Bölüm 29- YENİ EV

71 2 0
                                    

Yepyeni bir bölüm ile daha karşınızdayım sürtükistler! Şarj aletimi diğer evde unuttuğumdan dolayı yine pek fazla uzatamadım. İzmir'e döndüğümüzde artık laptoptan yazmaya başlayacağımdan uzun uzun bölümler gelecek merak etmeyin. Bakalım bizimkiler bu bölümde neler yaşamış?

Multi Medya'da Abbadon ve Ablası Mia var!

Bu bölüm küfür içermektedir!

İyi okumalar!

Önce ki bölüm son paragraftan;

Daryl refleks olarak bakışlarını yoldan çevirdi ve "Nasıl amk?" Dedi. "Kitapta kendi yaralarını kalbinden , beyninden yani hayatı organlarına zarar gelse bile iyileştirebileceği yazıyordu. Damar kesme durumu hariç." Dediğimde Daryl arabayı çarpmamak için kafasını yola çevirdi. Tate ise söze girdi "Çocuklar Abbadon'ın boynunu keserek öldürmüştü Alastair onlar demek ki bunu biliyordu! " dedi ardından hiç kesmeyip ekledi "Lilith siz dediğin yere kadar Lucifer ile mi okudunuz?" diye sorduğun da kafamı olumsuz anlamda salladım . Daryl derin bir of çekip söze girerken kızabileceğimiz bir şey diyeceği her halinden belliydi "Çocuklar ---"

••••

LİLİTH'den
"Çocuklar o kitaptan üç tane var." Dedi Daryl sesi her zamankinden daha kısık çıkmıştı. Söze ben bağırarak girdiğimde biraz çatallaşan sesim yüzünden ikisi de gözlerini kısmıştı "NASIL YANİ?! İKİ KİTAP DAHA VAR VE BİZİM BUNDAN YENİ HABERİMİZ OLUYOR!!!"
Tate bana bağırmana gerek yoktu bakışlarını yollarken Daryl sessiz kaldı. Tate bakışlarını kesip söze "Yani bu demek oluyor ki 3 kitaptan bir tanesi Alastair ve Lucifer'ın örgütünde ." dedi. Daryl kafasını sallarken Abbadon kucağımda kıpırdanmaya başlayıp "Zihnimden çık seni piç kurusu!" "Ablamı bana ver!"  "Abla seni çok özledim!"  Diyip ağlamaya başladı. Tanrım ne kadar da özlemişti ki bu kız ablasını.. Daryl hızla arabayı durdurup park ederken Tate kapıyı bir an önce açmak için elini kapının kilidine koymuştu. Arabayı durdurduktan sonra Tate hemen inip Abbadon a ayak ucundan bakarken peşine Daryl geldi ,Tate i itip ön koltukları katladı ve yanımıza gelmek için yer açtı.

Yanımıza geldiğinde Abbadon 'ın yanaklarını ıslatan göz yaşlarını sol eli ile silerken sağ eli ile saçlarını okşuyordu. "Abbadon.. Şşşssh hadi kalk bir tanem."  Dedi. Başını bana kaldırıp baktığında "Onun zihnine girip sakinleştirir misin?" Dedi masumca. Aynı abisi gibi ona kıyamıyordu. Gözünden Abbadon'a zarar gelmesinden korktuğu çok belli oluyordu.
Kafamı onaylar anlamda salladığımda hafif yerinde yükselerek yanağıma buse kondurduğunda midem de uçan kelebeklere bir kaç küfür salladım. Gözlerimi kapatıp transa geçmeye çalıştığımda başıma hızla giren ağrı ile Abbadon'ın zihnine girdim.

Ağlayış sesleri her yerde yankılanırken "Abbadon!" diye seslendim ona . Ağlama sesleri yerini kendini durdurmaya çalışan Abbadon'ın hıçkırıklarına bırakmıştı. Karşıma baktığımda kocaman bir ağacın dibinde ağlıyordu. Yanına gittiğimde "Hep zihninde sadece bembeyaz boşluk ve sadece seslerimiz olurdu Abbadon ne oldu kim girdi zihnine?" Diye sorduğumda kendimi 5. Boyutta gibi hissettim. "Ablamla tehdit ediyor beni Lilith. Dayanamıyorum artık." Dediğinde gözleri ağlamaktan kızarmış,göz altları hafif morarmış ve gözleri kapanacak şekle gelecek kadar şişmişti. "Uyanmaya çalış Abbadon." Dediğimde eline baktı ve satır gibi bir kocaman bıçak elinde oluştu. Ona anlamsız bakışlar atarken "kalkıyorum.!" Diye bağırmasıyla elinde ki bıçağı göğüsüne saplaması bir oldu. Hızla ikimizde yerimizde sıçrarken o derin nefes alarak uyanmıştı.

ABBADON'dan
Nefeslerim beni boğazlarken boğazım yırtılmışçasına acıyordu . Gözlerimi açar açmaz karşıma beliren Daryl'a aldırış etmeden hemen yerimden fırladım. Hızla kapıdan inip arkamı Daryl ve kapıda duran Tate'e döndüm. Bluzumu yukarı doğru sıyırırken göğüsüme sapladığım bıçağın izinin olduğunu ve kanadığını fark ettim. Hızla Tate döndüğümde Tate elleri ile gözlerini hızla kapadı ve "Abbadon bebeğim her ne kadar erkek hormonlarım bakmamı söylese de Daryl'ın beni öldürmesini falan mı istiyorsun?" Diye sordu. Şu durumda hala bana karşı espiri yapması bir anlığına gıcığıma gitse de o an dediği mevzuyu devam ettirmeyip "Daryl , Lilith çabuk buraya gelin!  Tate sende gözlerini aç!" Dedim. Sütyenim içi göstermediğinden dolayı bir sakınca görmüyordum bakmalarında . Daryl bana bakıp bir de göğüsümde duran yaraya baktı ve "Bu ne ara oldu amk?!!!" dedi Lilith şaşkın gözlerle "Rüyanda aldığın her darbe gerçekleşmeye başladı." Dedi
"Ne darbesinden bahsediyorsunuz açıklayın şunu!" Diye sesini yükseltti Tate . "rüyamdan uyanabilmek için kendimi bıçakladım daha doğrusu satırladım ve gerçekte de bu yara açıldı." Dedim.
"Bu demek oluyor ki seni öldürmek isteyenler rüyanda da öldürse gerçekte de ölürsün." Dedi Daryl .
Mantığını konuşturan Daryl'ın yanı sıra tüm iyimserliğini konuşturan Tate söze "İyi ki kalbinin olan kısma saplamamışsın satırı." Dedi Lilith ise "Aynen." Diye destek çıktı Tate e.
"Şu eve bir gidelim sana eğitim şart oldu Abbadon ." Dedi Daryl .
Arabanın önüne kırmızı bir araba durduğunda tüm bakışlar kırmızı plakası olmaya arabaya çevrilmişti. Daryl "atlayın." Dediğinde Lilith hemen ön koltuğa yayılmak için kapının kilidini açtı. Tate diğer beyaz arabada ki silah çantasını alırken bende arakaya koltuğa yerleşmiştim. Daryl sürücü kotluğuna geçtiğinde Tate de yanımıza gelmişti.
Kafamda Daryl ın yapabileceği eğitimi kurgulamaya başladığımda aklıma ilk gelen eğitimin hiç kolay olmayacağıydı. Yine beni ne tuhaflık bekliyordu ki? Sanırım bunların cevabını bulmak için yeni eve gitmeyi bekleyecektim.

İKİ SÜRTÜK : MELEZ PRENSES (1. Kitap TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin