Po wyjściu z łazienki zastałam nakryty stół, a przy nim mojego przyszłego narzeczonego. Gdy mnie zobaczył mało mu oczy z orbit nie wyskoczyły. Wyglądał jak drapieżnik obserwujący swoją ofiarę. Stanęłam w miejscu i patrzyłam na jego poczynania. Podszedł do mnie pewnym ale wolnym krokiem, wziął za rękę, którą pocałował, nie tracąc ze mną kontaktu wzrokowego i poprowadził w kierunku stołu. Jak na gentlemana przystało odsunął mi krzesło abym mogła usiąść.
Potem powiedział:- Pięknie wyglądasz. Nie sądziłem, że kobieta w spodniach jest aż tak pociągająca.
- Dziękuję, a ja nie sądziłam, że zaproponujesz mi wspólny obiad.
- Taka już moja natura. Zawsze działam impulsywnie.- powiedział, a po chwili dodał.- Tak mi się przypomniało, że nie dokończyliśmy naszej gry w ogrodzie bo nam przerwano.
- Tak, to prawda. Możemy ją teraz dokończyć. Co ty na to?
- Jestem jak najbardziej za! Teraz ja zaczynam...- pomyślał chwilę stukając palcemw brodę.- Już wiem. Jaki jest twój ulubiony deser?
- Hmmm... tort czekoladowy. A ty?
- Sorbet owocowy.
- Ciekawe. Masz drugie imię?
- Nawet i trzecie. Charle Anthon. A ty?
- Marie Rose.- Ulubiony aktor i aktorka.
- Angelina Jole i Jony Deep. A ty?
- Jennifer Lopez i Brad Pitt.- powiedział bez zastanowienia.
- Dobra... kiedy masz urodziny? Ja mam 18 września.
- 2 kwietnia. Chwila... czy ty masz dzisiaj urodziny?
- Jeśli dzisiaj jest 18 to... ZAPOMNIAŁAM!
- Jak można zapomnieć o swoich urodzinach?- zapytał łapiąc się za głowę.
- Widocznie można, a ja jestem tego żywym dowodem. Myślisz, że ktoś się zorientował?- zapytałam cicho.
- Myślę, że tak, a pamiętasz, że dzisiaj jest twój bal urodzinowy na którym ci się oświadczę?
- O w mordę! Zapomniałam. Przez ten cały atak wyleciało mi to z głowy.- mówię kończąc swoją porcję.
- Musisz dzisiaj wyjątkowo pięknie wyglądać bo będziesz w centrum uwagi.- mówi po czym wstaje i podchodzi do mnie.- Do zobaczenia na balu moja już za parę godzin narzeczono.- Szepce mi przy uchu, daje buziaka w policzek, bardzo blisko kącika ust i wychodzi.
Stoję na środku jak sparaliżowana i nie mogę się ruszyć do póki nie przychodzi Sofia i Marlee aby mnie przygotować na mój bal urodzinowo- zaręczynowy.
CZYTASZ
Znaleźć Czas Na Miłość
FantasíaObietnica mająca osiemnaście lat wiąże życia dwójki obcych sobie ludzi. Chociaż jest to od wieków znany i praktykowany sposób znalezienia sobie męża, Kate nie jest łatwo. Nastroje rodziny wokół są różne, a wrogowie nigdy nie śpią. Warto pamiętać o...