İYİ-KÖTÜ

347 72 11
                                    

Bölüm ithafı:Hasella

Gerçekten çok iyi kalpli bir yazar,hikayesine bakmanızı tavsiye ederim.Birkaç okuyucum bana kapak hakkında mesaj attı.Diyorum ki aranızdan kapak için bana yardım edebilecek varsa lütfen bana ulaşsın.

Iyi okumalarr:)

"Esila iyi misin??"

İyiyim dercesine başımı sallarken camdan dışarıya bakıyor ve bugünün güzel olmasını diliyordum.Burak'ı anlayamıyordum,beni korumak istemesi hoşuma gidiyordu ama aynı zamanda ona gıcık oluyordum.Aras??Ona karşı birşeyler hissetmiyordum.Evet hoş çocuktu ama benim için birşey ifade etmiyordu.

Çalan teneffüs ziliyle bakışlarımı Burak'ın sırasına çevirdim.Bugün okula gelmemişti.Ne yalan söyleyeyim yokluğu hissediliyordu.Dersi kaynatan,hocaya ters cevap veren ya da beni sinir eden biri yoktu.Farkında olmadan ona alışmış olabilir miydim?Alışmak??Pekala sadece saçma bir soruydu unutun gitsin.

"Sende birşeyler var ama çözemedim.Neyse hadi Hakanların yanına gidelim."

"Hakanlar??"

"Aras'ı da kastetmiştim."

"Sen git ben biraz kafa dinli..."

Sözüm yarıda kalmış ve Esin tarafından sürüklenip duruyordum.Gitmek istemiyordum neyini anlamıyordu acaba??Aras'ın yüzüne nasıl bakacaktım bilmiyorum.Burak'la ne konuştular bilmiyorum.Bana nasıl davranacaktı onu da bilmiyorum."Bildiğin birşey var mı?"Bu sefer haklıydı işte iç sesim.Cidden hiçbirşey bilmiyordum.Öğrenmek için çaba bile sarfetmiyordum.

Kantine gelmiş ve etrafa göz gezdiriyorduk.Köşedeki masalardan birinde takılı kaldı gözlerim.Burak gelmiş miydi?Derse neden girmedi o zaman?Ah Esila,cidden sen onun umrunda değilken senin düşündüğün şeylere bak.Gözlerimi başka yöne çevirmeye çalışırken Aras'ın "Kızlar,gelsenize!!" diyen o coşkulu sesi eşliğinde Burak'ın çaprazındaki masaya oturduk.Aras'a bakmamaya çalışıyordum ama pek başarılı olamamıştım çünkü söyledikleri ona bakmama sebep olmuştu.

"Burak'la ne konuştuğumuzu merak ediyorsun."

Cidden dışarıdan bakınca ne düşündüğüm çok mu belli oluyordu?Bu çocuk beni gerçekten tanıyor olmalıydı.

"Benimle ilgili olmadığını biliyorum o yüzden merak etmiyorum."

"Pekala kabul seninle ilgili değildi.Merak edersin diye düşünmüştüm sadece."

"Konuyu kapatsak artık."

Benimle ilgili değilse bile dün arabada Burak yine neyi kastetmeye çalışmıştı??

...

(Dün geceden)

"O piç sana ne yaptı?"

"..."

"Esila beni sinir etme!!!"

Allah'ım korkudan altıma işeyecek gibi hissediyordum.Derdi neydi bunun?Evet onu dinlememiş Aras'tan uzak durmamıştım ama belkide onu tanımak ve nasıl biri olduğuna kendim karar vermek istiyordum.Bu sefer anlamayan kişi oydu.

"Aras'ı tanımak istiyorum ve nasıl biri olduğuna da kendim karar vermek..."

"İn arabadan."

Arabayı sağa çekmiş ve şimdi de inmemi bekliyordu.Ama inmeyecektim madem beni evime bırakmayacaktı o zaman burda böyle sabaha kadar beklerdik.

"İnmicem."

"Uzatma ve in arabadan."

"Senin derdin ne?Madem evime bırakmayacaktın niye beni arabana alıyorsun.Aras zaten beni eve bırakacaktı."

UKALA (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin