Multi de Lucifer ve Lilith var!😍
Bu Bölüm Küfür İçermektedir!
"Nasıl ne yapıcam yavrum?" Bu kızı bu yüzden seviyordum. Ne bok yersem yiyim hep yanımdaydı. İçeride ki olayların hepsini silmiş aynı sevgi aynı sevimlilikle yaklaşıyor ve hiç bir konuyu uzatmıyordu. "Alas'tan soğudum. Yani yaptığı az biraz bir şey değil. Escortu var ya!" Son cümleyi söylerken bağırmıştım. Gözlerim dolarken arabayı çalıştırdım. Lilith dediklerime karşılık hiç bir şey söyleyememiş sessizliğini koruyordu. Araba da ki derin sessizliği bozan yine ben olmuştum. "Otobandan gidelim bu saatte boştur. Biraz hız yapalım." dedim piç smile yaparken. Lilith Suicide Squad 'ın şarkılarından ikimizinde bayıldığı Purple Lamborghini 'yi açtık. Son ses onu dinlerken bir yandan bağırarak söylüyorduk. Havanın kapalı olmasından kaynaklanan bulutların karartısı ise bu şarkıya ayrı yakışıyordu..
***
Sahile geldiğimizde arabayı park edip kitledik ve ön camının orda ki kısma hırkalarımıza iyice sarılarak oturduk. Gözümden bir damla yaş süzülürken Lilith'e bildiğim her şeyi anlattım. En başından beri bildiklerimi anlatmam gerekse de anlatmamıştım.. "Tate beni aldatmamış. Benim için çıktığı örgüt bir komplo kurmuş. Hatta bunlara sonra işkence yapıp video kameraya çekmiş ve örgütün başı olan adam var ya şu neydii.. " "Aiden" dedi Lilith yeşil gözleri şaşkınlıkla bana bakarken. "Heh işte o diyordu her şeyi. Sonra adam itiraf edince de anlının ortasından vurdu." Dedim. "Sen bunları ne ara izledin? Ne ara öğrendin?" Diye sorduğunda sıcak nefesimi sesli bir şekilde dışarı verirken havanın soğukluğu ile kristalleşmesine baktım. Bu cidden çok huzur verici bir şeydi "Siz uyuduğunuzda Tate beni uyandırdı. Dün gece ." Dedim. Cümlelerimi olabildiğince kısa tutmaya çalışıyordum. "Bu yaşananları bana hemen söylemen gerekiyor. Zihnime girebiliyorsun Abbadon . Uyusam bile söyle." Dediğinde ona sıkıca sarıldım. Arabanın oturduğumuz kısmından ses çıktığında yine ağırlıktan dolayı göçtüğünü anladık . Keyfimizi bozmadan geriye doğru yaslanıp kirli gök yüzünü inceledik.Kapalı gözlerimi anlıma düşen bir su damlası ile açarken Lilith'in çoktan kalkmış olduğunu gördüm. Her yerde uyuyabiliyorduk. Bu araba üstü,altı,yol,dağ,bayır,bank fark etmiyordu. Arabanın üstünden kayıp kapağını açtım ve alttan ittirmeye başladım. Her zamankine göre biraz daha zorlanmadan göçmüş kapağı düzeltmem dikkatimi çekmişti. Kapağı kapatıp içeri geçtiğimde direkt Lilith'e şu soruyu sordum. "Sence Alas'tan ayrılmalı mıyım? Arkadaş olarak kalsak daha iyi sanki." Lilith kapalı gözlerini açtığında "benimde Alas'ın sana olan aşkından güvenim sarsıldı aslında. Keşke ahkam kesmeseydim. Bence Abbadon ne Tate ile sevgili ol nede Alas ile. Biraz yalnız kal." Üşüyen ellerimi bir birine sürterken yalnız kalmak konusunda haklı olabileceğini düşündüm. Arabayı çalıştırmadan önce ayağımda ki topukluyu çıkartıp arkaya attım. Çalışan klimayı biraz daha güçlendirip dağılmış saçlarımı bileğimde ki siyah lastik toka ile sıkı bir at kuyruğu yaptım. Yine Suicide Squad'ın en ünlü parçası olan Joker ve Harley Quinn'in şarkısı Gangsta 'yı açtım. "Yine yolu uzatalım hatta şehir merkezinden 30 km uzakta ki şu benzin istasyonuna gidelim benzin alalım ordan da bizim eve gidelim." Dediğimde Lilith 'de onayladı. Bütün gün evde patates gibi oturuyorduk. Ve bu sürekli dövüşen iki sürtük için çok sıkıcı bir şeydi. Ne bileyim her gün ölüm korkusu ile karşı karşıya kalırdık bu aralar tuhaflık vardı..
Benzin istasyonuna geldiğimizde ayakkabılarımı uzanıp tekrar alıp ,giydim.arabadan inip depoyu komple doldururken "Buranın bu kadar ıssız olması ve çalıdan gelen çıtırtılar iyiye işaret değil ." Dediğin de Lilith 'e "Çalının arkasında adam lar var ! " diye bağırdım. Ah keşke ağzımı açmasaydım! Ben arabaya benzin koymayı bırakıp hızla etrafımda dönerek cisimlerin arkasını nasıl gördüğüm konusuna alışmaya çalışıyor ve etrafta ki insanların yerini kestirmeye çalışıyorken Lilith sırtına kılıcı elinde bir dürbünlü taramalı ve küçük bir tabanca ile yaklaştı. Silahları bana verirken tabancayı ona fırlattım.
Çalıların arkasında ki adamlar harekete hala geçmemişken arkadan gelen titreşimler kulağımı dolduruyordu. "LİLİTH DİKKAT ET!" Diye cırlarken Lilith arkasından iki saniye de çıkardığı kılıcı adamın kafasına sapladı. Elinde zar zor idare ettiği tabancayı botumun oraya sıkıştırırken yandan yaklaşan iki adam hızla bana yaklaşırken kafamı çevirdim. Bir ayağımı sağdaki nin yüzünde savurdum o yerde kıvranırken silahım ile diğerinin tam kalbine ateş ettim. Yerde yatan adam beni kolları ile arabaya sıkıştırırken onu var gücümle itiyordum. Beni fark etmemiş Lilith'e ses çıkarmadım çünkü o zaten 5-6 adamın kafasını uçurmakla meşguldu. Ne yaparsam yapayım adamı kollarımla ittiremiyordum. Ve en son tercih ettiğim yöntem olan yönteme baş vurdum. Adamın münasip yerine dizimi geçirirken kafasına dirseğimle vurup yere düşürdüm. Topuklumla adamın dizimle vurduğum yeri eziyordum. Biliyorum çok iğrençti ve çok acımasızcaydı fakat artık kibar olmanın zamanı değildi. Silahını Lilith e doğrultmuş adamı fark edip kendi silahım ile onun anlından vurdum.
LİLİTH'den
Abbadon'un yaptıklarını şaşkınlıkla izlerken kafamın yanından geçen kurşunla minik danamın hayatımı kurtardığını fark ettim. Bana doğru iki silahlı koşuyordu. İlk yanıma ulaşanın kolunu kestim. Acıyla kolunu tutarken hırsımı alamamış kafasını da kolu gibi halletmiştim. Böylece can çekişmesini önlemiştim. Önüme gelen saçı nefesimle önümden atarken Diğer adamda üzerime yaklaşıyordu,karnını kesmemle birlikte fışkıran kan yüzüme gelmişti.
ABBADON'dan
Kapı kapanma sesi ile 5 araba dolu daha adamın geldiğini gördüm. Bunlarla böyle savaşamayacağımızı düşünüp arabanın bagajına ilerledim. Bagajı açıp kınılarımı hızla takmaya çalışıyor ve gelen adamları vurmaya çalışıyordum. Sonunda bacağıma taktığım kının verdiği sevinçle en sevdiğim silahları içine yerleştirdim. Tam ilerleyecektim ki anlıma yerleşen soğuk silah ucunu hissettim. Kocaman gözlerle ona bakarken içimden ölmek için çok erken olduğunu düşündüm. Bunu düşünür düşünmez aklıma gondol da öleceğimi düşünüp ikizlerim olmadan ölmek istemiyorum diye bağırdığım geldi. Hala adamla göz göze bakarken kulağımın yanında böcek geçermiş gibi bir ses saniyeliğine geçti ve bana silah doğrultan adamın kafasına bir ok saplandı. Okun geldiği yöne bakarken "Kuzen !" Diye cırladım. O ise bütün ciddiyetini koruyup "Şimdi zamanı değil önüne bak! Daha 3 araba dolu adam var!" Dedi. Her zaman böyle ciddi olması canımı sıksada şuan bir çatışmada olduğumuzu var sayarsak onca kurşunun arasından sarılarak kurtulmamız mümkün değildi. Zihnimde saçmalarken boynuma asılı olan taramalılarımı bırakıp susturucu takılı olan iki silahımı kınılarımdan çıkardım. İki elimde ki silahla Lilith'in yanına ilerlerken onun önüne çoktan iki düzüne ceset yığıldığını fark ettim. "Abbadon Siren! Siren gücünü kullan kılıç savurmaktan kollarım ağrıdı dayanamıyorum ." Dedi. Hiç bu kadar insanı hipnotize etmemiş olduğum aklıma geldi. Ama Lilith'e bir şey olmasına izin veremezdim. Gözlerimi kapatıp açtım ve işte o sözcükleri tekrarladım. "Güzelliğimden etkileniyorsun . Ah bebeğim bu sesin kontrolündesin!" Diye bağırdığımda gözlerimi açtım gözlerim yine o acı çektirmek isteyen kırmızı rengini alırken hepsini "ARKA ARKAYA SIRAYA GEÇİN BİRİ LİLİTH'İN ÖNÜNDE DİĞERİ BENİM ÖNÜMDE OLACAK ŞEKİLDE!" Diye haykırdım. Sanırım artık boğazım yoktu..Hepsi sıraya geçerken elimde ki silahla kafalarını ortaladım. Ve ilk kurşunumu sıktığımda yarısının kafasından geçti ve yere yığılmalarını sağladı. Bir daha ateş ettiğimde benim sıram bitmişti. Çıkan dumanı burnumdan çekip ağzımdan verdiğimde o metalik kokunun beynime kadar işlediğini hissettim. Lilith kılıncı ile hepsini doğradığında ortalık kan gölü olmuştu. Kuzene baktığımda beni alkışladı ve "Bir şeyler öğretmişim!" Dedi böbürlenerek. Lilith yanıma geçerken yüzüne kan sıçramış olduğunu fark ettim. Arabaya doğru yönelirken "Bin şu arabaya Daryl!" Dedim.
Daryl arabaya binene kadar Lilith ön koltukta ki yerini almış ben şoför koltuğuna binip çoktan arabayı çalıştırmıştım. Lilith bana bakarken torpidoya uzanıp ıslak mendil çıkardım. Yüzünde ki soğuktan kurumuş kanı temizlemeye çalışırken canı yanmış olacak ki "oha yavaş." Dedi. "Özür dilerim." Derken arka koltuğa Daryl oturdu. "Selam ateşli savaşçılar ." Dediğinde hep ciddi olan çocuğa ne olduğunu merak ettim "Sen iyi misin?" Diye sorduğumda piç gülüşü yapıp "tabii ki." Dedi. Arkasına yaslanıp yayılırken "Lilith çalıların arkasını görüyordum." Dedim . Lilith dövüşmekten dışarı çıkmış kolyemi göstererek "onun sayesinde olmalı ." Dedi. Kafamı eğip kolyeye baktığım da parlıyordu.
Yine torpidoya uzanıp ıslak mendili geri koyarken bu sever de Rihanna nın Anti albümünü alıp cd çalarda ki cd'yi çıkardım. Rihanna'nın albümünü takarken Lilith gözüme bakıp "work work work.." Demeye başladı ben pek eğilemesem de biraz öne eğilip kucak dansı yapmaya başlayıp koltukların namusunu kirlettik. Play button a basıp work'ü çalmaya bıraktım. Aniden başlayan şarkı ve ses sisteminin yakın olmasının verdiği korku ile yerinden aniden kalkıp "hass.." Diyip küfürünü yarıda bırakan Daryl'a bakıp gülmeye başladık. "Çok komik amk!" Dedi. Lilith ile nefesimizi toparlayamıyor hıığ hıığ diye sesler çıkartıyorduk. Bu gülüşleri dalgaya vurarak taklit eden Daryl da en sonunda dayanamayıp gülmeye başladı.
