Maya's POV:
- Tato, mam jeszcze całe dwa dni na pakowanie - oznajmiłam i wzięłam do ręki telefon.
Mayaxx1: Mój tata chce mnie już pakować.
Niallerson69: Chcę się ciebie pozbyć.
- Maya, odłóż telefon, gdy do ciebie mówię - rozkazał i wyrwał mi komórkę z ręki. - W poniedziałek wyjeżdżasz, a nie zrobiłaś kompletnie nic w tym kierunku.
- To nie znaczy, że możesz mi zabierać telefon! - krzyknęłam i wstałam z łóżka.
Kochałam mojego tatę, ale nienawidziłam, gdy odgrywał się na mnie przez swoją pracę. Często do domu przychodził zdenerwowany, a zawsze obrywało się mnie.
- Oddaj mi telefon to zadzwonię do Alex i poproszę żeby mi pomogła się spakować - oznajmiłam i wyciągnęłam rękę w stronę ojca w celu odzyskania swojej własności.
Mężczyzna przez chwilę się wahał, a po chwili wręczył mi telefon.
- Trzymam cię za słowo - oznajmił i podniósł walizkę z podłogi, po chwili kładąc ją na moje łóżku.
Przytaknęłam i spojrzałam na ekran telefonu.
Niallerson69: Ostro widzę.
Mayaxx1: O co ci chodzi?
Niallerson69: Twoja kłótnia z tatą.
Mayaxx1: Skąd wiesz, że kłóciłam się z tatą?
Niallerson69: Przez przypadek zadzwoniłaś do mnie.
Mayaxx1: Czemu się nie rozłączyłeś?
Niallerson69: Uznałem, że może być ciekawie.
----------
- Dzięki, że mi pomagasz. Mój ojciec nie dawał mi spokoju - jęknęłam.
- Ale jutro jedziemy na zakupy - oznajmiła Alex, a ja przytaknęłam.
Po krótkiej chwili po pokoju rozbrzmiał dźwięk telefonu.
- Czemu mu nie odpiszesz albo przynajmniej nie odczytasz? - zapytała Alex wkładając ostatnią bluzkę do mojej walizki.
- Podsłuchiwał - oznajmiłam.
- Bo do niego zadzwoniłaś. Po za tym nie było to nic takiego - westchnęła, a ja zasunęłam walizkę.
- Chcesz coś do picia? - zapytałam omijając temat o Niallu.
______________
I następny ;)
Na górze macie zwiastun mojego fanfiction, które nie wiem, czy opublikować czy nie.
Dlatego liczę na wasze głosy ; )
CZYTASZ
Hi, Niall // Kik || Niall Horan ✔
FanfictionNigdy nie wiesz kto jest po drugiej stronie. A jednak. Maya Mitchell nastolatka, która codziennie wypija dwa litry wody i jest uzależniona od portali społecznościowych. Dostaje propozycje wymiany szkolnej, gdzie zostaje przyjęta do zagranicznej rodz...