Multi:Derin(Aras'ın kız kardeşi.)
İyi okumalarr:)
"Esin kalk bakalım."
Eveet şimdi matematik hakkındaki bütün beceriksizliğimi gösterecektim.Karşımda bir adet fonksiyon şeysi vardı.
"Hocam biz bu konuyu işledik mi?"
Hoca bana uzaylı görmüş gibi bakarken sınıftakilerin bana olan alaylı bakışlarını da umursamamaya çalışıyordum.Cidden matematik hakkında hiçbirşey bilmediğimi farkettim.Seneye üniversite sınavında büyük ihtimalle çuvallayacaktım.
"Geç yerine.Yazılı da umarım yüksek not alırsın.Sancak."
Oflayarak yerime geçerken,benim yerime başka bir oğrenci kalkmış ve büyük bir hızla soruyu çözmüştü.Ders boyunca hocanın bana olan bakışları yeterince başımı sırama gömüp gizlenmemi sağlamıştı.Zil çaldığında sınıftaki herkes çıkarken bizde Esinle kantine doğru ilerledik.Burak her zaman ki gibi gelmemişti.Tabi benim de kendi soyadıma ait okulum olsa ben de gelmezdim doğru düzgün.Babam dün gelmişti nerdeyse iki hafta olmuştu ama benim bunu normal karşılayacağımı sanmış olmalı ki geleceğini haber vermemişti.
Kantindeki sıralardan birine doğru ilerlerken canım birseyler almak istedi.Belki sıcak çikolata içebilirdim.İçinde çikolata olan herşey benim bi için bi adım önde olurdu.Çikolatama kavuşmuş olmanın verdiği memnuniyetle Esin'in yanına ilerlerken çığlığı basmam bir oldu.
"Yandımm,üf üf üf!!"
"Pardon ya valla bilerek olmadı."
Karşımdaki çocuk korkak gözlerle bana bakarken bende tişörtümü üflemekle meşguldüm.Cok geçmeden bir el tişörtümü tuttu ve peçete ile kurulamaya başladı.
"Tüh bende tek bana özel sanıyordum bu numaralar."
"Sen ne ara geldin?"
Esin yanımıza gelirken koşarak ortalığı ayağa kaldırmıştı.
"Gitti güzelim tişört!!"
"Ben iyiyim Esin merak etme...Hıh?Tişört mü dedin sen?"
"Ya napim çok güzeldi yazık oldu."
Burak mal mal sırıtırken eline yavasca vurarak"Çek elini!!" dediğimi yaparken kulağıma yaklaşıp "Bir gün tişörtünü üzerinden çıkarmam için yalvarıcaksın," diye fısıldadı.Hahah ya güldürmeyin beni ben mi öyle bişey yapacağım?Hızla iterken yanından geçerek hıhı bakışlarımı da atmayı ihmal etmedim.Cidden ne sanıyordu kendini??
Bugün beden eğitimi olduğu için yedek kıyafetlerim vardı.Ikinci ders beden olduğu için Esin ile birlikte spor odasına gitmiştik.Her kız öğrenciye ait bir adet dolap verilmişti.Üstünde adımın yazılı olduğu dolaba ilerlerken Esin çoktan giyinmeye başlamıştı.Cantamdan anahtarımı çıkarıp açarken fazlasıyla doldurduğum dolabın içinden birkaç parça eşya yere düştü.Esin gülerken bende bir daha bu kadar eşya koymamam gerektiğini kendime hatırlattım ve yere düşen eşyaları kaldırmaya başladım.Eşyaları dolaba geri koyarken pembe küçük bir not kağıdı dikkatimi çekti.Elime alıp okuyacağım sırada kapıya vuruldu.
Gözleri yeşil renkte siyah saçlı bir kız hafif gülümsedikten sonra önce gözlerini odada gezdirdi sonra beni görünce yüzündeki ifade genişledi.
"Esila sen misin?"
Başımı onaylar anlamda sallarken neden beni aradığını merak etmiştim.Esin'e sorgulayan bakışlarımı atarken Esin ise bana baktığı 10 saniyenin yarısından fazlasını bu kıza harcamış,ayrıca hiç hoşlanmadığını belirten bakışları daha fazla meraklanmama sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA (Askıya Alındı)
Fiksi Umum"Kabul et taşıdığın o kalp beni görünce deliriyor." Dedikleri karşısında ona dönerek isterik bir kahkaha attım.Aramızda bir nefeslik yer kalırken elimi kalbinin üzerine koydum.Onun da kalbi hızlı atıyordu,fakat benimki her zamanki gibi daha fazlayd...