorduk.
''Bürge biz o mutfakta annemle babam hakkında konuşuyorduk. Sen ne kadarını duydun?''
''Babanın adını duymadım. Hatta benim hakkımda konuşuyorsunuz sandım.''
Gözlerimi yere dikmiş mahçup bir şekilde parmağımdaki yüzükle oynuyordum.
''Senin hakkında ne konuşabiliriz Allah aşkına, ne duydun da öyle düşündün?''
Gözlerimi Bora'nın gözlerine diktim ve '' '2 aydır yeterli bir süre değil mi? Daha ne kadar bunu yapmaya devam edeceğim?' dediğini duydum sadece. Ondan sonra da zaten vazoyu devirdim. Benimle vakit geçirmekten bahsetmiyor muydun?'' dedim.
Bora hiçbir şey söylemeden sinir bozucu bir şekilde güldü.
''Çok komiksin Bürge gerçekten. Bu cümleden kendine nasıl bir pay çıkarttın çok merak ediyorum!''
Hala gülüyor, dolan gözlerini gizlemeye çalışıyordu.
''Ne konuşuyordunuz o zaman?''
''Bundan sanane? Senin hakkında konuşmadığımız yeterince ortada değil mi?''
Hızlıca odamdan çıkmıştı.
Neler olduğunu pek anlamamıştım ama o cümleyi benim için kurmadığını bilmek içimi rahatlatmıştı.
Odamın kapısını kilitledim ve kendimi yatağıma attım.
Telefonuma göz attığımda bir mesaj gördüm.
''Bugün çok güzeldi, istersen yarın da benim seçtiğim bir yere gidebiliriz? -Batuhan''
Batuhan'nın adını gördüğümde içimde anlamsız bir kıpırdanma oldu.
Hemen cevap yazdım.
''Ben de bugün çok eğlendim. Okuldan sonra seni almamı ister misin?''
Beklemediğim bir cevapla Batuhan'a olan artı puanların haddi hesabı olmamaya başladı.
''Saat 8de seni evinden alırım ;)''
Tam bir salağım ben ya.
Ben niye çocuğu alıyorum, o beni alsın.
Ezdim bitirdim çocuğu.
Kafamı nerelere vurayım!!
Az önce Bora'yla olan tartışmamızdan yüzümde eser yoktu.
Hüngür hüngür ağlayan ben sevinçle yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim.
Küveti sıcak suyla ve köpükle doldurup içine girdim.
Tabi içine girmeden önce müzik setinden mükemmel bir parça açtım.
Calvin Harris- I Need Your Love ft. Ellie Goulding
Batuhan mesaj atmasaydı eminim slow bir parça açardım.
Bora'yla olan konuşmamızı düşünür kafayı yerdim.
Şimdi iste yarın akşam Batuhan'la buluşmamda ne giyeceğimi düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlatlık Aşk
Teen FictionHayatının tamamını yetimhanede geçirmiş bir kızın, Türkiye'nın sayılı zengini arasında olan bir aile tarafından evlatlık edildiğini düşünün. Yeni ailesiyle her şeye sahip olan bu kız, aşka kiminle sahip olacak? Yakışıklı bir üvey ağabeyle? Yok yok...