İyi okumalar!
Bu bölüm küfür ve rahatsız edebilecek unsurlar içermektedir.
Ertesi Gün
Hava öylesine kasvetliydi ki tam da gününü bulmuştuk şeytan çağırmak için. Kutunun içine ben eşyaları yerleştirirken Daryl kupayı inceliyor, Tate hala Abbadon'ın cansız bedenini seviyor ağlıyordu. Yanımızda bir de Abbadon'u kurtarmak için fedakarlık yapan adam vardı. Adam incili okuyup bitirdikten sonra öptü ve masaya koydu "Tanrı bizi kutsasın." Dediğinde hep bir ağızdan "Amen." Dedik.
"Ben hazırım." Dediğinde tüylerim ister istemez diken diken oldu. Daryl adamı öldürme işlemini üstlenirken ben şeytanı çağıracaktım.Daryl'dan
Christan'ın boynuna bıçağı dayayıp son bir kez "özür dilerim." diye fısıldadım.Gözlerini sıkıca kapadığın da boğazını kestim . Lilith kupayı hemen getirip kanı doldururken ben yakın arkadaşımı öldürmemin şokunu atlatamamış yaptığım şeyi hazmedememiştim. Kupayı bir köşeye koyarken Lilith ve ben bahçeye gidip kutuyu gömecektik. "Ya işe yaramazsa.." Dediğimde umutsuzca bana dönüp "Abbadon ve ben bunu yapmıştık. Bu yüzden üç harfliler ile baya uğraştık. İstedikleri bir şey karşılığında Abbadon." dediğin de kafamı sallayıp konuyu daha fazla uzatmadım. Tırnakları ile toprağı hırsla kazan Lilith çıkan solucan karşısında çığlık atıp geriye doğru düştü. Solucandan tiksinmediğimden dolayı solucanı alıp bir kenara attım. Lilith ile tekrar toprağı kazamaya başladığımda içimde ki korku bir türlü gitmiyordu.
***
Sonun da kazmayı bitirmiştik. Çukurun içine yerleştirdiğimiz kutunun üzerini kapattık. İçeri hızla geçerken Lilith önden gidiyordu. Arkamı kollama ihtiyacı duymama karşı her bir adımda arkama bakıyordum. Kapıyı kapattıktan sonra kitledim. Korkmuyordum sadece tedirgindim ve bu his çok rahatsız ediciydi. İçeri geçtiğimizde bir yanda kuzenim diğer yanda en yakın arkadaşımın cesetleri duruyordu. Bu durum cidden çok sarsıcıydı.
Lilith parmağını gezdirdiği kupada bir şeyler söylüyor,gözlerini kapayıp açıyordu. Sonunda parmağını çektiğinde kandan girdap kendi oluşmuştu. Birde evin ortasında bir erkek bedeni belirirken Lilith "Hoş geldin." Dedi. Cidden bir şeytana hoş geldin demek ne kadar mantıklıydı. Erkek bedeninde ki şeytan Lilith'in etrafında daireler çizerken "vay! Lilith yine mi sen? Abbadon ile küstünüz mü?" Dediğinde sesi normal insanın üstünde bir kalınlıktaydı. "Şey aslında senden Abbadon'ı geri getirmeni istiyorum. Karşılığını biliyorum. Bir öpücük ve 10 yıl sonra cehenneme hapsedilecek ruhum." Dediğinde şeytan adam alkışladı. İlk olarak Lilith'i öptüğünde beynimde şimşekler çakmıştı. Lilith'i kıskanmam ayrı bir konu iken şeytanı kıskanmam da ayrı bir konuydu.
Lilith dudaklarını geri çekmeye çalıştığında şeytan evin dört bir köşesin de hoparlör varmış gibi sesini duyurdu ve "ben bitti dediğim de biter." Dedi. Olan biteni ben şaşkınlık ile izlerken Tate Abbadon'ın bedenini iyice sarmalıyordu. Bu çocuk o kızı seviyordu. Ve yemin ederim aralarını ben yapıcam.
Sonunda şeytan tatmin olmuş dudaklarını Lilith'in dudaklarından çekmişti. Lilith ona gülümserken şeytan tekrar söze başladı. "13 dakika sonra arkadaşınıza kavuşacaksınız . Tik! Tak!"***
Saate en son baktığımdan bu yana üç dakika geçmişti. Geçen 3 dakika bana 20 yıl gibi gelirken Lilith "hadi Abbadon Hadiii! " diye sabırsızlık ile bekliyordu. Tate kucağında duran Abbadon'a "o çocuğa çin işkencesi çektiricem sadece uyan sevgilim. Uyan!" Dediğin de araların da en sessiz kalan ben olmuştum. Etrafa mal mal bakarken 3 dakika önce giden şeytan tekrar gelip "10 yıl sonra görüşürüz demeyi unutmuşum. Gelmen için sabırsızlanıyorum Lilith. " gülerek derken bunları Lilith hiç umursamayıp el salladı.
10 Dakika sonra
Abbadon yavaş yavaş gözlerini açtığında herkes neşeyle yerinden kalktı ben de dahil olmak üzere . Tate ona sıkıca sarılırken Abbadon 'ın gözlerinde bir farklılık vardı. Sanki bizi tanımıyor gibiydi. Çok geçmeden konuşup "Siz kimsiniz? Ben senin neden kucağındayım? Neden sarılıyorsun amk? Neden bu evdeyim lan!" Diye bağırdı. Herkes şok olmuş ona bakarken yerimden kalkıp onu ayağa kaldırdım ve "Senin kuzeninim ben Daryl şu hep millete piç diyerek tanıttığın. Hatırlamıyor musun cidden ?" Diye sorduğum da göz yaşlarıma hakim olamadım . "Sen kuzenim olsan ben sana yürürüm be ! Baklavaların tişörtünden belli !" Dediğinde ona bön bön baktım. Yanına yaklaşan Çaplin'i göstererek "Bu tatlış kimin?" Diye sorduğunda üçümüz hep bir ağızdan "senin" dedik.
ABBADON'dan
Gözlerimi araladığımda Tate'in kucağında ve kolları arasındaydım. Beni canlandırdıklarını biliyordum fakat güzel bir şaka yapmayı hak ediyorlardı. Hafızamı kaybetmiş numarası efsane olurdu! Onlara bakışlarımı daha değiştirdiğimde hepsinin yüzüne bir şaşkınlık zaten eklenmişti.
***
Numaramı kesinlikle yemişlerdi. Çaplin'i o kadar özlemiştim ki gelir gelmez onu sormuştum hatırlamaz gibi yaparken. Açıkçası her ne kadar Daryl'ın gözünden süzülen yaşlar beni üzse de bunu devam ettirmek istiyordum.
Lilith ağlamaya başladığında tüm bakışlar ona kaymıştı kıyamam ki ya ben buna! Öyle tatlı ağlıyordu ki içim erimişti. Gidip ona sarıldığım da "alt tarafı şaka yaptık be kızım! Unutur muyum sizi hiç gelin buraya!" Deyip herkes omuzuma Lilith başta olmak üzere birer yumruk indirdi ve gülmeye başladık. "Bugün koltukta hepimiz beraber yatalım fakat ortanızda ben olucam çok özledim sizi!" Dedim. "Ama ondan önce hem yemek söyleyelim hemde oralardan size bahsedeyim biraz." Diye cümleme eklerken Daryl 'ın "Çatlak." Dediğini duydum. Kafamı Tate çevirip ona sarıldığımda "Cesedimi nasıl sarıp sarmaladığını gördüm aslında hepinizi gördüm. Ya anlatıcam ama Tate seni çok seviyorum.." Dedim dudaklarını dudağımla buluşturduğun da sıcak nefesini ve tamamen odunsu ve çam kokan o parfümünü hissettim. Ona karşılık verirken Daryl ve Lilith 'in mutfağa gittiğini gördüm. Yemek sipariş ederken ki sesleri geliyordu.Artık bu kadar öpüşmenin yeteceğini düşünerek kafamı çektiğim de ona bir kez daha sarılıp seni seviyorum diye fısıldadım. Daryl ve Lilith siparişleri verip içeri girdiklerin de "Abbadon bir kaç güne başka bir eve gideceğiz . Gideceğimiz ev daha korunaklı ve daha güzel." eveeet sıkı yönetim başlamıştı işte . Aslında ölüp bir şeytan ile dirildiğimi var sayarsak sıkı yönetim fena olmazdı. "Tamam ama orası nerede? Ve yarın bir parti var ona gidip taşınalım "dedim. "Hollywood 'da ve tamam ama ben ve Tate olmadan asla ikinizi de salmam ." Diyip Lilith ve bana bakarak göz kırptı. Tate elini belime dolarken Daryl Lilith'in yüzünü avuçlayıp "Sana çok şey borçluyum . Ondan önce ne kadar çok erken ve çabuk olsa da benim savaşçı kadınım olur musun?"
Sizce Lilith ne cevap verecek? Bunu siz merak ederken küçük bir duyuru yapmak istiyorum. Hikayeme başlayalı yaklaşık 10 gün olmasına rağmen dolu dolu 26 bölüm yazıp 1 duyuru bölümü paylaştım. Her ne kadar tatilde olsamda elimden geldiğince atmaya çalışıyorum. Fakat artık bölümler içime sinmemeye başladı . Bundan dolayı yaklaşık 1-2 gün ara vericem ve bölümleri düşünüp kurgu oluşturucam. Okullar açılmadan tekrar sizi bölüme boğucam. Ama bu sene çok önemli bir sınavım var . 4 harfli tahmin edin! Evet TEOG! Ondan dolayı okul açıldığında her gün bölüm atamasam da hafta sonları 2-3 bölüm atmaya çalışıcam. Şimdilik yüzeysel bahsetsem de okullar açıldığında bir duyuru daha yapıcam ve ayrıntı ayrıntı anlatacağım. Seviyorum sizi. XOXO💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ SÜRTÜK : MELEZ PRENSES (1. Kitap TAMAMLANDI)
Romanzi rosa / ChickLitBana bahşedilmiş hayata her gün acı çekerek açıyordum gözlerimi. Tanrının yarattığı her çocuk gibi bir melek gibi inmiştim. Her ne kadar başlarda tanrıyı yaptıklarımla onurlandırmak istesemde tanrının bana yaşattıkları yüzünden hayata artık sadece h...