HERŞEYE MK KOYAN CEVDET

457 51 9
                                    


"Teyze beni öp dedi bende öptüm valla."

ANLAMADIM? Dediklerine cevap vermiyordum çünkü utanmış,ayrıca bizi gören teyzelere de fazlasıyla rezil olmuştum.Kalbim hala yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Ya Burak'ın teyzelere dediği şeye ne demeli?Yine beni şaşırmamıştı.O her zamanki tanıdığım Burak Aykandı.Tek farkı kötü sandığım adamın altında iyi kalpli küçük bir erkek çocuğu olmuş olmasıydı,en önemlisi de bulunmuştu,ben bulmuştum.Sonunda cevapsız kalmamam gerektiğini düşünüp dediklerine karşılık verdim.

"Teyze yalan söylüyor!!"

"Ne yalanı kızım!!Bi çocuğa bak bi de kendine.Maşallah Allah sahibine bağışlasın."

Burak,elinde poşetler olan kadının dediklerinden sonra sırıtan bir ifadeyle yüzüme baktı.Ne vardı ki şu an sinirliydim ama teyzenin dedikleri bi hoşuma gitmişti.

"Sağolun efendim.Allah beni özene bezene yaratmış ama ya siz,sizin gibi bir varlığın güzelliğinden söz edilemez bile."

Teyze yanındaki kadınlara küçümser bir bakış attıktan sonra poşetleri yere bıraktı ve  "Sağol çocuğum,keşke bunu evde köpek gibi uyuyan Nurettin amcanda deseydi.Ah,ah!Tipi bozulmayasıca Nurettin!!"

Burak'a bakıp bu sefer ben sırıtıyordum.Aslında komik birşey yoktu ama gülmeden edemedim.Teyze çantasından telefon çıkardı ve bana uzattı.

"Gel kız al şunu da şu yakışıklı ile iki fotomuzu çek."

Kadın böyle der demez diğerleri de ellerindekileri yere bırakıp kendilerini toparladılar.Kimi eşarbını,kimi kollarındaki bileziklerini düzeltti,kimi de rujunu sürdü.Bu duruma gülsem beni terlikle kovalayacak kuvveti görüyordum onlarda o yüzden sessizliğimi korumaya çalıştım.

Burak'a intikam bakışlarımı atarken o da teyzelerin yanına ilerledi.Hepsinin ortasına geçti ve saçını düzeltti.

"Çek kız Nurettin yakışıklı görsün."

"Kız,peynir diyelim Şaduman dediydi dersinizz!!"

Gülerek çekiyorum derken Burak 6 kadının arasından sağ salim çıkamayacaktı ondan eminim.Çünkü kadının biri onu kucaklamış,diğeri elini omzuna atmaya çalışmış,bir başkası boyunu uzatmak için omzundan aşağı eğmeye çalışmış ona bakmış ,biri de yanağını sıkmış vaziyetteydi.

"Aferin kız çok tenk yuw ettim.Hadi gidelim biz gençler yalnız kalsın."

Teyzeler poşetleri alıp ilerlerken yorulmuş vaziyette banka attım kendimi,Burak da yanıma oturdu ve cebinden sigara paketini çıkardı.Elinden hızlıca alırken  oflamadan edemedim.

"Sen hayırdır?"

"İçme şu iğrenç şeyi."

"Neden?"

"Canım öyle istedi çünkü."

Sigarayı vermemem sadece 3 sn sürdü çünkü çoktan içmeye başlamıştı.

"Burak."

"Ne."

"Yok bişi."

Dumanı yine her zamanki gibi bana gelecek şekilde dışarıya üflüyordu.Ellerimle gelen o kötü kokuyu dağıtırken o da gülmeden edemiyordu.

"Gülüp durma bak sinirleniyorum."

"Hep sen mi beni sinirlendireceksin,biraz da ben sinirlendireyim seni."

Yüzümde tebessüm oluşurken artık birbirimize karşı ikimizinde duyguları olduğunu farketmiştim.Belki zamanı değildi,belki de geç kalmak istememiştik.Tek bildiğim birşey varsa o da çoktan biz olduğumuzdu.

UKALA (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin