Multi hikayenin karakterleri iki karakter daha var biliyorsunuz ki ama onlar daha sonradan gelecekler.Yani olay olgusu sıralı.Neyse çok uzatmayalım.Güzel bi bölüm oldu diye düşünüyorum.Umarım beğenirsiniz.:)
"Hoşgeldin Esila.Sınıfın 11/A.Umarım alışırsın.Yılmaz Bey gibi bir baban olduğu için çok şanslısın.Hadi sen şimdi sınıfına git.Biz biraz babanla yalnız konuşalım." Okulun müdürü olması gerekiyordu bence müdire değil.Ayrıca babamla ne konusacakti bu kadın.Neyse şimdi fesat damarlarım kabarıvermesin.Neymiş çok şanslıymışım.Akajsdjd tabi tabi.Babam ben hariç herkesle yeterince ilgili zaten.Bende biraz anlayış bekliyorum.Merdivenlerden çıkıp 11/A yazan sınıfıma yöneldim.Koridordaki öğrenciler bana uzaylı görmüş gibi bakıyor,kızların o iğneleyici bakışları yüzünden kendimi 'işte benim stilim' yarışmasında podyumda yürürken düşmüş gibi hissediyordum.Neyse umrumda değildi.
Sınıfa girdiğimde bu uzaylı bakışları devam etti.Hey hadi ama hiç mi yeni öğrenci görmediniz?Ne bu antidepresan kullanan ruh sağlığı bozuk insanların attığı o bakışlar.Ya çok çirkindim şu an ya da uzayliydim.Bence ikiside mantıklıydı.Etrafa bakınıp boş bir yer ararken çok geçmeden bi kız önümde durdu ve gülümseyerek "Esila Sancak?" dedi sorarcasina.Başımı onaylar gibi sallayarak "Evet ya sen?" dedim ve bende sorarcasina.Beni bi sıraya yönlendirirken "Esin Özdemir.Tek boş yer burası aslında bi kız vardı ama neyse boşver.Benle birlikte burda oturursun.Tabi istersen." Oturup siniftakileri incelerken "Sorun değil.Ayrıca memnun oldum." dedim.Biraz klasik tanışma sohbetlerinden yaptık.Nerelisin,Nerde oturuyorsun bunun gibi sorulardan oluşan bi sohbet işte.
Çok geçmeden zil çaldı.Esin dışında birkaç kişiyle daha tanışmıştım.Şu an sadece hocanın gelmesini bekliyordum.Çok geçmeden içeriye beden eğitimi öğretmeni olduğunu tahmin ettiğim kaslı bi adam geldi."Bugün basketbol maçı turnuvası yüzünden dersler iptal.Aslında bir hafta boyunca.Neyse çok sevinmeyin.Her an karar değiştirebilir müdire hanım."Gidecekken durakladı adam sınıfta göz gezdirdi sonra "Burak nerde?Bugün maç var ve yok mu?Dua edin gelsin yoksa benden büyük bi ceza yiyecek." dedi ve hışımla çıktı sınıftan.Esin'e dönerek "Bu adam..." sözümü keserek "Adı Levent.Basketbol koçu." dedi.Ardından da devam etti."Hadi bahçeye çıkalım.Zaten okulu gezdirmek için sana iyi bi fırsat." Beraber bahçeye çıktık.Büyük bi ağacın altında bulunan banka oturduktan sonra Esin bi grup çocuğa bakıyordu ya da içlerinden birine.Onu izlediğimi farketmiş olmalı ki gülerek "Bak işte orda renkli gözlü,kumral cocuk.Adı Hakan.Sevgilim."dedi.Bende gülerek "Peki anladım.Kendini kasmana gerek yok." dedim."Çok belli ediyorum değil mi?"diyince"Belki biraz." diye cevapladım.Bi an aklıma Görkem geldi.Bende Esin gibi sevgilimi izler onu ne kadar çok sevdiğimi bi kez daha hatırlatırdım kendime.Hakan denen çocuğun bize doğru gelmesiyle aklındaki düşüncelerimden sıyrıldım.
"Sen şu yeni kız olmalısın.Esila değil mi?Burada haberler çabuk yayılır.O yüzden gizli biseyin olmadığına emin ol.Adım Hakan.Esin'ın sevgilisiyim." diyip Esin'ın yanına oturdu."Sanırım bugün üzerimde olan bu uzaylı bakışları bu anlama geliyor.Peki sağol Hakan." dedim hafif gülümseyerek.Bi müddet sessiz kalırken Esin ile Hakan'ın sohbetlerini dinliyor,bana söz hakkı düşen yerde gerekli açıklamamı yapıyordum."Burak bugün gelmedi.Dünkü ilacın etkisinde olmalı hala.Bu maç benim kızım.Burak Aykan götünü bile kaldıramıyordur şimdi yataktan"Hakan böyle söylerken Esin ise"Cidden şu aranızdaki mesele bitmeli artık.Uğraşma Burakla.O umrumda değil ama iş ciddiye biner ve sana bişey yaparsa.." der demez "Bitecek güzelim.Burak Aykan ne zaman ölecek.O zaman bitecek bu mesele.Neyse ben spor salonuna gidiyorum.Biraz keyifle basketbol oynayacağım."dedi ve Esin'i öperek yanımızdan uzaklaştı.
"Şu Burak kim merak ettim.Soyadı Aykan olduğuna göre okulla bi alakası var."dedim bisiler ıma ederek."Burak Aykan.Okulun sahibinin oğlu.Tam bi playboydur.O yüzden bizim okulda gecelerin veliahtı olarak tanınır kızlar tarafından."Esin'i dinlerken Hakan ve Burak denen şu cocuk arasında bi olay olduğu kesindi ama ilk günden böyle bişeyi sormak biraz ileri gitmek olur diye sustum.Ama ne yazık ki bu sadece bi sn sürdü çünkü şu an Esin bana meseleyi anlatıyordu."Hakan'ın bi kız kardeşi vardı adı Hande.Kız biraz şeydi.Sorunlu.Uyuşturucu falan kullanıyordu.Tam bağımlıydı.Burakla Hakan'ın arasındaki meseleye gelince Burakda Handeye aşıktı.Bi süre sonra çıkmaya başladılar.O zamanlar Hakan ve Burak da iyi arkadaslardi.Hande ölünceye kadar tabi."Oha derken içimden kendimi bi anda "Nasıl yani?" derken buldum.Al işte meraklı melahat gibi bana ne ki hem."Demiştim ya bağımlı diye.Burakla sevgiliyken Burak Handenin uyuşturucu kullanmasına izin vermedi.Fakat Hande hergün daha da kötü oluyordu.Kriz falan geçiriyordu.Burak dayanamadı ve izin verdi kullanmasına.Aradan çok değil 6 ay sonra Hande Burak'ın evinde ölü bulundu.Otopsi raporunda aşırı dozda uyuşturucu alımı diye geçiyor.Ama kimse buna inanmıyordu.En çokta Hakan.O günden beri ne Burak eskisi gibi ne de Hakan."Şimdi anlıyordum.Hakan kız kardeşinin ölümünden Burak'ı suçlu tutuyordu.Bu yüzden birbirlerine düşman oluvermişlerdi.Peki Esin az önce Burak hakkında gecelerin veliahtı dememiş miydi?Böyle bi cocuk nasıl aşık olabilirdi o zaman?Esin sanki düşüncelerimi okurmuş gibi "Burak bu olaydan sonra değişti.Kızlarla birlikte oluyor çünkü Hande'yi unutmak için bunu yapıyor.Kızlara sadece tek kullanimlik eşya gibi bakıyor.O yüzden dikkatli ol Esila.Nolur nolmaz.Sana sadece şu kadarını söyleyeyim.O çocuk güvenli değil." diyince bi an şaşkınlığa uğramadım değil.
...
Spor salonunda Esinle oturmuş,basketbol maçının başlamasını bekliyorduk.Koçun düdüğüyle oyuncular çıktılar.Hepsine ufak bi göz gezdirirken gözlerim birinde takılı kaldı.Bu kişi dün çarpıştığım çocuktan başkası değildi.Emindim oydu olmasına ama aynı okulda okuyor olamazdık değil mi?Şansıma bir kez daha küfrettim.Böyle.düşünürken Esin'ın sözleriyle düşüncelerimden sıyrıldım."Bak şu esmer,uzun boylu,kaslı olan çocuk varya işte o Burak."Peki anladım dercesine bakış attıktan sonra beraber maçı izlemeye başladık.Tezahüratlar büyük salonda yankılanırken ben sadece Burak'ı izlemekle meşguldüm.Sert bakışları sanki birini delip geçecek gibiydi.Yaptığı her hamle profesyonellere bir tepki gibiydi.Çok geçmeden iki takımda marifetlerini göstermeye başladı.Ikilikten çok üçlükler atılırken maç Hakan'ın olduğu takımın kazanmasıyla bitti.Herkes dağılırken Esin ve Hakan öpüşmesini görmemezlikten gelerek sınıfa çıktım.Bu son dersti ve bitmişti.Artık eve gidebilir,huzur bulduğum o şarkılarımı dinler ve uykuya dalardim.Çantamı alıp okul bahçesinin önünde şoförümüz Kenan Abi'yi aradım ve gelmesini bekledim.
Yaklaşık yarım saattir bekliyordum ama Kenan Abi ortada yoktu.Okul bahçesinin demirine dayanıp beklemeye devam ettim.Sağ tarafimda çalan korna sesiyle Kenan Abi'nin geldiğini anlamıştım.Arabaya bindikten sonra evin yolunu tuttuk.
...
Cidden kötü yumrukluyordu.Ku torbası delinecek vallahi.Siz şimdi anlamadiniz biliyorum.Yan bahçedeki çocuk yani Burak yani .. Neyse meğerse bizim villanın yanindakinde de o oturuyormuş.Eve gelince Esinle telefonda konuşurken Esin bahsetmişti.Neyse şu an konumuz Burak.denen.bu çocuğun hikayesinin bana çok gerçekçi gelmemesiydi.Bence aslında olay farklıydı.Ama etraftakilere öyle yansıtılmişti.Birkaç yumruktan sonra şu dolu şişeyi açıp yüzüne döktü.Elindeki eldivenleri çıkarıp çimlere uzandı ve uzun uzun gökyüzüne baktı.Az önce sinirden çatlayan cocuk şimdi ilkokul çocukları çok uysal gözüküyordu.Arasından baktığım çitlerden biri citirdayinca daha fazla saklanmaya çalıştım."Kim var orada?"Aha şimdi s*çtın Esila.Hem çocukla çarpış,yan yana evlerde otur,bi de utanmadan gözlemlediğin yetmezmiş gibi yakalanmama çabalarına gir.Çok geçmeden babamın sesiyle kendime geldim ve salona geçtim.Masaya oturup güzel bi akşam yemeği yemek isterdim ama rutin 'ee okulun nasıl gecti?' soruları yüzünden iştah kaçmasına uğradım.Tabağıma yiyecek kadar yemek aldıktan sonra odamda yedim.Babam da zaten pek fazla üstelemedi.Bende pijamalarimi giyip yatagima uzandım.Bugün bi şaşkınlık daha kaldıramayacağımı bildiğim için hemen kendimi uykunun o sıcak kollarına bırakıverdim.Evet dediğim gibi olaylar gelişmeye başladı.Esila Burak'ı yavaş yavaş tanıyor.Ilerleyen zamanlarda neler olacak dersiniz??Oylarınızı bekliyorum.Bir dahaki bölüm +5 te gelecek yine.Fikirleriniz varsa yoruma yazabilirsiniz.Öpüldünüzz.. :*:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA (Askıya Alındı)
General Fiction"Kabul et taşıdığın o kalp beni görünce deliriyor." Dedikleri karşısında ona dönerek isterik bir kahkaha attım.Aramızda bir nefeslik yer kalırken elimi kalbinin üzerine koydum.Onun da kalbi hızlı atıyordu,fakat benimki her zamanki gibi daha fazlayd...