Bölüm 2

552 11 2
                                    

Sabah bizi uyandıran alarm oldu. Okula hazılanmamız gerektiği için saat 6:30 'a kuruyordum alarmı. Elimi uzatıp telefonu aldım ve alarmı susturdum. Lilith'in hala kalkmamış olduğunu görünce her sabah ki gibi hayrete düşmüştüm. 'Lilith kalkmazsan instagram da 10 dakika dolaşamazsın..' Dememle gözlerini fal taşı gibi açması bir oldu. 'Nasıl tanıyorum ama.' Diye övünürken çoktan eline telefonu almış instagrama girmişti.Biraz telefonda uğraştıktan sonra kalkmaya karar verdik ve ikimizde banyoya gittik. Ben yüzümü yıkayıp biraz bakım yaparken Lilith duş alıyordu. Popoma kadar olan dümdüz saçlarımı önüme alıp biraz maşa yapıp dalga verdim. Ve odama gidip hazırlanmaya başladım.
Lilith'den
Suyun sıcaklığını hiç bir zaman ayarlayamamışımdır . Ya çok soğuk ya çok sıcak oluyordu ama ortasını bir türlü bulamıyordum. Biraz normalden sıcak seviyede en sonun da yıkanmaya karar verip saçıma bir şampuan yaptım. Aklıma bir şeyin eksik olduğunu o şeyin ise şarkı olduğunu yine keskin kulaklarımla kestirdim. Hemen ellerimi kurulayıp banyo da ki mp4'ü ses bombasına bağladım ve Laura Pergolinizzi 'den Lost On You şarkısını açtım ve dinlemeye başladım..
Abbaddon'dan
Üstüme giyecek kıyafet bakarken aynı zamanda nasıl makyaj yapsam diye düşünüyordum. Altına dar ve popo kısmında derin bir çizik olan pantolonumu giyip üstüme dün giydiğim üstün bebek mavisi olan rengini giyip ayakkabımı yine bebek mavisi süperstarlarımı giydim. Makyaj masasına geçtiğim de içeri Lilith girdi ve 'Vaay bak tuttum bu kombini rengini değiştirip ben de aynısını yapıyorum şimdi.' Dedi. Gülerek önüme döndüm. Makyaj olarak kahve rengi far sürüp simsiyah göz kalemi gözümün içine ve dışına sürdüm. Göz kapağımın üstüne sürdüğüm kısmı dağıtıp dudaklarıma hafif kahve rengimsi gül kurumsu ruju sürdüm. Yerimden kalktım ,çantamı düzenledim. Lilith'e baktığımda dün giydiğim şuanda da üstümde bebek mavisi derin göğüs dekolteli üstü giymiş altına yine aynı kottan giyip altın rengi süperstarlarını giymişti. O da klasik bir LiAb geleneği olan bordo Faber çantasını aldı .
***
Her zaman ki gibi evde kahvaltı yapıcak zamanımız olmamıştı bu yüzden okulda yapacaktık. Okula geldiğimizde ilk işimiz kantine gidip her zaman oturduğumuz bize özel olan platformda ki yerimizi aldık. 'Hey Cody! Lütfen bakar mısın?' Cody okulun dehası,parlayan ışığı,enistein'ıydı. Yanıma geldiğinde diş telinden peltekleşen ve hafif tükürük saçan konuşması ile 'efendim Abbadon..' Dediğinde hafif yüzüm buruşmuştu çünkü etrafa saçılan tükürüklerinden biri burnuma gelmişti , çok çaktırmayarak burnuma sıçrayan tükürüğü silip 'Bize kahvaltıdan iki tane alır mısın lütfeen..' Dediğimde cevap bile vermeden hemen gidip kahvaltı kuyruğunda bekleyeme başladı. 'İşte benim kızım!' Diyip Lilith ile olan tokalaşmamızı yaptık . Nasıl mıydı? İlk önce burunlarımızı bir birine sürtüp ayağa kalkıp popo çarpıştırıyorduk. Biraz zaman geçtikten sonra platformda ki ayak sesiyle irkildik ve yanımıza Mark ile Zack geldi. 'Ooo kızlar nasılsınız?' Diyip benim yanıma Mark Lilith 'in yanına Zack oturdu. 'Sağol iyiyiz.' Diyip kolumu Mark'ın omuzuna attım. 'California 'daki meşhur gece klübünü biliyorsunuzdur demi?' Dedi Zack ve Lilith'in gözlerine bakıyordu. 'Evet biliyoruz tatlım.' 'Tamam o zaman oraya bu cumartesi geliyorsunuz,parti var.' Diyip göz kırptı ve ikisi de kalkıp gitti. Lilith'e 'Gidecek miyiz?' Diye sorduğumda 'neden olmasın?' Dedi . 'Pekala o zaman.' Dedikten sonra Cody kahvaltıyı getirmişti. Kalkıp elinden tepsileri alıp masaya koydum ve yanağına bir öpücük kondurdum Lilith de hemen peşimden kalkıp Cody'i öptü.
***
Son derse yaklaşmıştık ve ders Lilith'in bayıldığı ama benim hep uyumak istediğim ve gram anlamadığım ders olan MATEMATİK idi. Kafamı sıraya koymuş hayattan bezmişcesine hocayı dinlerken 'Evet bu soruyu da bizeeee... Abbadon çözsün.' Dediğinde dehşete kapılıp kafamı kaldırdım 'Ben? Ben mi?' Diye sorunca 'sınıfta başka Abbadon var mı?' Dedi. Keşke olsaydı... Ama yoktu. Tahtaya kalktığımda Lilith'in gözünün içine bakıyordum ve bana yardım etmesi için sessiz çığlıklar atıyordum. Bana bakıp bir kaç işlem söylemişti. -Üssünü al,ters çevir,böl- anladıklarımın doğru olması için dua ederek tahta da işlemleri yaptım. 'Hımm beni şaşırttın Abbadon Lahey.' Dedi nasıl olur da her işlem bitince Lilith 'e baktığımı fark etmezdi? Neyse fark etmemesi işime gelirdi. Yerime mutlu mutlu geçtikten sonra bir önceki pozisyonumu alıp dersi dinliyormuş gibi görünmeye devam ettim.
***
Ders sonunda bitmiş okuldan çıkıyorduk. 'Eve mi pizza söyleyelim yoksa dışarda yakışıklıları kesip mi yiyelim.' Dediğimde 'Kesmek isterdim ama pizza yerken ikimizde aç kurtlar gibi vahşileşiyoruz.' Dediğinde ona hak vermiştim. 'Hatırlıyor musun çocuğu kesiyorum diye üstüne kola dökmüştün ve ağzında pizza vardı , ben de sen üstüne döktün diye gülmüştüm gülerken boğazımda kalmıştı sonra da sen bana gülüyorum diye boğuluyordun ondan sonra ölmemek için ikimizde ağzımızda ki pizzalarla tavana doğru bağıra bağıra gülmeye başlamıştık..' 'Hatırlamaz mıyım? O halimizden sonra çocuklar karşı masadan kalkmıştı.' 'Sadece onlar değil çevremizdeki herkes kaçtı.' Dediğimde yine gülmeye başladık ve eve girmemize 10 dakika falan kalmıştı.
***
Evin olduğu caddeye girdiğimizde ise bir kamyonet ve içinde ağzına kadar dolu eşya vardı. Anlaşılan biri üstümüzde ki apartman dairesini tutmuştu. Eşyalara aldırış etmeden evimize girip anahtarı girişte ki vestiyer in üstünde ki sepete attım. 'Acaba üst katımıza taşınanlar kim?' kim olabilirdi ki yine orta halli belki de yaşlı kişilerdi. 'Bilmiyorum ama bana genç değillermiş gibi geldi.' 'Yaşlı yada genç o mobilyalar cidden harikaydı.' Dediğimde parmağını beni işaret ederek şıklatıp onayladığını belirtti Lilith. Konuşmamız bitince odamıza girdik ve çantayı ikimizde bir yana salladık Lilith kendini yatağa attı ben ise gardırobuma hemen pijamalarımı giyip makyajımı çıkardım. Lili de yattığı yerden kalktı ve üstünü değiştirdi. 'Sen makyajını çıkartana kadar soda limon karbonat yapıyım mı?' Dediğinde gözlerimin parladığını kendim bile hissetmiştim 'o bakışları evet olarak kabul ediyorum.' Diyip gitti ben ise sırıtıp önüme döndüm . Makyajımı çıkarttıktan sonra elime İPad'i alıp kim nerelerde yer bildirimi yaptı,ne fotoğraf paylaştı , en son ne zaman whatsapp'a girdi ve durumu ne diye teker teker bakmaya başladım. Çok geçmeden Lilith odaya girdi ve 'Hazııııır!' Dedi hemen eline saldırıp içmeye başladım. 'Pizzadan sonra daha iyi gelebilirdi aslında.' 'Canımız çekerse yaparız knka.' Dediğinde güldüm. O da makyaj masasına geçip makyajını çıkarmaya başladı ben ise stalkerlığımı konuşturmak ile meşguldüm.
İlerleyen bölümlerde daha çok atraksiyonla karşı karşıya olucaksınız. Elimden geldiğince bölüm yayınlamaya çalışacağım. Seviyorum sizi. Vote ve yorum atmayı unutmayın. XOXO💕

İKİ SÜRTÜK : MELEZ PRENSES (1. Kitap TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin