➿Bölüm 12➿

10.2K 553 271
                                    

Medya Nisa.
➿İyi Okumalar➿
Birde Yankıyı merak etmeye başladınız mı?
Diğer bölüm de medyaya onu koyalım mı?

Altay bizi yalnız bırakmıştı, markoz ise biraz düşünüyordu. Ama bu işi bu kadar kolay anlamaları nasıl olmuştu? Batu kimdi?

"Bunları bu kadar kolay halletmeniz mümkün değil. Bunu nasıl yaptınız ? "

Markoz bana zaten dik dik bakıyordu, daha da sinirlendirmiştim. Ne yapabilirim merak ediyorum ..

"Hepsi oyundu, Batu bugün geldi. Nisanın sevgilisi, sorunları olduğu için gelemiyordu. Altay da bana bir kaç fikir söyledi, yapacaklarından haberimiz vardı. Batu sürekli ön plandaydı, hipnotize ederek işimizi kolaylaştırdı. Odaya dalmam da planın bir parçasıydı. Sen kendince kurtulacağını zannettin ama olmadı be açelya. Şimdi ne yapsam sana onu düşünüyorum. "

Sesi sert ve kendinden emin çıkıyordu, çok korkuyordum. Bu sefer merhametli olacağını pek sanmıyordum, sonuçta dünyanın yalanını söylemiştim.

"Özür dilerim. "

Neden özür dilediğimi bilmiyordum, belkide göt korkusu bana bunları yaptırıyordu.

"Bir işe yaramaz. "

Markoza sarılsam, ağlayıp kendimi acındırsam aslında fena olmazdı. Ciddi anlamda nefret ediyordum artık, onun gibi biri bu dünyaya gelmemeliydi.

İyice karşısına gittim ve ona sarıldım, bana karşılık vermemişti öküz.

"Markoz ben çok kötüyüm, onları çok özledim. Burda kalmak cehennem gibi,yani ben cehenneme benzetiyorum. Lütfen bırak artık beni, nolur. "

Bildiğiniz yalvarıyordum, hoşuma gitmiyordu ancak bu şekilde ikna olurdu. Onunda merhametli yönü olmalıydı.

"Sarılmayı kes, nefret ederim. "

Bir anda bırakmıştım, sarılmaktan nefret eden insanlardandı demekki. Bazen ceren bana hayvan gibi sarıldığında bende nefret edebiliyordum ama genelde severdim.

"Tamam. "

Bir umutla ona bakıyordum, ağzından çıkacak o kelimeyi bekliyordum.

"Cezanı çekeceksin, bir daha bana duygu sömürüsü gibi bir oyun yapma. Sana hiç yakışmıyor yaramaz kız. "

Sırıtması gerçekten sinirimi bozuyordu, tabikide yalan değildi. Onları gerçekten özleyip ağlamıştım, oyun falan yapmamıştım. Yani sadece kurtulmak için yapmıştım.

"Ne cezası? "

Büyük bir korkuyla sorduğumda onu daha da keyiflendirmiştim, bana doğru gelneye başladı. Sarılmayı bıraktığım için ondan uzaklaşmıştım, hala gelmeye devam ediyordu.

Ben duvarda tutsak kalmıştım, dibime kadar gelmişti.

"Cezan ne olabilir? Bir düşün bakalım. "

Markoz dibimdeyken nasıl düşünebilirim?
Zaten tırsıyorum.

"Ne olabilir? "

Kesin beni öldürücekti, kafamıda ezip beyin kanaması geçirtebilirdi. Olasılıklar yüksekti, hakkım olana hakkım helal olsun. Sizde hakkınızı helal edin ..

"Bundan sonra odandan başka bir yere çıkmayacaksın, yemeğinide odada yiyeceksin. Yosunla zaten konuşmana izin vermem, şimşek ve diğerleriyle de iletişim kesilecek. Okula biz sonradan gideceğiz, sınıfta tenefüs bile yasak. "

Yuh.

"Bu çok ağır. "

Resmen hapishane hayatı yaşayacaktım, pardon onlar iletişim halindelerdi ama dimi.
Dahada fazlasıydı, yüzü hala ciddiydi.

MARKOZ    Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin