Maya's POV:
Niallerson69: Żułbym twoje usta jak surowy boczek.
Mayaxx1: Marzenia.
Niallerson69: Jednym moim marzeniem jest Cię wziąść na stole bilardowym 😏
Mayaxx1: Wziąć* Mam angielski, nie mogę pisać.
- Panno Smith, proszę schować ten telefon - krzyknęła nauczycielka, a ja automatycznie odłożyłam komórkę na ławkę i spojrzałam na kobietę.
- Tak, przepraszam - mruknęłam i schowałam sprzęt do plecaka.
W tamtym momencie czułam, że moje policzki palą się ze wstydu. Nie lubiłam być w centrum zainteresowania.
- Żułbym twoje usta jak surowy boczek. - zaśmiała się moja przyjaciółka, a ja lekko klepnęłam ją w ramię.
- Proszę teraz mnie posłuchać - poprosiła nauczycielka. - W tym roku w naszej szkole jest organizowana wymiana szkolna do Irlandii. Wszystkich zainteresowanych proszę o zgłoszenie się na listę, którą kładę tutaj.
Kiedy kobieta skończyła mówić, po klasie rozniósł się dźwięk dzwonka.
- Zapisujesz się? - zapytała Alex, kiedy obie zaczęliśmy pakować nasze książki.
Wzruszyłam ramionami, po czym obie skierowaliśmy się w stronę listy, którą pani Richardson położyła na pierwszą ławkę.
- Patrz kto jedzie! - krzyknęła podekscytowana Alex, przelatując palcem po liście, po czym zatrzymując się na Dylanie Collinsie. - Na bank musimy jechać!
- Czy ja wiem... - westchnęłam.
- No dalej, Maya - poprosiła przyjaciółka, a ja ostatecznie skinęłam głową.
- Super! Wpiszę nas na listę, a jutro zgłosimy się po karty wycieczkowe - oznajmiła podekscytowana Alex.
_______
Mayaxx1: Jestem zmuszona jechać na wymianę szkolną.
Niallerson69: Przez kogo?
Mayaxx1: Moją jakże wspaniałą przyjaciółkę.
Niallerson69: Nie musisz tego robić, jeśli nie chcesz.
Mayaxx1: Bardzo mnie prosiła, ponieważ na wymianę jedzie Dylan, który jej sie podoba od podstawówki.
Niallerson69: Niech będzie, pozwalam ci jechać, ale błagam nie strać dziewictwa, zostaw je dla mnie.
Mayaxx1: Skąd wiesz, że jestem dziewicą?
Mayaxx1: Nie odpowiedziałam ci.
________
I kolejny :) Liczę ba wasze wsparcie w formie gwiazdek bądź komentarzy :)
CZYTASZ
Hi, Niall // Kik || Niall Horan ✔
FanfictionNigdy nie wiesz kto jest po drugiej stronie. A jednak. Maya Mitchell nastolatka, która codziennie wypija dwa litry wody i jest uzależniona od portali społecznościowych. Dostaje propozycje wymiany szkolnej, gdzie zostaje przyjęta do zagranicznej rodz...