***
Oto banda ilerlerken Sesi biraz kısıp "en sevdiğim şarkı ama bunu sormam gerek." derken içimden hala Close to you 'yu mırıldanıyordum (Rihanna'nın Anti albümü.) "Olan bitenden haberin var mı?" Diye sordum Daryl'a "Olmaz mı bebeğim? " dediğinde göz kırptı. "Peki." Dediğimde ikinci konuşmayı o başlattı "Arkadaşında pek suskunmuş normalde böyle değildiniz ama hadi." Diyip bu sefer de uğraşılma sırası Lilith'e geldiğinde "Adamın kolunu kestiğimde ki an aklımda çıkmıyor. Çok gaddar oldum." Dediğinde "unutma bu mutasyonlar sizi Kırılmaz yapıyor" dedi Daryl. Hala arabayı süremeye devam ederken konuşamaya dahil olmak istemedim ve dinlemekte istemedim. Biraz hareketli parça açmam gerektiğini fark ettiğimde Needed Me nin güzel bir seçim olabileceğini düşündüm. Sesi son ses yapıp otobandan evimize doğru yola çıktık.
****
Eve geldiğimizde karşılaştığım manzara ile kahkahalara boğuldum. "Siz bu sıfır zekalılarla mı kalıyorsunuz?" Dediğinde Daryl Lilith sinirle Lucifer'ın elinden bıçağını aldı ve "o iblis öldürmek için turta kesmek için değil!" Diye cırladı. "Bıçak bulamadım." Diyip ellerini havaya kaldırdı Lucifer. "Ya o bu değilde leş gibi kan kokuyorsunuz ." Dedi merdivende oturan Tate . Daryl tekrar söze dahil olup "Yok artık !" Dedi "Abbadon ile barıştınız mı? En son yemin ediyordu hanımefendi barışmam diye !" Daryl'a ölümcül bakışlarımı yollarken Alas yanıma gelip elini omuzuna attığında yüzüm düşmüştü "Bu kim?" Diye sordu "Kuzenim Daryl ." Dedim Alas boşta kalan elini uzattırken "ben Abbadon'un erkek arkadaşı Alastair." Dedi. Daryl kaşları çatık bana bakarken ne demek istediğini size tercüme ediyim fahişe gibi eski erkek arkadaşın ve yeni erkek arkadaşın ile aynı evde mi kalıyorsun?! Aferin Abbadon iyi bok yiyorsun! Tam olarak o bakış bu bakıştı. Kolu omuzumda olan Alastair'in kolunu omuzumdan itip "bende bu konuyu konuşmak istiyorum seninle. Son yaptığım şeyden sonra ben seni affetmekte zorlanıyorum Alastair." Dedim. Çok ani olmuş olacak ki bir kaç dakika bir şey diyemedi Daryl "Ne yaptı?" Diye sorduğun da Lilith "Fuck body'si varmış." Dedi
Sözlük: Fuck friend-Fuck body arkadaşlığı sadece tek gecelik arkadaşlıklar olup ilişkiden ilişkiye buluşulan birlikteliklerdir.
Yavaş adımlarla bana yaklaşan Daryl "bu kızı üzen olursa o üzen kişinin götünden kan alırım! Tate iyi bilir neler yapabileceğimi!" Dedi Alas'a doğru bir kaç adım atıp. Tate ise oturduğu yerden kalkmış "Bilmem mi?" Dedi. Gergin ortamı dağıtmak için araya her zaman ki gibi Lilith girip "Neyse evde çok güzel olmuş." Dedi.
Daryl'ın kolları arasından kurtulup "Gel bir de yukarıya bakalım!"Dedim . Yukarı çıktığımızda tam 3 çift kişilik yatak dururken bir de koltuk duruyordu. Birisi bir duvar köşesinde diğeri diğer dipte diğeri ise ortaydı. Koltuk camın oraya konmuşken ortalıkta temizlenmiş ve kıyafetler gardroba kaldırılmıştı. "Güzel olmuş." Dedi Lilith ve hemen bana dönüp "Kim bu kuzen?" Diye sordu.
Eveet canımcımlar bu bölümde böyle burada son ersin. Bu arada kız kardeşimin yazdığı ( losingmygoddamnmind ) KIRILMAZ isminde ki hikayesini okumayı unutmayın ! Cidden benim de bayılarak okuduğum bir hikaye. Umarım beğenmişsinizdir. Seviyorum sizi. XOXO❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ SÜRTÜK : MELEZ PRENSES (1. Kitap TAMAMLANDI)
ChickLitBana bahşedilmiş hayata her gün acı çekerek açıyordum gözlerimi. Tanrının yarattığı her çocuk gibi bir melek gibi inmiştim. Her ne kadar başlarda tanrıyı yaptıklarımla onurlandırmak istesemde tanrının bana yaşattıkları yüzünden hayata artık sadece h...