Her ne kadar kısa olsada artık bir değişiklik yaparak oldukça yeni bir konu getirdim. Bu hafta tek boşluk bu akşamı bulabildim bu yüzden şimdi kısaca yazmak istedim. Umarım beğenirsiniz..
Yunan tanrısı ,tanrıçası ve cadı ile olan kısımda ki kurgu tamamen bana aittir.Sadece 2 Sürtük kitabında kurgulanmıştır. Bu bölümde ki bu tanrı,tanrıça ve cadı üçlüsünün tıpa tıp aynısı alınır kurgulanır ise (kitapta dahil olmak üzere) bütün telif haklarına başvurulacak ve sahtekârlık yapan şahsa telif hakkı talebi açılacak sonuna kadar peşinde gidelecektir teşekkürler!
Bu bölüm argo kelime içermektedir!
İyi Okumalar Sürtükistler! <3
Abbadon'dan
Kendimi boşluğa bırakmamla saçlarımın arasından kafa derime değen rüzgarın hissi ve sesi ruhum bedenimden çıkıyormuşçasına his veriyordu. Her ne kadar bu hissi sevsem de bunu her yapışımda sonu iyilik ile bitmiyordu. En son bunu yaptığımda kafamı kazara bir kayalığa çarpıp 3 buçuk ay hastahane de koma da yatmıştım.
Tenimin su ile buluşmasıyla üşüme hissinin gelmesi ışık hızındaydı. Suya tamamen vücudumun girmesiyle akciğerlerimde olan havayı son raddine kadar verip ne kadar dibe gidebiliyor isem o kadar dibe inmeye çalışıyordum. Kollarım yardımı ile bir yandan batmaya çalışıp bir yandan etrafa bakıyordum. Etrafımdan geçen her balığı hatta ve hatta suyun içinden geçen toz parçacığına benzeyen şeyleri gözlüksüz dalmış olmama rağmen çok net görüyordum. Dibe normal bir insanın o kadar inmesi sonucunda ölebileceği kadar inmiştim fakat akciğerlerimde ki hava , oksijen bir türlü bitmiyordu.
Kalçamın bir kayalığa temas etmesi ile duraksadım. Burnumdan ve ağzımdan hava vermeyi bırakıp kayanın etrafına dolanmış yosunların arasında ki daha önce hiç görmediğim türdeki balıklara bakmaya başladım. Her baktığımda ayrı şekilde aşık olduğum derin mavilikte biraz yüzmeye karar verdim.
Her ne kadar bu olanlar çok ütopik , olağan dışı ve saçma gelse de olanlara aldırmamaya çalıştım.Sonuçta umursamamak en iyi yaptığım şeyler arasındaydı. Balıklar kendi aralarında dans edercesine yüzerken kimi balıklar suda asılı kalmış uyuyorlardı . Her ne kadar yanlarından ben geçtiğimde uyansalar da arada bir komik halleri oluyordu.
Bir kaçı tenime temas ettiğinde suda masaj yapıyormuş gibi hissettiriyor suyun içinde ki gökkuşaklarına benziyorlardı. Mavi ve pelerin gibi yüzgeçleri olmasından olacak ki dikkatimi çeken bir balığa doğru yöneldim.
Ona yaklaştığımı hissedercesine ben yakınlaşmaya çalıştıkça o benden kaçıyor ve dibe doğru gidiyordu. onu hızla takip ederken bu sefer de dipte ki kocaman turuncu bir yengeç dikkatimi çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ SÜRTÜK : MELEZ PRENSES (1. Kitap TAMAMLANDI)
ChickLitBana bahşedilmiş hayata her gün acı çekerek açıyordum gözlerimi. Tanrının yarattığı her çocuk gibi bir melek gibi inmiştim. Her ne kadar başlarda tanrıyı yaptıklarımla onurlandırmak istesemde tanrının bana yaşattıkları yüzünden hayata artık sadece h...