Keyifli okumalar:)
...Esila'dan...
Eve girerken kapıyı kapatmadan önce bir kez daha bakmak istedim hala oradaydı,benim eve girmemi bekliyordu muhtemelen.Sağ elimi kaldırarak hafifçe el salladım ve gülümsemeyi ihmal etmedim.Burak ise elini her zamanki gibi başına götürerek selam verdi ve hızlıca uzaklaştı.Evlerimizin yan yana olması hayatın bana ilk defa götüyle gülmediğinin göstergesiydi.Kapıyı kapattıktan sonra kimseye görünmemeye çalışarak merdivenlerden ışık hızında geçtim ve odama ulaştım.Sırtım kapıya yaslanırken elim dudağıma gitmişti ve aptalca sırıtıyordum.O sırada aklıma dedikleri gelince sırıtmam genişledi fakat dış kapının gürültülü sesiyle kendime geldim.
"Esila,evde misin?"
Babam gelmişti,üzerim ıslaktı,telefon?Çalışamaz haldeydi çünkü mal gibi suya düşmüştüm ve Burak beni kurtarmıştı.Tekrar yüzümde genişleyen bir gülümseme belirince merdivenlerden çıkan ayak seslerini duydum ve gülüşüm yerini endişeye bıraktı.Ne yapacaktım şimdi?Aniden kapıyı kilitledim ve banyodaki bornozu üzerime geçirdim,saçlarım ıslak olduğu için duş aldığımı zanneden babam bana hesap sormayacaktı.Kahretsin çok zekiyim!..
Kapı açılmaya çalışılınca kilidi açtım ve babam içeri girdi.Baştan aşağı uzun süre baktıktan sonra konuşmaya başladı.
"Bu hal ne?"
Ne vardıki halimde duş almış gibi görünmem gerekmiyor muydu benim şu an?Çok geçmeden ayakkabılarımı çıkarmadığımı farkettim ve masumum dercesine sırıttım.
"Aceleden ayakkabıları unutmuşum."diyip sırıtmaya devam ettim.
"Nereye gideceksin ki?"
Bir yere mi gidecektim?Allahım neler oluyordu bana?Kafayı yemiştim resmen,yalan bile söyleyemiyordum.
"Esin..şey..ımm..hah evine çağırdı tabi ya geç kalmamam lazım baba hadi çık sen!"
Ellerimle ittirirken kapıyı kapattım ve yine kilitledim.
"Geç kalma telefonun açık olsun ulaşabileyim sana."
Şimdi ne yapacaktım?
...
Hazırlandıktan sonra aşağıya indim ve televizyon izleyen babamın yanına oturdum.Gözleri beni bulunca yere bakmaya başladım.
"Telefonum bozulmuş olabilir çünkü suya düştü."
"Nasıl oldu bu?Neyse tamam yarın birşeyler düşünürüz olmadı yeni telefon alırız,senden değerli değil ki kızım."
Oha babama ne olmuştu?Beni yarım saat azarlayıp sonra da somurtması gerekiyordu şimdiyse yenisini alırız kafasındaydı."Teşekkür ederim."diyip çantamı koluma takarak kapıya yöneldim ve evden çıktım.Ne yapacaktım bu saatte acaba?Aptalın teki olduğumu söylemiş miydim?Pekala gidip birşeyler yesem iyi olacaktı.Kaldırımda yürürken çalan kornayla irkilsem de arkamı döndüğümde Aras'ı görünce şaşırmadan edemedim,ne işi vardı ki burda?
"Seni görmeme sevindim,telefonuna ulaşamayınca merak ettim."
"Yanlışlıkla suya düşürdüm."
Hafif bir kahkaha attıktan sonra "Hadi atla,babanla konuştum bu gece biraz geç gideceksin."diyince gözlerim faltaşı gibi açıldı."Esine gideceğimi söylemiştim ben,yalan söylediğimi anlayacak."diyip ofladım.
"Biliyorum anlattı ben de beraber birşeyler yiyeceğimizi söyledim merak etme." diyince derin bir nefes verdim.Arabaya bindikten sonra sahil şeridinden bir süre devam edip sağ tarafa ayrılan yola girdik.Burası şeydi,Fly Bar?Neden buraya gelmiştik ki?O an gözlerimin önünden Hakan ve Burak'ın kavgası geçerken bir de Aras ile olan atışma gelmişti,ilk burda karşılaşmışlardı Burak'la.Barın önünde durduktan sonra arabadan indi ve benim tarafımdaki kapıyı açarak ne kadar centilmen olduğunu bir kez daha kanıtladı.Burak onun aksine öküzdü ve bir de ayı,dağ ayısı.Gülüşü gözümün önüne gelince yine yüzümde aptal bir gülümseme belirdi,Aras'ın tuhaf bakışlarıyla karşılaştığımda hemen kendimi toparladım ve konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA (Askıya Alındı)
General Fiction"Kabul et taşıdığın o kalp beni görünce deliriyor." Dedikleri karşısında ona dönerek isterik bir kahkaha attım.Aramızda bir nefeslik yer kalırken elimi kalbinin üzerine koydum.Onun da kalbi hızlı atıyordu,fakat benimki her zamanki gibi daha fazlayd...